Zdravím ve spolek... Už dlouhou dobu mě na captivě 2.2D manual AWD (2012) trápí podivný zvuk, který připomíná něco mezi rezonancí a chraptěním. Auto má teď najeto 105000 a zvuk se v podstatě registruji už od počátku co auto mám, akorát že se to stupňuje. Zvuk se projevuje vždy, když povolím plyn po větším záběru motoru (třeba rozjíždění). Z počátku (myšleno kolem prvního roku) to znělo podobně jako blowoff ventil na turbu s trošku chraplavějším projevem, teď už je to fakt rezonance a chraptění, z místa řidiče to pozoruju v předu na pravé straně. Žádné vibrace související s tím zvukovým projevem se do kabiny nepřenášejí. Co jsem ještě vypozoroval je, že v hodně chladném počasí se to projevuje méně, než když je fakt vedro. V servisu mě odpálkovali s tím, že tohle dělá každá oktávka (hadice k turbu, nebo co?), což je mi tak nějak u p..... . Ale nikdo se na nic evidentně nepodíval. (nejsem mechanik a musím se bohužel spoléhat na servisy nebo něčí pomoc).
Napadá někoho co s tím, případně nějaké doporučení za kým jít? Servisy jsou fakt ultra k ničemu, akorát vytáhnout z člověka peníze a zbytek je jim šumák... ;(
Díky za jakoukoli reakci nebo tipy... Už fakt nevím co s tím, zní to fakt hrozně.
Divný zvuk od motoru
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
-
Re: Divný zvuk od motoru
Zdraví všechny. Mám měsíc Captivu 2.o tcdi problém podobný jako má draken 200x
po uvolnění plynu po záběru motoru se ozývají štěchtavé zvuky, i když stojím na místě.
Neví někdo co by to mohlo dělat? Děkuji za info. Našel jsem i video z jiného auta se stejným problémem https://www.youtube.com/watch?v=A5RfZfuNLlE
po uvolnění plynu po záběru motoru se ozývají štěchtavé zvuky, i když stojím na místě.
Neví někdo co by to mohlo dělat? Děkuji za info. Našel jsem i video z jiného auta se stejným problémem https://www.youtube.com/watch?v=A5RfZfuNLlE
Mne takyto zvuk (co je pocut vo videu) v takejto situacii vydaval napinak rozvodoveho remena. Doporucujem co najskor vymenit, nech to nahodou nepreskoci.