16Vmotor do kasne s 8Vmotorom
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
16Vmotor do kasne s 8Vmotorom
servus fešáci. Rozbil som moju nesiu a chcel by som ju znova spojazdniť. Problém je ale v tom, že kasna už to má za sebou, ale motor je v poriadku. Je však dosť velký problém zohnať 16V nexiu a zatiaľ som mal len ponuky na 8V. Preto sa chcem spítať, ako je to s elektrikou a vôbec zo všetkým, čo by som musel prerobiť a či by to vôbec fungovalo, keby som dal do pôvodne 8V moj 16V motor. Ak by ste vedeli o nejakej nexii s vadným môtorom, alebo aj bez papierov, bol by som tiež velmi vďačný za info. Díky chlapci...
- Reklama
Re: 16Vmotor do kasne s 8Vmotorom
Ved chod do espera , to je v sr vacsinou so 16v a ma niektore muchy z nexie (najma brzdy) uz v pohode, aspon by si rozsiril rady daewakov a ceny nd aj aut plus minus rovnake. Navyse je ho lahsie zohnat s klimou. Nejake stretnute espero by mohlo byt za babku (alebo dedka)
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 16Vmotor do kasne s 8Vmotorom
Problem to az takovy velky nebude, ale nezapomen vymenit i Ridici jednotku (ECU) Plus se podivej na kabelaz v motoru... Interier by mel byt stejnej... Ja moc 16V nevidel, spise 8V
Nexia 1.5 SOHC 55kW 3dv HB; Highway yellow; rv. 1997, alarm, central, airbag. A na zaver mala tresnika: baterie DELCOR rv 10/96
Re: 16Vmotor do kasne s 8Vmotorom
no ja nechcem espero, lebo kedže mám nexiu, a dá sa z nej takmer všetko použiť, bude aj náhradných dielov, a aj by sa dalo z dvoch poskladať jedno. Ale aj tak díky za radu...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: 16Vmotor do kasne s 8Vmotorom
jedna taqa uz jazdii..
http://195.28.90.58/dohc/%5dREBRO%5b/
http://195.28.90.58/dohc/%5dREBRO%5b/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: 16Vmotor do kasne s 8Vmotorom
jasne ze to jde.
neni to ani tak strasne jen je tam jine lanko plynu ale kabelaz je temer stejna.jen jina jednotka a nektere kabely jsou trosku kratsi a jine trosku delsi.ale jde to tam,my jsme to delali naopak jelikoz 4 generalky behem 1 mesice byly neunosne tak se tam dala hlava z 8 ventilu a auto nema problem.navic si zakaznik libuje jak ten 8 ventil jede proti 16 v lepe a mene zere.
neni to ani tak strasne jen je tam jine lanko plynu ale kabelaz je temer stejna.jen jina jednotka a nektere kabely jsou trosku kratsi a jine trosku delsi.ale jde to tam,my jsme to delali naopak jelikoz 4 generalky behem 1 mesice byly neunosne tak se tam dala hlava z 8 ventilu a auto nema problem.navic si zakaznik libuje jak ten 8 ventil jede proti 16 v lepe a mene zere.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: 16Vmotor do kasne s 8Vmotorom
Ak som dobre pochopil, tak ked ja mam motor 16v a nahodou niekedy by mi praskla hlava alebo nieco ine sa mi stalo, tak potom mi staci zohnat hlavu z 8V motora, riadiacu jednotku a lanko na plyn, vymenim rozvody a budem mat motor plne funkcny 8V?? to bude pasovat hlava z 8V na moj 16V kedze je omnoho mensia? celkom zaujimava tema, teaz mi to vrta v hlave ze prerobim to a sanie a vstrekovacie zariadenie tiez ostava ?palikx píše:jasne ze to jde.
neni to ani tak strasne jen je tam jine lanko plynu ale kabelaz je temer stejna.jen jina jednotka a nektere kabely jsou trosku kratsi a jine trosku delsi.ale jde to tam,my jsme to delali naopak jelikoz 4 generalky behem 1 mesice byly neunosne tak se tam dala hlava z 8 ventilu a auto nema problem.navic si zakaznik libuje jak ten 8 ventil jede proti 16 v lepe a mene zere.
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: 16Vmotor do kasne s 8Vmotorom
No aby bolo jasno ..
tak rozdiely tie podstatne su v:
Plynove lanko u 16V je dlksie nez u 8V
Hadica na termostat je ina, Hadice na kurenie idu "poskrucat"
Palivove vedenie je ine.. u 16V su dve zhruba rovnako dlhe hadicky, u 8v je jedna dlksia
Zvody na vyfuk su ine...
Kablovy zvezok ECU ma rodielne dlzky na niektorych dratoch,
Konektory na ECU su ine u 8V a 16V v niektorych pripadoch
(zalezi od modelu ECU IEFI-6 / IEFI-S, treba pozret "mudru kknizku")
Drziak alternatorna je iny, z 8V na 16V nepouzitelny, naopak ano - da sa dlksi remen
Hadica na AIRBOX je ina...
no a co sa tyka samotneho motora,
v bloku su ine piesty, co ale nevadi, lebo vybratia na ventily sa spravit daju..
(kurat nebude kompresia 10.5 ale len trebars 10 ci 9.5 a pod, - zanedbatelne)
na hlave je je to jasne, zvody a sanie su uplne rozdielne, ked niekto preraba
nech ma komplet hlavu aj zo sanim a zvodmy..
Rozvody, uplne ine veci, napr vodna pumpa zo 16V na 8V pouzitelna, naopak ee..
kolecko na kluke tak isto.. (8V ma uzsi remen)
Cize VYMENIT 8V za 16V alebo naopak je ukon v podsate jednoduchy..
ale PREROBIT 8V na 16V motor alebo naopak, to uz je zlozitejsie..(a nexelo by sa mi do toho)
tak rozdiely tie podstatne su v:
Plynove lanko u 16V je dlksie nez u 8V
Hadica na termostat je ina, Hadice na kurenie idu "poskrucat"
Palivove vedenie je ine.. u 16V su dve zhruba rovnako dlhe hadicky, u 8v je jedna dlksia
Zvody na vyfuk su ine...
Kablovy zvezok ECU ma rodielne dlzky na niektorych dratoch,
Konektory na ECU su ine u 8V a 16V v niektorych pripadoch
(zalezi od modelu ECU IEFI-6 / IEFI-S, treba pozret "mudru kknizku")
Drziak alternatorna je iny, z 8V na 16V nepouzitelny, naopak ano - da sa dlksi remen
Hadica na AIRBOX je ina...
no a co sa tyka samotneho motora,
v bloku su ine piesty, co ale nevadi, lebo vybratia na ventily sa spravit daju..
(kurat nebude kompresia 10.5 ale len trebars 10 ci 9.5 a pod, - zanedbatelne)
na hlave je je to jasne, zvody a sanie su uplne rozdielne, ked niekto preraba
nech ma komplet hlavu aj zo sanim a zvodmy..
Rozvody, uplne ine veci, napr vodna pumpa zo 16V na 8V pouzitelna, naopak ee..
kolecko na kluke tak isto.. (8V ma uzsi remen)
Cize VYMENIT 8V za 16V alebo naopak je ukon v podsate jednoduchy..
ale PREROBIT 8V na 16V motor alebo naopak, to uz je zlozitejsie..(a nexelo by sa mi do toho)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: 16Vmotor do kasne s 8Vmotorom
Ach jaaj uz mam po radosti hehe ...ale dobre rozpisane, zas som o nieco mudrejsi, dikes JRda.
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Re: 16Vmotor do kasne s 8Vmotorom
jo
presne tak to je.
jen s tim ze alternator jsme nemenili .koupili jsme 8v hlavu ze sanim a svodama hadicema a tim bylo temer vse vyreseno.
pak uz jen prodlouzit par kabelu a jezdi to.
neni to tak strasne.
opacne je to horsi to je s tou pumpou a koleckem na klice jasne.
presne tak to je.
jen s tim ze alternator jsme nemenili .koupili jsme 8v hlavu ze sanim a svodama hadicema a tim bylo temer vse vyreseno.
pak uz jen prodlouzit par kabelu a jezdi to.
neni to tak strasne.
opacne je to horsi to je s tou pumpou a koleckem na klice jasne.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil