Jednoho dne se na mě usmálo štěstí ( asi takto -

Viděl v ní jediný problém - nefunkční palivové čerpadlo, při otočení klíčkem se nic nedělo, teda kromě toho, že pískala kontrolka pásů a matně svítily kontorolky na palubce (dost vyšťavená baterka).
Myslel sem si, že je špatné palivové čerpadlo...
Nastal den, den odtahu. Zkusil sem otočit klíčkem do polohy II a co se nestalo? Slyším palivové čerpadlo jak si čerpá benzín! No, odtáhli sme to, ale baterka byla už úplně vyšťavená. Když sme ho dovezli před dům, pomocí startovacích kabelů sme ho bez problémů úplně hned nastartovali.
Říkám si, že není možná, aby to samo (zadarmo) jelo. Resetoval sem počítadlo kilometrů a začali sme ji hned projíždět.
...Příští den sme jeli k babičce, naštěstí kousek od domu, ale prostě sme jeli auto trochu projet. No a na zpáteční cestě to úplně z ničeho nic zdechlo, dávali sme přednost protijedoucímu autu, takže tam byl volnoběh, ale už to nenastartovalo, a co víc, čerpadlo se zase neroztáčelo.
Nexii sme znova odtáhli a teď mi stojí před domem, vůbec nevím co s tím, auto se zatím leskne jako nové, ale nejede, nejede...
Nemůže to dělat například imobilizér? Auto je ročník 95, GTX, 16V, bez klimy (asi odmontovaná) a je tam dávaný nový alternátor...
Jo, ještě mi nejel otáčkoměr, čím to může být?
Sundal sem krytku co je vzadu pod sedadlama, ale v nádrži bylo docela dost benzínu, takže sem čerpadlo ani neviděl a navíc stojím s autem na sídlišti, takže tady dělat nějaké větší rozbory je skoro nemožné.
Neví někdo z vás, čím by to mohlo být? Blbá elektrika, odešlé čerpadlo, popř. ten imobilizér?
Prohltal sem většinu (Nexia) fóra odpředu dozadu, protože Nexie je moje první auto (je mi teprve chvilku osmnáct) tak to hodně prožívám, ale nejsem si jistý, jestli jsem našel na fóru nějakou odpověď na můj problém.
No, každopádně je to tady celé super, a je škoda, že nemám nexii ve zlaté době o které jsem se dočetl tady na fóru (tuším léta 2004 - 2007).
Hlavně děkuju za každou odpověď, která se mi od Vás naskytne
