Iso konektor je len jeden. Je normalizovany. Potrebujes protikus k tomu co je pribaleny k radiu. Ked som ho kupoval, tak by som najradej toho predavaca na mieste zabil. Vypytoval sa a furt sme si nerozumeli. Nie aby obidva polozil na pult aby som si vybral, ale mal ma za blba. Vsade to nemaju. V beznom elektre to ani nekupis. To skor v mototechne alebo kde a stoji okolo 200 - 300 korun. Na tom korejskom je schema. Musis ho odcvaknut a zvazok kablov podla schemy pomocou svorkovnice zapojit na novy konektor. Na nom je ties schema. Ja som ju mal na sacku, v ktorom bol zabaleny. Na ten konektor potom napojis kazde radio lebo umiestnenie pinov je normalizovane. Od napajania az po vysuvanie anteny. Len ho musis spravne namontovat. Hlavne tu schemu na tom korejskom konektore nedrz naopak ako ja. Ja som svoje radio spalil. Potom som ho opravil, ale zlakol som sa, ze je po nom. Este budes potrebovat na konektor anteny medzikus. Je do praveho uhla. Do jednej strany strcis antenu a druhu stranu nastrcis na radio. Na novych radiach je taky konektor pripominajuci TV koncovku. Stare to mali tak, ze z nich trcal kusok koaxiala a na konci bola samica konektora. Tam sa zasunula antena. Tu redukciu musis kupit lebo to inak nezapojis. Este by som doporucoval odrusovaciu skrinku a antenny zosilovac. Auto je narocnejsie na prijem ako radio doma.
Este k tomu menicu. Netvrdil by som, ze menic je zastaraly. Vsimol som si, ze to tusim uz moc nepredavaju, ale MP3-jka ma oproti CD mizerny zvuk. Len v aute je to ine, lebo tam huci motor. Tam to ma ine vyhody, ze 500 km ti budu hrat pesnicky bez opakovania a bez vymeny CD
