Ahoj, tak to je jednoduche, musis radit tak pri 1200 ot, nejlepe pri 800, a pak plnej kotel az na podlahu - pokud za sebou neuvidis oblak dymu, tak preradit nahoru a zkusit znova. Toto tak prvnich 300 km. No a pak klasika, drzet motor mezi 4000-5000 ot., asi tak 10000 km ( v kuse, pochopitelne). Ovsem jakmile zacne vypalovani filtru, tak hned motor vypnout, to pomaha na zajeti nejvic. A obcas tam nalit benzin misto nafty, at se motor zoceli...kdybys jeste cokoliv potreboval, ja, jako odpurce dieselu ti velmi rad poradim, jak toho tveho chrochtu privest co nejdrive do zahuby
Ne, chlape tohle hlavne nedelej, byl to uvitaci vtipek

Auto prvnich 2000 setri, netoc ho ani nepodtacej, proste pohodicka, at si vsechny dily vklidku sednou, po 2000 mu zacni slapat obcas po krku, at nezlenivi, tohle staci