O Nexii, která nechce jet
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
O Nexii, která nechce jet
Dobrý den,
Jednoho dne se na mě usmálo štěstí ( asi takto - ) a (úplně, úplně zdarma) sem od jednoho člověka dostal Nexii.
Viděl v ní jediný problém - nefunkční palivové čerpadlo, při otočení klíčkem se nic nedělo, teda kromě toho, že pískala kontrolka pásů a matně svítily kontorolky na palubce (dost vyšťavená baterka).
Myslel sem si, že je špatné palivové čerpadlo...
Nastal den, den odtahu. Zkusil sem otočit klíčkem do polohy II a co se nestalo? Slyším palivové čerpadlo jak si čerpá benzín! No, odtáhli sme to, ale baterka byla už úplně vyšťavená. Když sme ho dovezli před dům, pomocí startovacích kabelů sme ho bez problémů úplně hned nastartovali.
Říkám si, že není možná, aby to samo (zadarmo) jelo. Resetoval sem počítadlo kilometrů a začali sme ji hned projíždět.
...Příští den sme jeli k babičce, naštěstí kousek od domu, ale prostě sme jeli auto trochu projet. No a na zpáteční cestě to úplně z ničeho nic zdechlo, dávali sme přednost protijedoucímu autu, takže tam byl volnoběh, ale už to nenastartovalo, a co víc, čerpadlo se zase neroztáčelo.
Nexii sme znova odtáhli a teď mi stojí před domem, vůbec nevím co s tím, auto se zatím leskne jako nové, ale nejede, nejede...
Nemůže to dělat například imobilizér? Auto je ročník 95, GTX, 16V, bez klimy (asi odmontovaná) a je tam dávaný nový alternátor...
Jo, ještě mi nejel otáčkoměr, čím to může být?
Sundal sem krytku co je vzadu pod sedadlama, ale v nádrži bylo docela dost benzínu, takže sem čerpadlo ani neviděl a navíc stojím s autem na sídlišti, takže tady dělat nějaké větší rozbory je skoro nemožné.
Neví někdo z vás, čím by to mohlo být? Blbá elektrika, odešlé čerpadlo, popř. ten imobilizér?
Prohltal sem většinu (Nexia) fóra odpředu dozadu, protože Nexie je moje první auto (je mi teprve chvilku osmnáct) tak to hodně prožívám, ale nejsem si jistý, jestli jsem našel na fóru nějakou odpověď na můj problém.
No, každopádně je to tady celé super, a je škoda, že nemám nexii ve zlaté době o které jsem se dočetl tady na fóru (tuším léta 2004 - 2007).
Hlavně děkuju za každou odpověď, která se mi od Vás naskytne
Jednoho dne se na mě usmálo štěstí ( asi takto - ) a (úplně, úplně zdarma) sem od jednoho člověka dostal Nexii.
Viděl v ní jediný problém - nefunkční palivové čerpadlo, při otočení klíčkem se nic nedělo, teda kromě toho, že pískala kontrolka pásů a matně svítily kontorolky na palubce (dost vyšťavená baterka).
Myslel sem si, že je špatné palivové čerpadlo...
Nastal den, den odtahu. Zkusil sem otočit klíčkem do polohy II a co se nestalo? Slyším palivové čerpadlo jak si čerpá benzín! No, odtáhli sme to, ale baterka byla už úplně vyšťavená. Když sme ho dovezli před dům, pomocí startovacích kabelů sme ho bez problémů úplně hned nastartovali.
Říkám si, že není možná, aby to samo (zadarmo) jelo. Resetoval sem počítadlo kilometrů a začali sme ji hned projíždět.
...Příští den sme jeli k babičce, naštěstí kousek od domu, ale prostě sme jeli auto trochu projet. No a na zpáteční cestě to úplně z ničeho nic zdechlo, dávali sme přednost protijedoucímu autu, takže tam byl volnoběh, ale už to nenastartovalo, a co víc, čerpadlo se zase neroztáčelo.
Nexii sme znova odtáhli a teď mi stojí před domem, vůbec nevím co s tím, auto se zatím leskne jako nové, ale nejede, nejede...
Nemůže to dělat například imobilizér? Auto je ročník 95, GTX, 16V, bez klimy (asi odmontovaná) a je tam dávaný nový alternátor...
Jo, ještě mi nejel otáčkoměr, čím to může být?
Sundal sem krytku co je vzadu pod sedadlama, ale v nádrži bylo docela dost benzínu, takže sem čerpadlo ani neviděl a navíc stojím s autem na sídlišti, takže tady dělat nějaké větší rozbory je skoro nemožné.
Neví někdo z vás, čím by to mohlo být? Blbá elektrika, odešlé čerpadlo, popř. ten imobilizér?
Prohltal sem většinu (Nexia) fóra odpředu dozadu, protože Nexie je moje první auto (je mi teprve chvilku osmnáct) tak to hodně prožívám, ale nejsem si jistý, jestli jsem našel na fóru nějakou odpověď na můj problém.
No, každopádně je to tady celé super, a je škoda, že nemám nexii ve zlaté době o které jsem se dočetl tady na fóru (tuším léta 2004 - 2007).
Hlavně děkuju za každou odpověď, která se mi od Vás naskytne
- Reklama
Re: O Nexii, která nechce jet
kedze je to 16V tak je to mozno ako u espera, ze bude v motorovom priestore nepripojeny drot, na ktory ked privedies plu, tak ho privedies na cerpadlo a to by sa malo nastartovat. Inak ostava len cerpadlo vybrat a vyskusat ho mimo auta. Ak nepojde tak bud vymenit alebo ak ta napadne ako ho poskladat tak rozobrat.
Aj ked neviem ako to ma nexia nepochopil som vetu, ze v nadrzi bolo dost benzinu takze si cerpadlo ani nevidel. Ved ked odskrutkujes 6 skrutiek tak vytiahnes s deklom nadrze aj cerpadlo alebo to ma nexia inak?
Aj ked neviem ako to ma nexia nepochopil som vetu, ze v nadrzi bolo dost benzinu takze si cerpadlo ani nevidel. Ved ked odskrutkujes 6 skrutiek tak vytiahnes s deklom nadrze aj cerpadlo alebo to ma nexia inak?
Re: O Nexii, která nechce jet
No, já když sem sundal kryt tak z toho krytu akorát trčela trubka a čerpadlo bylo dole pod benzínem.
Nevím, co s tím autem už kdo dělal, takže je možné, že toto někdo přede mnou už stihl předělat. Podle techničáku jsem totiž už čtvrtý majitel tady v česku...
Určitě se ještě zkusím podívat na elektroschéma a na ten kabel v motorovém prostoru abych ho mohl přeměřit a zjistit, jestli není náhodou odpoený.
Jinak, díky za rychlou odpověď
Nevím, co s tím autem už kdo dělal, takže je možné, že toto někdo přede mnou už stihl předělat. Podle techničáku jsem totiž už čtvrtý majitel tady v česku...
Určitě se ještě zkusím podívat na elektroschéma a na ten kabel v motorovém prostoru abych ho mohl přeměřit a zjistit, jestli není náhodou odpoený.
Jinak, díky za rychlou odpověď
Re: O Nexii, která nechce jet
...v nexii je volný kabel pod rozdělovačem ale jenom pro zkoušku zda jde proud do benzínového čerpadla, tam bych ho nepřiváděl, změř si napětí přímo na čerpadle pod zadní sedačkou, čerpadla odcházejí anebo mají slabý tlak a tím zlobí, zkoušet vyndané čerpadlo právě proto nemá smysl, jediná možná zkouška je zapojit do okruhu manometr ( TLAK MÁ BÝT 2,9 - 3,2 ) a u 16V pro jiné benzínové potrubí to moc nejde, zkoušeli jsme s palikxem...taky zkus pojistky můžou být zoxidované a jednou jdou a pak nééé... vlevo pod volantem a opatrně vyndavat a nandavat kryt...no chce to trpělivost a vylučovací metodu...
Mějte se fajnj
Mějte se fajnj
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: O Nexii, která nechce jet
Tak pojistku od palivového čerpadla sem měnil hned, byla trochu natavená, tak sem dal novou, ale pořád to nejede...
Zkusím se mrknout na ty dráty pod rozdělovačem, ale když vzadu odšroubuju tu krytku, tak mám čerpadlo ponořené v benzínu... ...nemá být přichycené na té krytce? A dráty mi vedou kudymasi benzínem, nechtěl sem si v něm namáčet ruce, protože ho bylo docela dost, tak asi vypustím benzín a sundám nádrž.
Manometr nemám, takže tlak nezkusím, ale v nejhorším vyměním čerpadlo.
Zkusím se mrknout na ty dráty pod rozdělovačem, ale když vzadu odšroubuju tu krytku, tak mám čerpadlo ponořené v benzínu... ...nemá být přichycené na té krytce? A dráty mi vedou kudymasi benzínem, nechtěl sem si v něm namáčet ruce, protože ho bylo docela dost, tak asi vypustím benzín a sundám nádrž.
Manometr nemám, takže tlak nezkusím, ale v nejhorším vyměním čerpadlo.
Re: O Nexii, která nechce jet
...nač vyndavat nádrž a vypouštět benzín, čerpadlo musí jít vyndat - vytáhnout z nádrže, drží na přírubě, která je přišroubovaná 6 nebo 8 šrouby na nádrži a doporučuji si koupit minimálně nové gumové těsnění víka, nejspíš i nové čerpadlo ( to se vyplatí, pamatuj je to v benzínu a když není nádrž plná, nechci strašit ale zkrat bych ti nepřál....) stojí okolo 3tisíc, doporučuji palikxe má dobrý ceny v doprodeji nějakého skladu...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: O Nexii, která nechce jet
Hmm, tak sem se hrabal v elektrice co je u motoru, protože tam do nádrže moc nejde vidět a dráty sou docela blbě dané.
Podlě mě tam není originál čerpadlo, ale je to už předělávané. Asi to budu muset hodit do servisu a počkat si, co s tím udělají tam.
Nevíte ještě, kde by mohla být chyba, když uvnitř v autě nemám rádio, pojistky jsou všechny dobré, ale světýlko nahoře ani hodiny nefungují? Žárovka v horním světýlku je jinak v pořádku...
Podlě mě tam není originál čerpadlo, ale je to už předělávané. Asi to budu muset hodit do servisu a počkat si, co s tím udělají tam.
Nevíte ještě, kde by mohla být chyba, když uvnitř v autě nemám rádio, pojistky jsou všechny dobré, ale světýlko nahoře ani hodiny nefungují? Žárovka v horním světýlku je jinak v pořádku...
Re: O Nexii, která nechce jet
Cerpadlo je v benzinu furt a to vratane iskriaceho komutatoru a takto jazdia miliony aut, takze tymto by som nikoho nestrasil, aj ked ja mam stale lepsi pocit z lpg nez z benzinu . Dokonca lepsi nez z nafty :/. Ked cerpadlo straca tlak, tak je predpokladam zasvinene a nezvlada uz povodne otacky. To ze by mu umreli uhliky alebo sa zodrala plastovo textilna podlozka sluziaca ako tesnenie cerpadla nepredpokladam, to je mala sanca kym necerpalo piesok. Ale samozrejme, nie kazdy ma chut a moznost rypat sa v kaput cerpadle, takze potom uz len kupit nove alebo pouzite a funkcne z vrakaca. Inac zaseknute cerpadlo je vlastne v skrate, pretoze prud ide ce jedno vinutie, ktore sa nahrieva ako priamovykurovacei teleso ale kedze je chladene benzinom tak sa nic nedeje. Akurat ten benzin co ho chladi sa zacne odparovat, vytlaci sa parami z cerpadla a potom by teoreticky mohlo prist k poskodeniu motorceka cerpadla, ale k vybuchu tazko. Iba ak by niekto vhanal do nadrze zamerne kvoli tomu dostatok vzduchu.
To cerpadlo, podla Serpicovho popisu predpokladam, je rovnake ako u espera, takze by som zacal patrat po tom, preco je v nadrzi ked je dekel v ktorom ma byt chytene uz v rukach zvedavca nazerajuceho do nadrze . To gumene tesnenie pod dekel nad cerpadlom je fajn kupit nove ale kym stare nie je stvrdnute a na franforce tak to nutne nie je. Proste by som cerpadlo vybral z nadrze a otestoval mimo auta ci sa toci a potom aj ci cerpa, staci trosku paliva v niecom co sa v benzine nerozpusti. Tie cerpadla nie su haklive na to ked bezia nasucho, kym tak nebezia hodiny alebo skor tyzdne. A ked cerpadlo nasaje vzduch tak sa mu velmi sat benzin nechce, vtedy treba pri motore rozpojit benzinove potrubie, ak je tam taka moznost ako u espera a nasat striekackou alebo este lepsie linetkou co je asi 1.5dcl striekacka sluziaca na prikrmovanie kojencov, stoji nieco cez 2ecka a dostat to v zdravotnickych potrebach alebo lepsie vybavenych lekarnach.
Pripadne vytiahni to cerpadlo z nadrze a odfot ho kludne mobilom a supni to sem.
To cerpadlo, podla Serpicovho popisu predpokladam, je rovnake ako u espera, takze by som zacal patrat po tom, preco je v nadrzi ked je dekel v ktorom ma byt chytene uz v rukach zvedavca nazerajuceho do nadrze . To gumene tesnenie pod dekel nad cerpadlom je fajn kupit nove ale kym stare nie je stvrdnute a na franforce tak to nutne nie je. Proste by som cerpadlo vybral z nadrze a otestoval mimo auta ci sa toci a potom aj ci cerpa, staci trosku paliva v niecom co sa v benzine nerozpusti. Tie cerpadla nie su haklive na to ked bezia nasucho, kym tak nebezia hodiny alebo skor tyzdne. A ked cerpadlo nasaje vzduch tak sa mu velmi sat benzin nechce, vtedy treba pri motore rozpojit benzinove potrubie, ak je tam taka moznost ako u espera a nasat striekackou alebo este lepsie linetkou co je asi 1.5dcl striekacka sluziaca na prikrmovanie kojencov, stoji nieco cez 2ecka a dostat to v zdravotnickych potrebach alebo lepsie vybavenych lekarnach.
Pripadne vytiahni to cerpadlo z nadrze a odfot ho kludne mobilom a supni to sem.
Re: O Nexii, která nechce jet
No, tak sem zase rozdělal ten dekl, že vytáhnu to čerpadlo a vyfotím ho, jenomže sem čekal všecko, jenom ne to, že tam žádné čerpadlo není!
Odšrouboval sem osm šroubů, odpojil gumovou hadici od toho deklu a dekl zdvihl, je vidět, že si s ním někdo dost hrál, je dost posvařovaný a prostě je to celé dost divné.
No, ten dekl sem vytáhl a pod ním v nádrži byl nějaký filtr (jemné síto), tak sem ho vytáhl, ale pod ním už nic nebylo. V nádrži se dá nahmatat jenom plovák, žádné čerpadlo...
Je to pro mě velká záhada, až najdu foťák, pošlu fotky... Jo a po "strašení" sem radši pracoval s odpojeným mínusem na baterce
Je moje teorie, že z té hadice, co je zapojená do deklu se vrací benzín zpátky do nádrže správná?
Jo, ještě sem kontroloval relátko a to se zdá být v pořádku. Podle schématu sem zjistil, že konektor X2 by po připojenína plus pól měl spustit čerpadlo, akorát sem nenašel žádný konektor X2 a nemám ani tucha, kde by to mohlo být. Můžu poslat fotky motorového prostoru, jak to u mě vypadá a jestli někdo z vás neví, co s tím...
Odšrouboval sem osm šroubů, odpojil gumovou hadici od toho deklu a dekl zdvihl, je vidět, že si s ním někdo dost hrál, je dost posvařovaný a prostě je to celé dost divné.
No, ten dekl sem vytáhl a pod ním v nádrži byl nějaký filtr (jemné síto), tak sem ho vytáhl, ale pod ním už nic nebylo. V nádrži se dá nahmatat jenom plovák, žádné čerpadlo...
Je to pro mě velká záhada, až najdu foťák, pošlu fotky... Jo a po "strašení" sem radši pracoval s odpojeným mínusem na baterce
Je moje teorie, že z té hadice, co je zapojená do deklu se vrací benzín zpátky do nádrže správná?
Jo, ještě sem kontroloval relátko a to se zdá být v pořádku. Podle schématu sem zjistil, že konektor X2 by po připojenína plus pól měl spustit čerpadlo, akorát sem nenašel žádný konektor X2 a nemám ani tucha, kde by to mohlo být. Můžu poslat fotky motorového prostoru, jak to u mě vypadá a jestli někdo z vás neví, co s tím...
Re: O Nexii, která nechce jet
...no já taky nevím všechno ( tady na nettu jsou odborníci palikx, JRD McLaren aj. ) ale pod víčkem má být čerpadlo ponořené v benzínové nádrži, nesetkal jsem se tady s tím, že by měl někdo čerpadlo jinde, pak může být problém v zavzdušnování přívodu, kde je už koněčně čerpadlo no hledej dál a musíš na něj přijít ( jinak to nemohlo jet ) a dej zpátky nový " origo " do nádrže...ale furt tomu nějak nevěřím, neděláš si fakt pr...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: O Nexii, která nechce jet
no a mozno hladash desi uuuplne zle..
kedze sa ftom uz vela ludi vrrtalo..
tak zacni imobilizerom...
urcite je domontovavany, META alebo nieco podobne, mash pravdepodobne privesok na kluce..
takze ho vypoj, najdi kde je..najcastejsie sa prerusovali draty na spinacej skrinke..
Cerpadlo v nadrzy je taky "sulec", na konci je take to sitko, co zvykne vyzerat jak sacik..
ked tam take cosi nieje, tam to uz kdosi bastlil, a cerpadlo je mozno nejake namontovane kdesi inde..
dalsia vec, je cievka v rozdelovaci, ..moze byt zla... MA TO ISKRU ...???
kedze sa ftom uz vela ludi vrrtalo..
tak zacni imobilizerom...
urcite je domontovavany, META alebo nieco podobne, mash pravdepodobne privesok na kluce..
takze ho vypoj, najdi kde je..najcastejsie sa prerusovali draty na spinacej skrinke..
Cerpadlo v nadrzy je taky "sulec", na konci je take to sitko, co zvykne vyzerat jak sacik..
ked tam take cosi nieje, tam to uz kdosi bastlil, a cerpadlo je mozno nejake namontovane kdesi inde..
dalsia vec, je cievka v rozdelovaci, ..moze byt zla... MA TO ISKRU ...???
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: O Nexii, která nechce jet
pokud sem to pochopil spravne tak neslysis cerpadlo
immo by to byt mozna mohlo pokud tam nejake je
po tom co jsi vyndal z nadrze by to chtelo fotku.benzin se vraci do nadrze spodem.pres plovak
to co jsi vyndal by melo byt cerpadlo pokud rikas ze je tam nejake sitko tak na nem muselo neco byt a nebo do nej vede hadicka nebo valecek do ktereho vedou draty.
staci vzit zkousecku a na ty draty se pripojit a zapnout zapalovani musi se zkousecka rozsvitit pokud tam jde proud.pak je to na vymenu cerpadla.ja bych ho mel mit
s tou lampickou je to jedine pojistka.ale neznamena ze vizuelne vypada ok ze tak je skutecne.chce ji to zmerit.
no a pak se v tom nekdo vrtal a je to nekde preruseny
immo by to byt mozna mohlo pokud tam nejake je
po tom co jsi vyndal z nadrze by to chtelo fotku.benzin se vraci do nadrze spodem.pres plovak
to co jsi vyndal by melo byt cerpadlo pokud rikas ze je tam nejake sitko tak na nem muselo neco byt a nebo do nej vede hadicka nebo valecek do ktereho vedou draty.
staci vzit zkousecku a na ty draty se pripojit a zapnout zapalovani musi se zkousecka rozsvitit pokud tam jde proud.pak je to na vymenu cerpadla.ja bych ho mel mit
s tou lampickou je to jedine pojistka.ale neznamena ze vizuelne vypada ok ze tak je skutecne.chce ji to zmerit.
no a pak se v tom nekdo vrtal a je to nekde preruseny
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: O Nexii, která nechce jet
No, takže immobilizér pravděpodobně montovaný externě není, protože nic nepřikládám a mám ho v klíčku...
Našel sem foťák a trochu sem to pofotil.
Ty dráty a ta hadice, které jsou v tom benzínu, vedou neznámo kam, nejde do toho otvoru pořádně strčit ruka a navíc to za chvilku začne být nepříjemné mít ruku namočenou v benzínu, takže ani nevím, od čeho tam ty dráty jsou, resp. nenašel sem jejich konec a ani čerpadlo sem tam nikde nenašel, jenom plovák.
Jo, a pojistku od palivového čerpadla sem vyměnil, to už sem psal, a ostatní pojistky sem přeměřil, a byly v pohodě, jenom právě ta od čerpadadla byla mírně natavená, ale taky fungovala, a ta nová je zatím úplně v pohodě.
Ten poklop je nějak navařovaný. No, každopádně posílám pár fotek, co sem teďka nafotil...
Klíček
A tady jsou fotky z okolí té nádrže
Tady je ten svařovaný "poklop"
A tady je síto, které leželo pod tou trubkou, co trčí z poklopu
Napadlo mě, jestli není možné, aby někdo, kdo s tím dělal otočil ten běh benzínu, že by to sálo benzín zespodu a vrchem vracelo?
Našel sem foťák a trochu sem to pofotil.
Ty dráty a ta hadice, které jsou v tom benzínu, vedou neznámo kam, nejde do toho otvoru pořádně strčit ruka a navíc to za chvilku začne být nepříjemné mít ruku namočenou v benzínu, takže ani nevím, od čeho tam ty dráty jsou, resp. nenašel sem jejich konec a ani čerpadlo sem tam nikde nenašel, jenom plovák.
Jo, a pojistku od palivového čerpadla sem vyměnil, to už sem psal, a ostatní pojistky sem přeměřil, a byly v pohodě, jenom právě ta od čerpadadla byla mírně natavená, ale taky fungovala, a ta nová je zatím úplně v pohodě.
Ten poklop je nějak navařovaný. No, každopádně posílám pár fotek, co sem teďka nafotil...
Klíček
A tady jsou fotky z okolí té nádrže
Tady je ten svařovaný "poklop"
A tady je síto, které leželo pod tou trubkou, co trčí z poklopu
Napadlo mě, jestli není možné, aby někdo, kdo s tím dělal otočil ten běh benzínu, že by to sálo benzín zespodu a vrchem vracelo?
Re: O Nexii, která nechce jet
Jo, a jiskru to hází, vždycky, když to zkusím nastartovat po delší době, tak to chytne, ale asi proto, že tam nejede benzín z toho čerpadla, hned zdechne...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: O Nexii, která nechce jet
no tak teraz je to vsetko jasneee...
UZ TO NIEKTO BASTLIL ...!!!
taka zelena "vodarenska" hadicka tam nema co robit..
vicko je sice povodne, ale je zavareny otvor konektoru,...
a trubku na nasavanie tiez ktosi privaral..
prepokldam ze palivove cerpadlo niekto umiestnil kamsik inam..
najskor niekde "k zadnej naprave"....
alebo je to tamto cudo v nadrzi, do ktoreho ide ta cierna hadica...
ja ti skusim vyfotit ako to ma vyzerat...
inac ma byt v nadrzi, "na tom vycku" uchytene palivove cerpadlo...
EDIT:
tu som pouzil palivove cerpadlo z espera na skodovku...
cize takyto "sulec" ma byt so sitkom v nadrzi...
UZ TO NIEKTO BASTLIL ...!!!
taka zelena "vodarenska" hadicka tam nema co robit..
vicko je sice povodne, ale je zavareny otvor konektoru,...
a trubku na nasavanie tiez ktosi privaral..
prepokldam ze palivove cerpadlo niekto umiestnil kamsik inam..
najskor niekde "k zadnej naprave"....
alebo je to tamto cudo v nadrzi, do ktoreho ide ta cierna hadica...
ja ti skusim vyfotit ako to ma vyzerat...
inac ma byt v nadrzi, "na tom vycku" uchytene palivove cerpadlo...
EDIT:
tu som pouzil palivove cerpadlo z espera na skodovku...
cize takyto "sulec" ma byt so sitkom v nadrzi...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov