Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
JOMAT
Příspěvky: 346
Registrován: úte bře 03, 2009 19:55
Bydliště: Bratislava,SLOVENSKO

Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od JOMAT »

Počul som z motora kovový zvuk ako ked je ložisko kaput.
Tak som kúpil všetko na výmenu.Po rozobratí som sa prekvapil že to bol uvolnený
šrób na kryte rozvodov.No nevadí aj tak som už čakal kedy niečo rupne na rozvodoch.
šrob11.jpg.jpg
(173.47 KiB) Staženo 468 x
nove rozvody1.jpg.jpg
(181.62 KiB) Staženo 468 x
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.
Reklama
 

Uživatelský avatar
JOMAT
Příspěvky: 346
Registrován: úte bře 03, 2009 19:55
Bydliště: Bratislava,SLOVENSKO

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od JOMAT »

Tak už je všetko namontované a frčíme ďalej po našich slovenských tankodromoch. :D JOMAT.

P.S.:Keby niekto potreboval vymeniť rozvody,tak nech sa ozve.Behom jedneho dňa to je hotové.
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od HusarJan »

Jomat sa nezdáš -i :PP:
Legansky
Příspěvky: 73
Registrován: stř kvě 11, 2011 20:26

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od Legansky »

Jomat kolko ťa to vyšlo ?? ja som platil 250 e aj s robotou robota stála 100 e
Uživatelský avatar
JOMAT
Příspěvky: 346
Registrován: úte bře 03, 2009 19:55
Bydliště: Bratislava,SLOVENSKO

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od JOMAT »

Všetky nové veci ma vyšli na 120,-Eur.Práca bola moja čiže zadarmo.Takže ušetrené 130,-eur.Zato budú nejaké gumy. :D JOMAT.
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od conpet »

Jomat má na Tebe pár otázek . Jak se sundává ten celý plastový kryt rozvodů ? Při sundání toho držáku motoru u rozvodů musím motor zespoda mít podepřený - spadne dolů ? Rozvody na Leganze jsem sám ještě nedělal.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
JOMAT
Příspěvky: 346
Registrován: úte bře 03, 2009 19:55
Bydliště: Bratislava,SLOVENSKO

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od JOMAT »

conpet píše:Jomat má na Tebe pár otázek . Jak se sundává ten celý plastový kryt rozvodů ? Při sundání toho držáku motoru u rozvodů musím motor zespoda mít podepřený - spadne dolů ? Rozvody na Leganze jsem sám ještě nedělal.
Ano.Musíš motor podložiť.Ja som ho dal na zdvihák aby som si ho lepšie korigoval pri nasádzaní.
Peha mi poslal aj obrázok.Tak ho sem hodím a tam je to jasné. :D JOMAT.
A ešte aby som nezabudol tak som si vyrobil taký mini sťahovák zo šróbu a pásovinky so závitom.
Dá sa s ním zaistiť poloha horných ozubených kolies.Potom nasadzovanie a štelovanie remeňa ide ľahko.
DSC00378.jpg
DSC00378.jpg (131.75 KiB) Zobrazeno 3503 x
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od ppp »

Ked to budes robit druhy alebo treti raz tak ich mas hotove do hodiny a to aj s pripravou a upratanim naradia ;).
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od conpet »

Takže ten kryt nejde sundat pokud tam je ten držák :evil:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od palikx »

ppp píše:Ked to budes robit druhy alebo treti raz tak ich mas hotove do hodiny a to aj s pripravou a upratanim naradia ;).
za hodinu?
tak na to bych se moc rad podival.jsem asi pomalej a neumim to.
s vymenou pumpy vypustenim vody napustenim a odvzusnenim a hlavne sendanim remenice na klikovce.u 2.0 teda skutecny porod.obvzlaste u auta co ma neco najeto.
asi se musim jeste hodne ucit.
conpete pokud je tam drzak motoru nesendas ten kryt.teda jen ho o kousek odkryjes ale pro sendani rozvodu musi dolu.
jelikoz se povoluji ty sroubky jako jomatovi tak by se mel sendat i drzak co je na bloku jelikoz je pod nim jeste 3 sroubek ktery by se mel taky zkontrolovat a dotahnout.ale jinak v pohode za hodku to mas hotove :D
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od Petr S. »

Teda Pavle,já myslel,že ty to děláš tak za 40 minut. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od conpet »

To je tak blbě vymyšlený :? Kvůli kontrole se musí uvolnit držák motoru -P
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od HusarJan »

Ved to je DAEWOO :lol: :PP:
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od ppp »

Neviem v 2litri som sa nevrtal, nemam, ale 1.6 na nubire som mal ani nie za hodinu a pol hotovu a to som to robil druhy raz (prve bolo espero 1.5) a mohlo to byt rychlejsie keby som pri tom neblbol. A to nemam garaz a vsetko taham z pivnice 10m k autu na dvore do travy, prachu a kamenia. Ale je mozne ze 2liter je nejake peklo. Viem ze espero 1.5l 16v je horsie ako nubira 1.6, kvoli napinaniu remena vodnym cerpadlom. Bez specialneho kluca treba skladat alternator aj s drziakom a to zdrzi. Plus napinat remen alternatorom. To ze u espera netreba podkladat motor velmi nepomoze. Namiesto toho tam zavadzia cerpadlo posilovaca co je horsie ako hodit dvihak pod motor.
Je fakt ze ozubene koleso z klukovky na motore z vrakaca som skladal pekne dlho, lenze to bolo auto o ktore sa "staral" ktovie kto. Z mojho auta ho mam dolu za par sekund. Akou zakernostou sa vyznacuje remenica na 2l 16v netusim. Ale vymena pumpy druhy raz ked som si prvy raz vsetko pripravil tak aby druhy raz bola pohoda je hracka, ale fakt neviem ako u 2litra. A odvzdusnenie? Ved sa to snad odvzdusnuje samo, ibazeby u 2litra spravili krok nazad.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: Výmena rozvodov kôli uvolnenému šróbu.

Příspěvek od ppp »

conpet píše:To je tak blbě vymyšlený :? Kvůli kontrole se musí uvolnit držák motoru -P
Lepsie nez 1.5 16v na espere. Tam sice deklu drziak motora nezavadzia ale zato tam odost viac zavadzia cerpadlo posilovaca.
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“