Nemaže vačku na Nexii 1.5 8V
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Nemaže vačku na Nexii 1.5 8V
Nemá niekto schému kade ide presne olej kanálikmi až hore na vačku?Mám originál knižku, ale tam som to nenašiel.Dík JOMAT.
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
,KAWASAKI 650 er6f.
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nemaže vačku na Nexii 1.5 8V
nemaa nikdo...
je zacpaty kanal, casta chyba u 8V, vacky byvaju zodrate...
treba zhodit hlavu, vybrat "stupel" na kanaly
presparat, vycistit, najlepsie ultrazvukova cisticka..
je zacpaty kanal, casta chyba u 8V, vacky byvaju zodrate...
treba zhodit hlavu, vybrat "stupel" na kanaly
presparat, vycistit, najlepsie ultrazvukova cisticka..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: Nemaže vačku na Nexii 1.5 8V
...dobrá rada je nad zlato, jenom dodám nezanedbávat výměny motorových olejů
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: Nemaže vačku na Nexii 1.5 8V
jednoduche
z olejove pumpy do kanalu do filtru do kanalu na stred motoru nahoru k hlave pres priblblou zatacku mezi blokem a hlavou -nejcastejsi problem uniku-dal do hlavy rovnou nahoru do stredoveho loziska vacky.od tud je mazana vacka -stredove vacky
pak je kanalek v hlave ze ktereho jsou odbocky pro hydrostavy a dalsi 2 loziska vacky.tento kanal byva zaneseny hlavne ta prava strana a zaroven je zanesena vacka.
neni to slozite jelikoz vsecky kanaly jsou vrtane tak je presne videt kudy vedou a na koncich jsou zaslepky.
jak starne cerpadlo ztraci tlak a zaroven se zanasi motor starymi zbytky oleje.
z olejove pumpy do kanalu do filtru do kanalu na stred motoru nahoru k hlave pres priblblou zatacku mezi blokem a hlavou -nejcastejsi problem uniku-dal do hlavy rovnou nahoru do stredoveho loziska vacky.od tud je mazana vacka -stredove vacky
pak je kanalek v hlave ze ktereho jsou odbocky pro hydrostavy a dalsi 2 loziska vacky.tento kanal byva zaneseny hlavne ta prava strana a zaroven je zanesena vacka.
neni to slozite jelikoz vsecky kanaly jsou vrtane tak je presne videt kudy vedou a na koncich jsou zaslepky.
jak starne cerpadlo ztraci tlak a zaroven se zanasi motor starymi zbytky oleje.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil