Dobrý večer ,
tak popíšu pokračování příběhu nubira 1.6 16v LPG.Psal jsem .že mi auto zežralo skoro celou olejovou náplň za cca 400 km -lépe řečeno proletělo výfukem ...
Vyměnili jsme guferka ventilů / pár jich bylo opravdu špatných /,kouřová clona z výfuku
byla o něco málo menší,ale nic moc.Následovala demontáž hlavy a tlakování olej.kanálů jestli není prasklá hlava /přikládám foto hlavy a výf.potrubí / kupodivu tlakovou zkouškou hlava prošla.Nebylo prasklé ani poškozené těsnění pod hlavou /dávali jsme nové spolu s rozvody hned po koupi /Zbývají jěště vyměnit pístní kroužky....
Dostal jsem od vás pár tipů co bz to vše mohlo způsobovat...mezi nimi byla varianta
prasklého poškozeného bloku motoru.Chci se zeptat jak poznat ,že je blok a vedení oleje v pořádku ?Je to tlakování jako u hlavy ?
Jěště dodatek na volnoběh bez vytáčení motoru je spalování oleje / podle kouře z výfuku / minimální ,ale jakmile vytočím motor cca kolem 2,5 - 3 tisíc je kouřová clona okamžitá...
Díky moc za vaše odpovědi
Mějte se Aleš
NUBI 1.6 16V strašně žere olej.... pokračování
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama