Zvýšený výkon bez čip tuningu

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Uživatelský avatar
Lucaso1
Příspěvky: 1127
Registrován: pon led 21, 2008 21:26
Bydliště: Mojmírovce okr. Nitra
Kontaktovat uživatele:

Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od Lucaso1 »

Ako zvýšiť výkon bez čipnutia motora ? dajte mi dáke návrhy
Chevrolet Aveo HB 1.2 8V 53kw 72PS 71HP (gray dragon my heart)
Doplnky:elektróny RC14 14˝ obudé na pneu Cleber, deflektory Delfín,
Úpravy: zaslepený eger ventil, červené brzdy, Fólie 0,5 zn. Skyfol, DRL, Sony, Sal, K&N, Total

Člen Aveo fanclubu
Reklama
 

Uživatelský avatar
mato8876
Příspěvky: 408
Registrován: úte kvě 19, 2009 22:42

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od mato8876 »

Natankuj V-PAWER na sheelke,ak máš po zábehu tak aj s vyšším oktánovým číslom. :D :D :D :D :lol:
Aveo sedan 1.4 16V 74kw 100k
Čierna metalíza
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od palikx »

filtr vzduchu-asi od K & N,ladeny zadni dil vyfuku,a svicky pro zvyseni vykonu existuji nejake RS nebo neco takoveho ale nevim jak si s tim poradi civka zapalovani.
pak by to chtelo jine vyfukove potrubi jine saci potrubi a spoustu uprav v mechanice motoru ale to asi na mysli nemas.
kazdopadne vsecky tyto upravy jsou na ukor spotreby paliva.
myslim ze ivan by ti mozna mohl rict co vsecko mu pomohlo a co je na nic.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Jarik
Příspěvky: 1931
Registrován: úte čer 23, 2009 22:32
Bydliště: Topolčany

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od Jarik »

Palikx prosím ta teraz som počul, že tieto bavlnené športové filtre prepúštajú viac jemných prachových čiastočiek ako papierové :?: :shock:
AVEO SEDAN 1,4 16V, 69kw, červená mica
Uživatelský avatar
Woyta
Příspěvky: 332
Registrován: sob říj 13, 2007 23:08
Bydliště: Hořice

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od Woyta »

Nejlepsi sportovni filtr je papirovy, casto meneny. Aspon tak zni heslo ktere casto slycham.
Jinak sani, svody, vyfuk jsou zakladni upravy.
Na ukor paliva to jde az kdyz ho motoru cpes vic.
Pokud chces od atmosfery vykon, tak ji musis nakrmit. - Dalsi heslo.
Dalsi beznejsi uprava je snizeni setrvacnych hmot. Motor pujde snadneji do otacek ale do kopce to nebude mit tu setrvacnost.
Rozhodne ale necekej zazraky pokud nepujdes do komplexnejsich uprav.

Nejlepsi zpusob jak jezdit se slabym autem je neztracet rychlost. Nema silu na zrychlovani, tak nesmis ztracet rychlost v zatackach.
Intel E7200 @3,8ghz, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative SB Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Logitech MX518, Logitech G25, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset
Vodnik
Nissan 200SX S13 / Daewoo Tico
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od palikx »

nevim jak je to s casteckama ve filtru ale jelikoz je neustale mokry mel by toho pochytat mozna vic.
jedina vyhoda je ze propousti vic vzduchu a to je pro motor to nejdulezitejsi.jenze vetsina motoru je vyvinuta na nejaky podtlak v sani a pokud se zmeni neni vzdy zaruceno ze opravdu pojede lepe. u motoru s Map senzorem si myslim ze to zrovna moc nepomuze,musel bys mit vahu vzduchu tedy Maf senzor. pokud se ptas na upravy a resis vic prachu v motoru nevim nevim.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Jarik
Příspěvky: 1931
Registrován: úte čer 23, 2009 22:32
Bydliště: Topolčany

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od Jarik »

Bol som pozret a je tam akési čidlo asi váha vzduchu a ešte hadička pri tom čidle. Potom aký je rozdiel medzi tým Map a Maf senzorom? čo si písal predtým.
AVEO SEDAN 1,4 16V, 69kw, červená mica
Uživatelský avatar
Lucaso1
Příspěvky: 1127
Registrován: pon led 21, 2008 21:26
Bydliště: Mojmírovce okr. Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od Lucaso1 »

mimochodom načo je tá váha vzduchu ? aaaaa vôbec to nieje iba u nafťákov ?
Chevrolet Aveo HB 1.2 8V 53kw 72PS 71HP (gray dragon my heart)
Doplnky:elektróny RC14 14˝ obudé na pneu Cleber, deflektory Delfín,
Úpravy: zaslepený eger ventil, červené brzdy, Fólie 0,5 zn. Skyfol, DRL, Sony, Sal, K&N, Total

Člen Aveo fanclubu
Uživatelský avatar
Lucaso1
Příspěvky: 1127
Registrován: pon led 21, 2008 21:26
Bydliště: Mojmírovce okr. Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od Lucaso1 »

tááák už som sdpravil kompromis a tankujem 98 miesto 95
Chevrolet Aveo HB 1.2 8V 53kw 72PS 71HP (gray dragon my heart)
Doplnky:elektróny RC14 14˝ obudé na pneu Cleber, deflektory Delfín,
Úpravy: zaslepený eger ventil, červené brzdy, Fólie 0,5 zn. Skyfol, DRL, Sony, Sal, K&N, Total

Člen Aveo fanclubu
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od Serpico »

...doplním palikxe tzv. mokré sportovní filtry mají vyšší čistící účinost z prostého důvodu jsou naolejované a časem se ještě roztřepením bavlny po praní účinnost zvyšuje, nic nového pod sluncem už Tatra 138 a 815 měla mokré filtry zpletené z malých drátků s olejem vespod air boxu, jakýchsi sít...tzv. mokré filtry s bavlnou se odzkoušely v externích podmínkách na Dakaru a právě tam vyhověly ( bylo to velmi náročné prašné prostředí ) , k výkonu filtry do stávajícího airboxu nemají zásadní vliv na navýšení výkonu, možná 1 - 3 HP ale motor jde lépe odspodu lépe tzv. dýchá a oproti " papírákům " mikroskopické otvory - perforace se následně provozem ucpává tady je právě výhoda mokrých, propustnost zůstává a nabalené mikro částice ještě zvyšují účinnost ...tzv. otevřené kuželové mají větší navýšení výkonu ( uvádí se 3 - 5 HP ) ale rozhodíš celkově sladěný air box, prostě se počítá s určitým odporem, otevřený 3díl mám taky, není ale schválen pro silniční provoz, navýšení decibelů ...no naštěští mě jenom brumlá a na STK jsem zatím neměl problém, spotřeba mi zůstala stejná, hezký zvuk a to se mi líbí, není to kravál, souhlasím s palikxem větší úpravy ostrý vačky, čip tuning zatěžuje více motor a to se projeví následně na jeho životnosti, která je odzkoušena zkušebním provozem ( ve 100tisícovém cyklu v km a následném rozebrání na prvosoučástky ) a naladěním na určitou zátěž aneb z hov.. bič neupleteš ( použil jsem výraz admina Ivana a ten ví o čem píše a taky ho to stálo dost financí...)

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od Serpico »

...to Lucaso tankováním 98 octanů místo 95 nic neřešíš, naopak kazíš - předstih, komprese a ECU je nastaveno na 95octanů...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od -peha- »

Ale nie to je v pohode moderné motory sú vetšinou nastavené na 95-100 oktanú takže môže tankovať 98 bez následkou.Ovšem u motoru ktorý má klasické zapalovanie je to iné tam predstih robí pri inom oktanovom čísle problém :D
Uživatelský avatar
Woyta
Příspěvky: 332
Registrován: sob říj 13, 2007 23:08
Bydliště: Hořice

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od Woyta »

Jednotka ma senzor klepani. Podle nej nastavuje hodnoty predstihu atd.
Vetsim oktanovym cislem nic nezkazis. Akorat motor nemusi byt schopen vyuzit potencial paliva.
Ladeny vyfuk neni jen o otevrenem tlumici.
Zacina se u svodu a konci se az vzadu.
Casto se svody izoluji aby poklesla teplota v motorovem prostoru (o 20-30st) a motor tak nasaval chladnejsi vzduch.
Intel E7200 @3,8ghz, DFI Blood Iron 2x 2GB OCZ Reaper 1066mhz, EVGA 8800GT 512mb, Hitachi T7K250 250gb, Seagate Barracuda 640gb, Creative SB Audigy, Leadtek Winfast DTV2000H, Logitech MX518, Logitech G25, Creative P5800, Creative Fatal1ty Gaming Headset
Vodnik
Nissan 200SX S13 / Daewoo Tico
Uživatelský avatar
Lucaso1
Příspěvky: 1127
Registrován: pon led 21, 2008 21:26
Bydliště: Mojmírovce okr. Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od Lucaso1 »

k posledným trom príspevkom. to že môžem tankovať aj vyšie oktánové číslo mi povedal už predajca pri kúpe auta a zakaždým na prehliadke mi to dozvukujú takže asi podla mňa tým nič nekazím keďže tie oktánové čísla sú skreslené na testoch sa zistilo že 95 otán je vlastne 93.2 oktán
Chevrolet Aveo HB 1.2 8V 53kw 72PS 71HP (gray dragon my heart)
Doplnky:elektróny RC14 14˝ obudé na pneu Cleber, deflektory Delfín,
Úpravy: zaslepený eger ventil, červené brzdy, Fólie 0,5 zn. Skyfol, DRL, Sony, Sal, K&N, Total

Člen Aveo fanclubu
Uživatelský avatar
xwing
Příspěvky: 1358
Registrován: pát čer 26, 2009 17:06
Bydliště: Bratislava

Re: Zvýšený výkon bez čip tuningu

Příspěvek od xwing »

Takze 98 by mohol mat realne 97 a to sme uz skoro pri 95ke :PP:
Chevrolet AVEO Hatchback (5dv.) 1,4 16V 74 kW/100k, Eco-Tec, r.v.2008
Odpovědět

Zpět na „Aveo - Motory“