Ahojte, nemáte niekto podobný možno problém s nabíjaním autobatérie? Mám nabíjačku z Tesca 4A, autobatériu pol roka starú, 62 Ah. Prikladám foto. Po zapojení nabíjačky mi ručička ampérmetra vybehne do oblasti akoby bola vybitá, čo je ale blbosť, lebo štartujem v pohode. Po cca. 4 hodinách sa ručička o málinko pohla doľava (k čiernej oblasti) a zastavila, nehýbala sa asi 2 hodiny, tak som ju vypol a batériu dal naspäť do auta. Čítal som pár fór o nabíjaní betérie ale takýto problém som nikde neobjavil. Je zlá nabíjačka? Ukazuje nezmysli? Nabíjal som batériu len preto, lebo mi predajca, ktorý mi ju predával hovoril, že v zime je dobré ju občas nabiť, ak dlhšiu dobu nebudem jazdiť. Že sa zvýši jej životnosť. Podobné veci som čítal aj na fórach. Nechcem ju zbytočne poškodiť. Ďakujem za rady...
Jaro
Nabíjanie batérie
Moderátor: Blue Lanos
Nabíjanie batérie
Jaro
- Reklama
Re: Nabíjanie batérie
Já bych tomu ukazováku nevěřil. Baterie je nabitá pokud po odpojení drží po např. 4h 12,7 V, při 12,3 by se měla nabíjet podle toho co Varta uvádí. Mám podobnou nabíječku 10let starou, taky nedojede až k nule, ale je dělaná na baterky 40Ah, ne 60 Ah.
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: Nabíjanie batérie
Ukazovak ukazuje v poriadku problem je ze tie znaky su pre deti.
To je ampermeter a nie ukazovak stavu baterie.Pri zaciatku nabijania je nabijaci prud najvacsi preto rucicka vyleti az na koniec cize akoby bola baterka prazdna preto to donej pere velky prud.
Problem je ze mas 4Ampreovu nabijacku a 62 AHbateriu cize ta baterka by sa mala najlepsie mala nabijat 6Ampermi najlepsie mat teda 8 amperovu nabijacku ak by si mal 6A nabijacku isla by na 100 percent preto ma 8A nejaku rezervu.
Aj pri 6A nabijacke sa bateria nabija 10-12 hodin
Ty si odpojil 4A hracku z teska po 6 hodinach?
Rucicka by sa este trochu posunula dolava ale nikdy nie uplne na minimum lebo aj keby sa baterka 100 percentne nabije stale by isiel donej prud.
A kedze je to slaba nabijacka ten ukazovak neklesne moc nizko
Nabijacku uz ked ju mas si nechaj ale nabijaj aspon 10hodin aj nabitu bateriu.
To je ampermeter a nie ukazovak stavu baterie.Pri zaciatku nabijania je nabijaci prud najvacsi preto rucicka vyleti az na koniec cize akoby bola baterka prazdna preto to donej pere velky prud.
Problem je ze mas 4Ampreovu nabijacku a 62 AHbateriu cize ta baterka by sa mala najlepsie mala nabijat 6Ampermi najlepsie mat teda 8 amperovu nabijacku ak by si mal 6A nabijacku isla by na 100 percent preto ma 8A nejaku rezervu.
Aj pri 6A nabijacke sa bateria nabija 10-12 hodin
Ty si odpojil 4A hracku z teska po 6 hodinach?
Rucicka by sa este trochu posunula dolava ale nikdy nie uplne na minimum lebo aj keby sa baterka 100 percentne nabije stale by isiel donej prud.
A kedze je to slaba nabijacka ten ukazovak neklesne moc nizko
Nabijacku uz ked ju mas si nechaj ale nabijaj aspon 10hodin aj nabitu bateriu.
Re: Nabíjanie batérie
přesně tak, pokud máš 4A nabíječku a baterku 62 Ah musle bys nabíjet prázdnou baterku minimálně 15 hodin říká se nabíjet 1/10 kapacity tedy 6A cca 10 hodin..... já na tyto měřáky moc nevěřím, měřím na svorkách baterky a vypínám nabíjení pokud naměřím víc než 15V
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502