NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
Viem, ze je tu mnoho tem s problematikou, ktora trapi novych majitelov AVEA, ale ak teda mozem, spisem tie moje takto komplexne a ak sa citi niekto fundovany poradit mi, alebo sa aspon vystazovat so mnou, nech sa tu prida
V prvom rade, mam Aveo sedan 1,4 Komfort uz asi mesiac (kupene v marci 2009 - KOVA Banska Bystrica) a najazdenych mam k dnesnemu dnu cca 1700 km.
Za ten cas som si vsimol par anomalii, ktore su mozno bezne a akceptovatelne, ale upozornujem na ne, ci teda tento problem nema aj niekto iny...
- SPOTREBA
Tvrdi sa, ze nove auta zeru viac, ale toto je extrem, nemam pocitac, ale napr. vcera som urobil trasu Zvolen - Schwechat - Zvolen (500 km), natankoval som doma plnu a vratil som sa s rucickou tesne nad rezervou, ratam, ze este par km a zacne blikat kontrolka. Podotykam, ze som siel kombinaciou dialnic (110 km/h) a cestami I. triedy (90 km/h) a asi 3-4 krat cez mesto... Vychadza mi to priblizne na 7,5 - 8 litra, ak mi teda zostalo v nadrzi aspon 5-10 litrov... To je dost, nie? Inak, ked jazdim po meste, dostavam sa aj na 10 l/100 km...
- RADIACA PAKA
Dost casto sa mi stava, ze pri zaradovani "jednotky" mi paka sklzne do "trojky", rovnako, ze sa tazko radi "spiatocka", ale to moze byt aj moja nesikovnost a neprofesionalny pristup cloveka, ktory roky jazdil na 105-ke
- MOTOR
Jednak motor zostava dlho v otackach, aj ked je uz plynovy pedal vytlaceny v povodnej polohe, pri "dvojke" neviem stale najst tu spravnu polohu spojky, aby ma "necukalo" (zabera vo velmi malom rozmedzi), no a co som bol vcera prekvapeny, tak na dialnici v jemnom stupani, som musel podradit do "stvorky" (traja ludia v aute + dva kufre), pricom na tom istom mieste (Hronsky Benadik - smer Nitra) som pred rokom nemal problem v tom istom obsadeni auta vyjst na "patke" s Fabiou s rovnakym objemom motora...
- STABILITA
Vsetky recenzie auta pojednavaju o makkom podvozku, co mi velmi nevadi, ale stalo sa mi pakrat, ze ked zafukal bocny vietor, tak ma normalne podobralo, rozkyvalo a bolo problem vyrovnat auto bez toho, aby mi stupol tlak na dvojnasobne hodnoty... Pritom normalna rovna cesta i bezna rychlost...
- AUTORADIO
Nie velmi podstatna sucast, ale nastve to... neviem nastavit hlasitost po zapnuti motora, vzdy ide uplne ticho, zaroven neviem nastavit na nizsiu hlasitost dopravne spravodajstvo, vzdy mi to tak zahuci, ze si od ulaku drbnem hlavu o strop a zatial som neprisiel ani na to, ako sa na CD s MP3 dostanem do podadresarov... hra mi to dookola len subory, ktore su v hlavnom adresari...
- VRZGOT, PUKOT, HRMOT...
Motor obcas vydava zvuky, ktore sa mi nezdaju prirodzene, najma ak dam vyssie otacky alebo zmenim rychlost - ako keby bol stavany len na istu toleranciu a vsetko ostatne "komentoval", rovnako vrzgot palubovky alebo vnutornej vyplne dveri mi nepride ako profesionalne odvedena praca v polskej fabriky americko-korejskej firmy...
- INTERIER
Uz dvakrat sa mi stalo, ze som si pocas jazdy otvoril palivovu nadrz... totiz ja furt musim stepovat lavou nohou a pri nahodnom kopnuti sa mi podarili i taketo zalezitosti (cakam, kedy otvorim aj zadny kufor), myslim, ze nie najlepsie su spominane packy umiestnene... rovnako aj sirka stredovaho panelu posobi majestatne a draho, zial, na ukor miesta pod volantom, kde je zuzeny priestor... skoda... Ked som uz pri tom zadnom kufri, vcera som s obavou do neho kladol velky cestovny kufor, nastastie vosiel, ale aj jeho velkost (najma otvor) je zuzena na ukor velkosti zadnych svetiel... A v neposlednom rade drziaky na pohare su tak blizko radiacej paky, ze clovek ma tendenciu si pocas radenia rozliat kavu, alebo borovicku...
Chapem, ze kazde auto ma svoje pre a proti, ja som kupoval tento voz najma kvoli dobrej cene, referenciam od znamych, velkosti a skutocne aj velmi peknemu prevedeniu. Som s nim vlastne i velmi spokojny, ale tieto neduhy mi nedaju spavat, tak len chcem vediet, ci ide o nieco, co sa casom "vyjazdi" (spotreba, hukot motora...), alebo jednoducho ake skusenosti s tym maju ostatni... Najma ti, ktori maju nove auto, ktore by malo mat podobnych "defektov" minimum... Apropo... ktory deges vymyslel dojazdovu pneumatiku? To uz skutocne nemohlo mat to auto plnohodnotne koleso (priestor tam nan je)? Alebo ide zasel len o ksefty predajcu versus servisu?
V prvom rade, mam Aveo sedan 1,4 Komfort uz asi mesiac (kupene v marci 2009 - KOVA Banska Bystrica) a najazdenych mam k dnesnemu dnu cca 1700 km.
Za ten cas som si vsimol par anomalii, ktore su mozno bezne a akceptovatelne, ale upozornujem na ne, ci teda tento problem nema aj niekto iny...
- SPOTREBA
Tvrdi sa, ze nove auta zeru viac, ale toto je extrem, nemam pocitac, ale napr. vcera som urobil trasu Zvolen - Schwechat - Zvolen (500 km), natankoval som doma plnu a vratil som sa s rucickou tesne nad rezervou, ratam, ze este par km a zacne blikat kontrolka. Podotykam, ze som siel kombinaciou dialnic (110 km/h) a cestami I. triedy (90 km/h) a asi 3-4 krat cez mesto... Vychadza mi to priblizne na 7,5 - 8 litra, ak mi teda zostalo v nadrzi aspon 5-10 litrov... To je dost, nie? Inak, ked jazdim po meste, dostavam sa aj na 10 l/100 km...
- RADIACA PAKA
Dost casto sa mi stava, ze pri zaradovani "jednotky" mi paka sklzne do "trojky", rovnako, ze sa tazko radi "spiatocka", ale to moze byt aj moja nesikovnost a neprofesionalny pristup cloveka, ktory roky jazdil na 105-ke
- MOTOR
Jednak motor zostava dlho v otackach, aj ked je uz plynovy pedal vytlaceny v povodnej polohe, pri "dvojke" neviem stale najst tu spravnu polohu spojky, aby ma "necukalo" (zabera vo velmi malom rozmedzi), no a co som bol vcera prekvapeny, tak na dialnici v jemnom stupani, som musel podradit do "stvorky" (traja ludia v aute + dva kufre), pricom na tom istom mieste (Hronsky Benadik - smer Nitra) som pred rokom nemal problem v tom istom obsadeni auta vyjst na "patke" s Fabiou s rovnakym objemom motora...
- STABILITA
Vsetky recenzie auta pojednavaju o makkom podvozku, co mi velmi nevadi, ale stalo sa mi pakrat, ze ked zafukal bocny vietor, tak ma normalne podobralo, rozkyvalo a bolo problem vyrovnat auto bez toho, aby mi stupol tlak na dvojnasobne hodnoty... Pritom normalna rovna cesta i bezna rychlost...
- AUTORADIO
Nie velmi podstatna sucast, ale nastve to... neviem nastavit hlasitost po zapnuti motora, vzdy ide uplne ticho, zaroven neviem nastavit na nizsiu hlasitost dopravne spravodajstvo, vzdy mi to tak zahuci, ze si od ulaku drbnem hlavu o strop a zatial som neprisiel ani na to, ako sa na CD s MP3 dostanem do podadresarov... hra mi to dookola len subory, ktore su v hlavnom adresari...
- VRZGOT, PUKOT, HRMOT...
Motor obcas vydava zvuky, ktore sa mi nezdaju prirodzene, najma ak dam vyssie otacky alebo zmenim rychlost - ako keby bol stavany len na istu toleranciu a vsetko ostatne "komentoval", rovnako vrzgot palubovky alebo vnutornej vyplne dveri mi nepride ako profesionalne odvedena praca v polskej fabriky americko-korejskej firmy...
- INTERIER
Uz dvakrat sa mi stalo, ze som si pocas jazdy otvoril palivovu nadrz... totiz ja furt musim stepovat lavou nohou a pri nahodnom kopnuti sa mi podarili i taketo zalezitosti (cakam, kedy otvorim aj zadny kufor), myslim, ze nie najlepsie su spominane packy umiestnene... rovnako aj sirka stredovaho panelu posobi majestatne a draho, zial, na ukor miesta pod volantom, kde je zuzeny priestor... skoda... Ked som uz pri tom zadnom kufri, vcera som s obavou do neho kladol velky cestovny kufor, nastastie vosiel, ale aj jeho velkost (najma otvor) je zuzena na ukor velkosti zadnych svetiel... A v neposlednom rade drziaky na pohare su tak blizko radiacej paky, ze clovek ma tendenciu si pocas radenia rozliat kavu, alebo borovicku...
Chapem, ze kazde auto ma svoje pre a proti, ja som kupoval tento voz najma kvoli dobrej cene, referenciam od znamych, velkosti a skutocne aj velmi peknemu prevedeniu. Som s nim vlastne i velmi spokojny, ale tieto neduhy mi nedaju spavat, tak len chcem vediet, ci ide o nieco, co sa casom "vyjazdi" (spotreba, hukot motora...), alebo jednoducho ake skusenosti s tym maju ostatni... Najma ti, ktori maju nove auto, ktore by malo mat podobnych "defektov" minimum... Apropo... ktory deges vymyslel dojazdovu pneumatiku? To uz skutocne nemohlo mat to auto plnohodnotne koleso (priestor tam nan je)? Alebo ide zasel len o ksefty predajcu versus servisu?
1.4 SEDAN KOMFORT, r.v. 2008, KOVA BB (4/2009)
- Reklama
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
Cau
Tak ja by som asi zacal tym tahom do mierneho stupania na 5ke. Ja mam sice 1,2 8 v ale tvojich 1700 km na nove auto je velmy malo. Mal som ten isty problem a ani predbiehat som poriadne nemohol.
Riaadiaca paka je katastrofa a to hlavne v zime pocas mrazov...
K spotrebe toho vela dodat neviem kedze mam inu kubaturu ale moja spotreba je a aj za novoti bola podstatne nizsia.
Pomale klesanie otacom by sa malo casom zmiernit.
Vrzgot a pukot? Nejake zvuky vnimam ale to hlavne v zime pri nizsich teplotach. Inak oproti Favoritu a starej Mazde 121 co som jazdil predtym je to luxus.
A na zaver len tolko z mojej skusenosti po prejdeni 12 000 km by som si aveo asi uz nekupil vzhladom na kvalitu a zivotnost dielov.
Tak ja by som asi zacal tym tahom do mierneho stupania na 5ke. Ja mam sice 1,2 8 v ale tvojich 1700 km na nove auto je velmy malo. Mal som ten isty problem a ani predbiehat som poriadne nemohol.
Riaadiaca paka je katastrofa a to hlavne v zime pocas mrazov...
K spotrebe toho vela dodat neviem kedze mam inu kubaturu ale moja spotreba je a aj za novoti bola podstatne nizsia.
Pomale klesanie otacom by sa malo casom zmiernit.
Vrzgot a pukot? Nejake zvuky vnimam ale to hlavne v zime pri nizsich teplotach. Inak oproti Favoritu a starej Mazde 121 co som jazdil predtym je to luxus.
A na zaver len tolko z mojej skusenosti po prejdeni 12 000 km by som si aveo asi uz nekupil vzhladom na kvalitu a zivotnost dielov.
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
no spotreba - tiez sa mi nevidi ale ako tvrdia vsetci casom hadam klesne
viacnmenej opisujes tie iste "problemy co som tu uz uvadal ja"
prevodovka...no obcas sa stabne ze spatecka nezaskoci tak ako ma ale to je asi u kazdeho auta resp stavalo sa mi to u vela znaciek
motor...dupnem na plyn a otacky vyletia pozorovatelne neskor
co sa tyka vykonu v kopci tiez lenive. uz som tu pisal ze na tych 101 resp 131Nm je to az moc slabe hoci aj sa jedna o novy voz
mam doma 220Nm forda v6 lenivy kedze sa jedna o automat ale ked mu dupnem v obrovskom kopci tak je citit a poriadne...
to aveo ho v pohode do tych 90/h zotre ale co ten krutak robi v kopci mam dojem ze vtedy ma aveo ten krutak okolo 50Nm...viem ze porovnavat tieto dve auta sa neda ale i s dejvom nebohym som ten kopec spravil v urcitom bode na 70tke /h aveo ho vybehne 90tkov na 5tke ale uz lapa dych. na porovnanie tam ford mal 150 a s prehladom sa skrabal v nose....
slo iba o test pozn. autora
cize co sa tyka vykonu chcem verit ze sa to po zabehnuti zlepsi ale ak sa to am zlepsiet tak to zlepsenie musi naozaj stat za to
stabilita detto tamsa pytaju 16stky nizkoprofilovky
radio...no mne zerie nervy ejdna vec...niea nie aby hralo radio mp3 tam kde prestalo....dookola tukat ako blbec...
ale nemam este navod doma
hukot vrzgot to je u kazdej znacky
na porovnanie mam asi cca 3000km iste zlepsenie tam je ale stale malo
vzhladom na to ze je to rodickovske auto a ti su s nim zatial spokojny cca 25km denne je aj ten sice krasny masivny ale maly stredovy panel ok
celkovo po tych 3000km ho hodnotim ako celkom dobre sikovne a hlavne pekne auticko....kocky na neho beru
uviodim casom naj problem je asi ta spotreba/vykon
viacnmenej opisujes tie iste "problemy co som tu uz uvadal ja"
prevodovka...no obcas sa stabne ze spatecka nezaskoci tak ako ma ale to je asi u kazdeho auta resp stavalo sa mi to u vela znaciek
motor...dupnem na plyn a otacky vyletia pozorovatelne neskor
co sa tyka vykonu v kopci tiez lenive. uz som tu pisal ze na tych 101 resp 131Nm je to az moc slabe hoci aj sa jedna o novy voz
mam doma 220Nm forda v6 lenivy kedze sa jedna o automat ale ked mu dupnem v obrovskom kopci tak je citit a poriadne...
to aveo ho v pohode do tych 90/h zotre ale co ten krutak robi v kopci mam dojem ze vtedy ma aveo ten krutak okolo 50Nm...viem ze porovnavat tieto dve auta sa neda ale i s dejvom nebohym som ten kopec spravil v urcitom bode na 70tke /h aveo ho vybehne 90tkov na 5tke ale uz lapa dych. na porovnanie tam ford mal 150 a s prehladom sa skrabal v nose....
slo iba o test pozn. autora
cize co sa tyka vykonu chcem verit ze sa to po zabehnuti zlepsi ale ak sa to am zlepsiet tak to zlepsenie musi naozaj stat za to
stabilita detto tamsa pytaju 16stky nizkoprofilovky
radio...no mne zerie nervy ejdna vec...niea nie aby hralo radio mp3 tam kde prestalo....dookola tukat ako blbec...
ale nemam este navod doma
hukot vrzgot to je u kazdej znacky
na porovnanie mam asi cca 3000km iste zlepsenie tam je ale stale malo
vzhladom na to ze je to rodickovske auto a ti su s nim zatial spokojny cca 25km denne je aj ten sice krasny masivny ale maly stredovy panel ok
celkovo po tych 3000km ho hodnotim ako celkom dobre sikovne a hlavne pekne auticko....kocky na neho beru
uviodim casom naj problem je asi ta spotreba/vykon
AVEO 2009 1,4 94HP
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
Nemám sice skusenosti priamo sa Aveom,ale s jeho krajanom HYUNDAIom GETZ a po prečítaní prvých stlpčekov Tvojho príspevku,Ťa tiež môžem ukľudniť,že to radenie,spotreba a ťah do kopca sa časom upraví,ja som pozoroval zmenu po cca tak 2000 km,spotreba u 1,1i (46kw) na dlhé trate sa ustálila na 5,1 l/100 km a s tým radením som mal desné problémy prvých 1000 km,bolo to ako na Škode 1203 nezaskočila 4-ka,či 5-ka a motor zareval v otáčkach,a spiatočka premanentne "vyskakovala",ale po zabehnutí to zmizlo a tak nádherne a ľahučko sa radia rychlosti dodnes. k ostatným veciam sa neviem vyjadriť,lebo to sú špecifiká týkajúce sa AVEa
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
Ahoj, pri radení do jednotky z miesta radím cez dvojku, pri stlačenej spojke najprv dvojka a znej jednotka a potom sa pohýnam. Používal to na každom doterajšom aute a zaberalo to. Trojku radím len opretím a tlakom dlane a štvorku len ťahom prstami. Robím to aj na Chevíkovi od novoty a funguje to. Vyskúšaj
Červené Chevrolet Aveo 1,2 Hatchback 5 dv 62,6 kW, 16 ventil,
Komfort, rok výroby 2009 Doplnky - Šálka s nálepkou Aveofanclubu
člen AVEO Fanclubu
Komfort, rok výroby 2009 Doplnky - Šálka s nálepkou Aveofanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
No vdaka za postrehy, mozno som si mal fakt najskor vygooglit testy a prezriet diskusie na nete, kym som ho kupil... ale inak az na tu spotrebu a obcas i vykon motora som s tymto autom pomerne spokojny... Ak by som ho mal hodnotit cisto vizualne, je nadherne...
Problem mam viacmenej ja, s mojou 196 cm postavou sa neviem vpratat pod volant a aj do sirky to nie je bohvieco... Parkrat sa stalo, ze som po cca 150 km musel zastat na benzinke a chvilu sa vystrety mirnix-dirnix poprechadzat, cim som urcite zvysil bdelost inak unudeneho osadenstva cerpacej pumpy...
Dnes mi - po 530 km - zacala blikat kontrolka benzinu (predtym som tankoval plnu) poslednych 30 km som robil v meste pocas dopravnej spicky, ale aj tak mi ta celkova kombinovana spotreba vysla na cca 7,5-8 litra, co je dost, kedze tych prvych 500 km som riesil prakticky mimo mesta...
Niekto tu spominal iny problem s autoradiom ako mam ja... Ze mu mp3 nabehnu po nastartovani znovu od prvej skladby. Ja som mal tento problem s radiom SONY a doteraz je nevyrieseny... takisto vzdy treba znovu naladit stanice. Bola to ale kupa v Kauflande a v akcii, takze ziadny zazrak som od toho ani necakal... V Aveu mi nastastie hraju MP3 presne z miesta, v ktorom boli stopnute, ale zase stale som neprisiel na to, ako prinutit prehravac akceptovat aj podadresare na CD...
To radenie sa snad casom zlepsi, neviem ci je normalne, ale radiacia paka sa jemne trasie aj pocas jazdy a napr. paka rucnej brzdy ma vôlu hybat sa aj vodorovne, ako keby nebola dobre utiahnuta...
Ale ono su zrejme taketo problemy pri kazdom novom aute, bol by zrejme zazrak ocakavat, aby bolo vsetko tak, ako si clovek predstavuje - hoci za tie prachy by som aku-taku funkcnost asi aj ocakaval...
Problem mam viacmenej ja, s mojou 196 cm postavou sa neviem vpratat pod volant a aj do sirky to nie je bohvieco... Parkrat sa stalo, ze som po cca 150 km musel zastat na benzinke a chvilu sa vystrety mirnix-dirnix poprechadzat, cim som urcite zvysil bdelost inak unudeneho osadenstva cerpacej pumpy...
Dnes mi - po 530 km - zacala blikat kontrolka benzinu (predtym som tankoval plnu) poslednych 30 km som robil v meste pocas dopravnej spicky, ale aj tak mi ta celkova kombinovana spotreba vysla na cca 7,5-8 litra, co je dost, kedze tych prvych 500 km som riesil prakticky mimo mesta...
Niekto tu spominal iny problem s autoradiom ako mam ja... Ze mu mp3 nabehnu po nastartovani znovu od prvej skladby. Ja som mal tento problem s radiom SONY a doteraz je nevyrieseny... takisto vzdy treba znovu naladit stanice. Bola to ale kupa v Kauflande a v akcii, takze ziadny zazrak som od toho ani necakal... V Aveu mi nastastie hraju MP3 presne z miesta, v ktorom boli stopnute, ale zase stale som neprisiel na to, ako prinutit prehravac akceptovat aj podadresare na CD...
To radenie sa snad casom zlepsi, neviem ci je normalne, ale radiacia paka sa jemne trasie aj pocas jazdy a napr. paka rucnej brzdy ma vôlu hybat sa aj vodorovne, ako keby nebola dobre utiahnuta...
Ale ono su zrejme taketo problemy pri kazdom novom aute, bol by zrejme zazrak ocakavat, aby bolo vsetko tak, ako si clovek predstavuje - hoci za tie prachy by som aku-taku funkcnost asi aj ocakaval...
1.4 SEDAN KOMFORT, r.v. 2008, KOVA BB (4/2009)
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
ahojte všetci aveaci. Čítan tu vaše pre a proti na AVEO a mosim povedať že každý z vás mé pravdu. .
čo sa týka motora a spotreby musim povedať že som tento víkend spravil 600km a priemerná spotreba na mojom aveu s 1,2 16v motorom vyšla na 6,5- 7l na 100km a to som ho vôbec neštril . Síce mam zatial najazdených iba 1800km.
jediné čo sa mi nezdá na motori je že už 2 krát sa mi stalo že mi nechcel naskočiť na prvé štartovanie.. len na druhý alebo tretí pokus. ale zatial to nerieší.
čo sa týka celkového dojmu Avea musim povedať že zatila som s ním spokojný a za tie peniaze nemožme predsa očakávať zázraky...
podotýkam že robím vo Volkswagene kde robíme tuarég a audi Q7 a verťe či nie problémi maju aj tie autá a nie malé.
čo sa týka motora a spotreby musim povedať že som tento víkend spravil 600km a priemerná spotreba na mojom aveu s 1,2 16v motorom vyšla na 6,5- 7l na 100km a to som ho vôbec neštril . Síce mam zatial najazdených iba 1800km.
jediné čo sa mi nezdá na motori je že už 2 krát sa mi stalo že mi nechcel naskočiť na prvé štartovanie.. len na druhý alebo tretí pokus. ale zatial to nerieší.
čo sa týka celkového dojmu Avea musim povedať že zatila som s ním spokojný a za tie peniaze nemožme predsa očakávať zázraky...
podotýkam že robím vo Volkswagene kde robíme tuarég a audi Q7 a verťe či nie problémi maju aj tie autá a nie malé.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
Lomngi to s tym startovanim motora robilo aj mne. Teraz mam nieco cez 12 t. km a startuje bezproblemov len nejako mi zacala jemne trhat spojka pri rozbiehani. Budem to sledovat a na garancke to ohlasim. Mal som aj problemy s ABS a na garancke mi vymenili snimac na lavom zadnom kolese a je to ok. Inak momentalne mam priemernu spotrebu 6,1 l. Aveo je dost pohodlne na cestovanie.
Hemendex teba teraz asi nepotesim. Kamoska ma aveo sedan 1,4 94k a vravi ze priemernu spotrebu ma okolo 6 l/100 km. Ale pozor ma na nom okolo 15 000 km !!!
Hemendex teba teraz asi nepotesim. Kamoska ma aveo sedan 1,4 94k a vravi ze priemernu spotrebu ma okolo 6 l/100 km. Ale pozor ma na nom okolo 15 000 km !!!
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
Eugo píše:Lomngi to s tym startovanim motora robilo aj mne. Teraz mam nieco cez 12 t. km a startuje bezproblemov len nejako mi zacala jemne trhat spojka pri rozbiehani. Budem to sledovat a na garancke to ohlasim. Mal som aj problemy s ABS a na garancke mi vymenili snimac na lavom zadnom kolese a je to ok. Inak momentalne mam priemernu spotrebu 6,1 l. Aveo je dost pohodlne na cestovanie.
Hemendex teba teraz asi nepotesim. Kamoska ma aveo sedan 1,4 94k a vravi ze priemernu spotrebu ma okolo 6 l/100 km. Ale pozor ma na nom okolo 15 000 km !!!
No mna si viacmenej potesil, lebo nie je predsa mozne, aby seriovo vyrabany motor mohol mat taku odchylku... Skutocne cim dalej, tym viac si myslim, ze ja neviem jazdit
Vcera som presne vypocital pri tankovani plnej nadrze svoju priemernu spotrebu... Dotankoval som presne 39,6 litra 95-ky a na tachometri od posledneho tankovania plnej som mal 583 km, co znamena, ze presny priemer je 6,8 l / 100 km (pricom v meste som z toho najazdil asi 80 km)... To sa uz aspon trochu blizi spotrebe uvedenej v technicaku, takze uvidim...
1.4 SEDAN KOMFORT, r.v. 2008, KOVA BB (4/2009)
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
Neda mi to nezareagovat. Mam 5-ročný Daewoo Kalos hatbach a idem kupovat Aveo sedan. Dovod- vacsi priestor a vdaka svokrovi vyuzit srotovne. Na Kalos nedam dopustit aj ked zo zaciatku som nadaval. Kazde vozidlo sa musi proste vyjazdit a vyzaduje dobry servis. Posledne 3 roky - cca 40tisic km jazdi ako hodinky. Radenie rychosti- treba si zvyknut, mierne otrasy az okolo 150km/h - viac ani nejazdim, spotreba - z viac ako 6,7 som sa dostal pod 6,2 l. Moje rady: hlavne zo začiatku vytačat vozidlo - kludne na dvojke az nad 4000 otačok, upozornovat servis na neduhy a trvat na ich odstraneni obcas natankovat lepsi benzin napr. V-power. A najviac čo mi pomohlo po 2 rokoch som vymenil servis, chodim sice dalej ale spokojnost.
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
Ešte si dovolím niečo poznamenať k tej spotrebe,nakoľko môj brat má Opel Astra Classic II,presne s tým motorom 1,4 16V ,tak presné číslo momentálne neviem,ale viem,že zo začiatku bola tiež mirne vyššia dokonca sa pri jenej z prvých jázd prerátal a ostal visieť bez šťavy pár km prd cieľom,keďže predtým mal Astru prešlej generácie 1.6i s 8V motorom,spoliehal sa,že spotreba bude asi podobná. Teraz viem len toľko,že pri rýchlosti nad 120 km/h ide rapídne hore,ale pri bežnej jazde myslím,že papá okolo 6 litrov,ešte niečo menej,už má najazdených okolo 80 000 a nesťažuje sa. v sobotu budeme spolu tak sa ho spýtam na presné hodnoty a dám sem. zatiaľ môžem len potvrdiť,že aj tieto motory sú zanova pažravejšie,ako po najazdení pár tisíc KM.
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
Opelácka 1,4 16 v má 90 k. Daewoo 94 resp 100k. takže konštrukcia može byť tá istá ale naladené su inakšie...
Škoda Roomster TSI
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
aha soráč,je to presne tak,to som nedocenil,ale v každom prípade,čiste pre zaujímavosť sem hodím tie údaje,ked ich od brata vyzistím
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
Tak,spotreba bratovej Astry 1,4i 16V je v lete na letných pneu priemer 6,6 teda aj mesto aj medzimesto dokopy a v zime na zimných niečo cez 7 l. Voz je r,v.2004 a má najazdených okolo 80 000 Km
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Re: NOVÁČIKOVSKÉ PROBLÉMY / POSTREHY...
ahojte pani
No ja mam najazdenych okolo 2500 km. po 2000 km som ho musel dat do servisu - neslo nastartovat, a ked sa podarilo ho nastartovat tak slo ako na 3 valce. v servise mi to spravili. Menili riadiacu jednotku motora. auto zatial ide uvidime dalej. Az na tuto chybu som s tymto autickom spokojny.... s radiom nemam ziadny problem vsetko ide ako ma, prevodovka taktiez,ABS zatial bezproblemov, spotreba sa mi zdala o dost vyssia ale teraz sa to trochu lepsi-....
No ja mam najazdenych okolo 2500 km. po 2000 km som ho musel dat do servisu - neslo nastartovat, a ked sa podarilo ho nastartovat tak slo ako na 3 valce. v servise mi to spravili. Menili riadiacu jednotku motora. auto zatial ide uvidime dalej. Az na tuto chybu som s tymto autickom spokojny.... s radiom nemam ziadny problem vsetko ide ako ma, prevodovka taktiez,ABS zatial bezproblemov, spotreba sa mi zdala o dost vyssia ale teraz sa to trochu lepsi-....
Chevrolet Aveo, Tmavo červená metaliza, Verzia komfort,
Člen AveoFanklubu
Člen AveoFanklubu