Nubira/Lacetti na LPG ???

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Odpovědět
mari1300
Příspěvky: 17
Registrován: úte led 31, 2012 13:27

Nubira/Lacetti na LPG ???

Příspěvek od mari1300 »

ahoj,
uvažuji o koupi Daewoo Nubiry, alias Chevroletu Lacetii 1.6 v kombíku a chci se zeptat, zda jsou tato auta vhodná na přestavbu a následný provoz na LPG.

Osobně jsem si nechal před časem předělávat Hyundai Lantru 1.6 16V též kombi na LPG(Brc) a měl jsem problémy se střílením do airboxu při sešlápnutí plynu v nižších otáčkách(pod 1600ot).
Nakonec jsem se s tim naučil jezdit a na airbox si vyrobyl spešl ventil, který byl schopný natlakované plyny vypustit, aniž by to víko airboxu vystřelilo do kapoty, jak se to běžně stávalo před tím...


Chci se zeptat, zda by někdo s určitostí věděl, co za motory se v Nubiře používají(hlavně ty 1.6ky),jaké mají vstřikování a pokud používají systém, kdy se použije centrální směšovač a motor si plyn bere ze sání(stejně jako u Lantry), z jakého materiálu toto sání je(plast, nebo kov-kov je vhodnější) a zda se někomu, kdo Nubiru/Lacetti na LPG má nestává podobný problém se střílením do airboxu...

Od kdy je Nubira/Lacetti brána jako poslední 3generace, spadají do ní auta od roku 2004/2005?
Dočetl jsem se, že u předešlých generací byla u 1,6tek dost vysoká spotřeba, jak je na tom poseldní generace se spotřebou?
Je mezi Daewoo Nubirou, nebo Ch. Lacetti nějaký rozdíl?
Zjistil jsem , že Lacetti je novější, ale když jsem koukal na inzerce, tak je Nubira úplně shodná s Lacetti a to i v interiéru...

Jinak je to spolehlivé a bytelné auto?Co jsem se ptal, tak je s kvalitou lehce pod automobilkami jako je Hyundai a Kia...

díky za info
Reklama
 

Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Nubira/Lacetti na LPG ???

Příspěvek od Krtek »

Ahoj, dost toho určitě najdeš u mně na webu (www.krtkovo.estranky.cz), nerad ale musim si udělat reklamu. :-) V rubrice auto moto. Mam Nubiru / Lacetti sedana na LPG od novoty.
Nubira 3 začala někdy v 09/2003. V roce 2004 se to změnilo na Lacetti sedan a SW. Jakožto Nubira se u nás kombík nikdy neprodával. Můžeš narazit na Chevrolet Nubiru sedana a kombíka, z německa tam to tak pojmenovávali celou dobu. Lacetti tam byl jenom HB.
Rozdíly jsou jenom v masce (u sedana a kombíka, HB je dost jinej) a v interiéru nahradili (podle mně) hezký falešný dřevo hnusnym černym plastem. A teď si nejsem jistej, který verze maji i ty divný kulatý výdechy ventilace.
Co se týče spotřeby tak je známý že většina Daewrooletů žere víc než většina aut. Snad jenom Mates se dá ukočírovat. Dneska by ti dávali při přestavbě skoro určitě sekvenční vstřikování (jako mam já, podtlak mi nikde montovat nechtěli). Dávaj to všude kvůli plastovýmu sání a lepším vlastnostem LPG systému. To už doopravdy nestřílí a neni s tim tolik problémů. Kdyžtak koukni ke mně, rozepsal jsem se tam myslim o Nubiře dost. Kdyžtak se ptej co tě zajímá
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
mari1300
Příspěvky: 17
Registrován: úte led 31, 2012 13:27

Re: Nubira/Lacetti na LPG ???

Příspěvek od mari1300 »

Krtek píše:Ahoj, dost toho určitě najdeš u mně na webu (http://www.krtkovo.estranky.cz), nerad ale musim si udělat reklamu. :-) V rubrice auto moto. Mam Nubiru / Lacetti sedana na LPG od novoty.
Nubira 3 začala někdy v 09/2003. V roce 2004 se to změnilo na Lacetti sedan a SW. Jakožto Nubira se u nás kombík nikdy neprodával. Můžeš narazit na Chevrolet Nubiru sedana a kombíka, z německa tam to tak pojmenovávali celou dobu. Lacetti tam byl jenom HB.
Rozdíly jsou jenom v masce (u sedana a kombíka, HB je dost jinej) a v interiéru nahradili (podle mně) hezký falešný dřevo hnusnym černym plastem. A teď si nejsem jistej, který verze maji i ty divný kulatý výdechy ventilace.
Co se týče spotřeby tak je známý že většina Daewrooletů žere víc než většina aut. Snad jenom Mates se dá ukočírovat. Dneska by ti dávali při přestavbě skoro určitě sekvenční vstřikování (jako mam já, podtlak mi nikde montovat nechtěli). Dávaj to všude kvůli plastovýmu sání a lepším vlastnostem LPG systému. To už doopravdy nestřílí a neni s tim tolik problémů. Kdyžtak koukni ke mně, rozepsal jsem se tam myslim o Nubiře dost. Kdyžtak se ptej co tě zajímá

díky za info, určitě mě ještě něco napadne, ale co jsem zjišťoval, byla mi spíše doporučovaná motorizace 1.8 vzhledem k tomu, že u 1.6ky je nějaký problém s EGR, ale bohužel nevím jaký a vlastně ani přesně nevím co EGR(zřejmě ventilú) za funkci plní a o jakou závadu konkrétně jde a zda je v souvislosti s provozem na LPG...

Jaký je mezi 1.6 a 1.8 zásadní rozdíl?(dynamika,spotřeba, spolehlivost , koncepce motoru jako taková)???

tady jsem našel zajímavej inzerát, co na to povíš? http://www.autobazar.cz/inzerat/703232/ ... 6v-sx-lpg/
díky
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Nubira/Lacetti na LPG ???

Příspěvek od Krtek »

Rozdíl je 10 kW a 15 N/m :-) Jinak fakt nevim. EGR je problém u většiny Daewrooletů jak se tu můžeš dočíst. Je to ventil kterej pouští zpět do sání výfukový plyny. A páč víme, že perpetum mobile neexistuje, je to spíš průser. Ale stačí ho zaslepit a máš klid. On ale nic moc škody stejně nedělá. Občas se díky němu auto při přepnutí na plyn chvilku zakuckalo jinak to nic o a rozsvítí ti kontrolku Check engine, která pak potřebuje vynulovat na diagnostice. Ale jak řikam, asi každej normální mechanik by to zvládnul zaslepit a máš po starostech. Nemá to vliv ani na emise, na spotřebu, prostě na nic. Holt je to kurvítko.
Kdybych moh tak si taky vyberu 1.8ku. Výbavu má větší a objem ničim nenahradíš :-) Spotřeba bude bych řek zhruba stejná. U některých 1.6ek jsou prej nějaký problémy s ventilama ale to se mi naštšěstí vyhlo a u ojetiny už to bude asi vyřešený (nevim jak se to řeší jestli výměnou ventilů, víc by věděl PalikX) a navíc to je problém projevovanej i normálně, netýká se to jenom plyňáků.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Re: Nubira/Lacetti na LPG ???

Příspěvek od Hanzy »

Jdi do 1.8 urcite poznas hlavne kdyz nepojedes sam i spotreba muze byt i nizsi nez u 1.6 sice asi 1.6 sezenes snadneji a levneji ale prave z duvodu ze je to 1.6.
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
mari1300
Příspěvky: 17
Registrován: úte led 31, 2012 13:27

Re: Nubira/Lacetti na LPG ???

Příspěvek od mari1300 »

ahoj,
jak dlouho vám trvá, než se přepne systém z benzínu na plyn a to hlavně v zimě, když mrzne?
Přepíná se to automaticky, nebo ručně?

díky
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Nubira/Lacetti na LPG ???

Příspěvek od Vypravca »

Naco sa pytas na jednu otazku vo viacerych temach?
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Nubira/Lacetti na LPG ???

Příspěvek od Krtek »

Jo podle teploty. Já dojíždim 7,5 km a v zimě je to 2-3 km než to přepne. Lepší je když mrzne hodně a jsou zamrzlý skla. To 10 minut škrábu okna při nastartovanym autě a přepne to na LPG tak po 1 km. V létě je to spíš podle časovýho intervalu. Když máš teplej motor tak je nastavená asi 1 minuta. Takže sedneš do auta a než vyjedeš z parkoviště, jedeš na plyn. Na 5 km dojíždění bych uvažoval že budu radši chodit pěšky pokud se dá nebo nějaký kolečkový brusle.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“