Zdravím všechny,
mám problém s Matizem. Kamarád automechanik mi přetěsnil motor, který papal moc oleje (kroužky, těsnění ventilů, vyčistil ucpanou trubku k EGR ventilu apod.). Při té příležitosti mu upadl vejfuk, tak tam navařil trubku, abych do jara vydržel. A když poskládal motor, tak zjistil, že se na volnoběh jakoby dusí, z motoru se dost kouří i při vyšších otáčkách a obsah CO2 je obrovskej. Doporučil zaslepit hadičku k EGR ventilu, což jsem udělal, ale vůbec to nepomohlo. Na diagnostice prý žádná závada, ujel jsem s tím 125 km a ukazatel paliva je na polovině (odhadovaná spotřeba 14 l/100km). Nevíte, kde by mohl být zakopaný pes? Moc děkuju
Vysoký obsah CO2 po přetěsnění motoru
Moderátor: Blue Lanos
Vysoký obsah CO2 po přetěsnění motoru
Daewoo Matiz 0.8, r.v. 2001, najeto 70.000 km
- Reklama
Re: Vysoký obsah CO2 po přetěsnění motoru
nikdo neni dokonaly
kazdopadne obsah co 2 je dany zlikvidovanym katalyzatorem diky oleji a vsemu co tam teklo.
bohuzel pokud to kouri stale a papa 14 l tak se pri oprave mozna neco nepovedlo.
a pokud si ten clovek bude stat za svym ze to dal dohromady dobre tak jsou po smrti vstrikovace nebo aspon 1.
a kdyz diagnostika tak jak chodi lambda?ale pokud to kouri tak asi nic moc.
jeste pozoruj spotrebu oleje to je taky zasadni.
kazdopadne obsah co 2 je dany zlikvidovanym katalyzatorem diky oleji a vsemu co tam teklo.
bohuzel pokud to kouri stale a papa 14 l tak se pri oprave mozna neco nepovedlo.
a pokud si ten clovek bude stat za svym ze to dal dohromady dobre tak jsou po smrti vstrikovace nebo aspon 1.
a kdyz diagnostika tak jak chodi lambda?ale pokud to kouri tak asi nic moc.
jeste pozoruj spotrebu oleje to je taky zasadni.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Vysoký obsah CO2 po přetěsnění motoru
Kamarád automechanik tvrdí, že za mechanickou částí si stojí 100%, že auto měl na diagnostice a závady to žádný nehlásilo. Ale já už tomu moc nevěřím. Kontrolka engine zatím nesvítí. Asi to budu muset zavést do autorizovaného servisu, ake nechci vidět tu cenu. Ach jo.
Daewoo Matiz 0.8, r.v. 2001, najeto 70.000 km
Re: Vysoký obsah CO2 po přetěsnění motoru
...inu vlastní chyba se těžko přiznává - zkus změřit kompresi napoví jak tam poskládal kroužky a zabrousil ventily...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: Vysoký obsah CO2 po přetěsnění motoru
Ještě mě napadá, že když jsem auto po "opravě" přivezl domů, zjistil jsem, že je v motoru moc oleje - 2 cm nad horní rysku. Olej jsem hned odčerpal, ale 40 km předtím jsem s tím jel. Nemohlo by tohle způsobit ten problém?
Daewoo Matiz 0.8, r.v. 2001, najeto 70.000 km
Re: Vysoký obsah CO2 po přetěsnění motoru
...to Johnmalak při tzv. přelití motorového oleje o 2 cm nad horní rysku a to je dost hodně asi 1,5 cm je zhruba rozsah od minima do maxima hrozí zapečení kroužků a v Tvém případě se to přímo nabízí...prostě přeměř tlaky v jednotlivých válcích ( měřák, tlakoměr není zas až tak drahý koupíš ho okolo 500Kč a hodí se furt, jenom ještě dodám se závitem, s gumovým koncem bez závitu, ho pak musíš držet, a někdo ti musí někdo točit motorem ) no a hlavně prosím Tě co to bylo za " učedníka " co ti to proved, jinak pozor hladina oleje v motoru se měří na totální rovině, stranový sklon to hodně skresluje měrka je na straně vany...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: Vysoký obsah CO2 po přetěsnění motoru
Takže po 14 dnech oprav, ježdění po servisech a zkoušení všeho možného se našla chyba: byl zaseknutý motorek volnoběhu (nebo tak nějak to popisovali). Automechanik z Chevroletu si vzal 2000 do kapsy a auto zase jezdí. Takže přetěsnění motoru mě celkem stálo: 2000 náhradní díly, 5000 práce kolegy, 2000 oprava v Chevroletu a 1 zbytečně projetá nádrž benzínu = celkem 10.000,- Kč. A to nepočítám ty nervy a šedivý vlasy. No nekup to.
Daewoo Matiz 0.8, r.v. 2001, najeto 70.000 km
Re: Vysoký obsah CO2 po přetěsnění motoru
...tak to je dobře v tom, že se neprojevily mnou možné předpokládané závažné průsery: zapečené kruhy následně rozlámané -a tím třeba poškozené válce...( to s stalo po přelití u souseda na nessii 16V ) ale ten Tvůj mechanik no to nebudu hodnotit...k tomu s Chevroletu nemám co dodat - diagnostika nalésti příčinu - rozdělání, kdyby motorek vyměnil za nový cca asi 1 500 Kč + 500 Kč práce tak by to bylo OK....
ještě že mám, máme palikxe ten je k nezaplacení...
Mějte se fajn
ještě že mám, máme palikxe ten je k nezaplacení...
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico