Vadný termostat

Chevrolet Lacetti (Daewoo Nubira 3)

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
hrstda
Příspěvky: 9
Registrován: čtv čer 06, 2013 16:59

Vadný termostat

Příspěvek od hrstda »

Zdravím chtěl jsem se zeptat zda se někomu nepřihodilo to co mě v pátek. Při jedné cestě kdy sem se chystal rozjet za koncem obce začalo auto škubat (tak sem si myslel že zas dělá neplechu škrtící klapka) po chvíli to přestalo a já se rozjel no a po chvíli znovu to škubání bílý kouř z pod kapoty ručička teploty v červenym a začala svítit kontrolka oleje všechno se to odehrálo hrozně rychle a hned jak sem stihl zareagovat tak sem motor zhasl. No a při otevření motoru jsem si všiml že se mi rozletěl termostat na dvě části. Myslí te žo to byla jenom náhoda (únava meteriálu) nebo když sem nachal před měsícem měnit rozvody i s pumpou nějakou souvislost? A další otázečka až se tam dá nový termostat a motor bude v pořádku co by bylo dobré projistotu vyměnit? Díky za odpověď
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Vadný termostat

Příspěvek od Richard »

No nechci strašit, ale ta svítící kontrolka oleje a škubání motoru mi tam nehraje, když se roztrhne domek termostatu, tak vyteče voda a to je vše, tedy pokud to včas podchytíš. Spíš se obávám prasklého těsnění pod hlavou, ev. což je horší prasklé hlavy nebo bloku......
Výměna rozvodů by neměla na tuto závadu mít vliv, snad jen pokud bys použil nějaký aušusový noname čerpadlo co se rozpadlo.
Přeji co nejjednodušší a nejlevnější opravu......
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Odpovědět

Zpět na „Lacetti (Nubira 3)“