Zdravím pánové,
jsem v očekávání na své nové Orlando a rád bych, zda má někdo zkušenost jak funguje Start/Stop u nafty, trošku mě ta funkce zděsila, když pomyslím na čištění DPF, vím, že se dá vypnout, ale vždy po vypnutí motoru se opět sama funkce zapne a myslete pořád na to, že to máte vypínat, auto bude sloužit jak město tak dálky a vzhledem k tomu, že jsem měl naftu i předtím a byl jsem moc spokojen, tak jsem znova zvolil - no a hlavně ty koně , jezdím také na motce, tak jsem zvyklí na nějaký ten odpich
pokud máte zkušenosti, díky za info, Libor
Start/Stop
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Start/Stop
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
- Reklama
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Start/Stop
Tak tě tu vítám a tak mi napadlo dle tvého dotazu, kdo bude na Olšovci, že bych se schválně podíval jaký má Orlando odpich
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: Start/Stop
No s tím odpichem to asi tak horký nebude je to těžký jak prasátko , proto jsem volil to nejsilnější, hlavně když to naložím rodinkou, kola případně rakev na hory, tak doufám, že to alespoň trošku potáhne, apropo - co myslíš tím "kdo bude na Olšovci"
děkuji za přivítání
děkuji za přivítání
Scorpion.11 píše:Tak tě tu vítám a tak mi napadlo dle tvého dotazu, kdo bude na Olšovci, že bych se schválně podíval jaký má Orlando odpich
nyní: Honda CBR 600F 2012 - Akrapovič a CHEVROLET ORLANDO LTZ 2.0 VCDi 120kW/163k MT6 Start/Stop - bílá
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
dříve: Škoda 1000 Mb, Škoda 100, Škoda 105 M, Oltcit, Renault Twingo, Peugeot 307 Hdi, Suzuki Bandit 600N, Honda VTR 1000F
Re: Start/Stop
Zrovna jsem cetl clanek o spolehlivosti aut a tam je nejake info o start-stop systemu. http://auto.idnes.cz/statistiky-spolehl ... jetiny_fdv
Tezko rict, jak to bude fungovat s DPF vypalovanim, ale pokud budes jezdit i dalky, tak to snad bude ok. Ja vzal 1.8 benzin v automatu a musim rict, ze se porad nejak s tim vykonem nemuzu srovnat. Predtim jsem mel naftu a zkousel jsem i orla v nafte a ten rozdil ve vykonu tam proste je. Nejhorsi je ukonceni zuzeni na dalnici, kde musim cekat, nez me ostatni auta predjedou v levem pruhu i kdyz predemnou si to auto jede vlaznym tempem, ale zrychluje. Tam se fakt musim ucit se prizpusobit, protoze nez bych to auto predjel, tak za mnou ostatnim vytecou nervy.
Tak at auto slouzi a mas z nej dobrej pocit.
Tezko rict, jak to bude fungovat s DPF vypalovanim, ale pokud budes jezdit i dalky, tak to snad bude ok. Ja vzal 1.8 benzin v automatu a musim rict, ze se porad nejak s tim vykonem nemuzu srovnat. Predtim jsem mel naftu a zkousel jsem i orla v nafte a ten rozdil ve vykonu tam proste je. Nejhorsi je ukonceni zuzeni na dalnici, kde musim cekat, nez me ostatni auta predjedou v levem pruhu i kdyz predemnou si to auto jede vlaznym tempem, ale zrychluje. Tam se fakt musim ucit se prizpusobit, protoze nez bych to auto predjel, tak za mnou ostatnim vytecou nervy.
Tak at auto slouzi a mas z nej dobrej pocit.
Re: Start/Stop
Brzy se z toho stane flame, tak po mně zpět k dotazu!
Zrovna u automatické převodovky bych řekl, že nebude problém pořádně šlápnout na plyn, automaticky to podřadí o jeden dva stupně, a auto se prostě rozjede. Tak jako ano, 1,8 nebude nikdy trhat asfalt, ale že bych brzdil provoz, to se říct nedá.
My máme 1,8 v manuálu a okolo 3 500 ot/min je cítit výkon motoru opravdu dobře, do 4 500 ot/min minimálně, takže se neboj podřadit a pořádně motor vytočit.
Zrovna u automatické převodovky bych řekl, že nebude problém pořádně šlápnout na plyn, automaticky to podřadí o jeden dva stupně, a auto se prostě rozjede. Tak jako ano, 1,8 nebude nikdy trhat asfalt, ale že bych brzdil provoz, to se říct nedá.
My máme 1,8 v manuálu a okolo 3 500 ot/min je cítit výkon motoru opravdu dobře, do 4 500 ot/min minimálně, takže se neboj podřadit a pořádně motor vytočit.
Chevrolet Orlando 1.8 LTZ černá Carbon Flash
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy
+ original hliníkové prahy
+ folie
+ aktuálně 17" originály, 16" zimní pneu na plechách čerpají síly ve sklepě
+ držák rezervy