VYSOKA SPOTREBA
Moderátor: Blue Lanos
VYSOKA SPOTREBA
zdravim
tak po kratkom case mam zas dalsi problem. Tentokrat so spotrebou. Jednu chvilu taha aj 5 L na 25 km a inokedy to prejdem aj na 1 L. Cim to moze byt? Moze to byt tym ze som sa minule vytrieskal do priakopy s kamosom a pravdepodobne mam nejak divne krivy lavy tlmic (kuk foto). Zeby som mal krivu prednu napravu? Lenze zas niekedy to taha v pohode a inokedy 5 L. Jazdim kazdy den tu istu cestu tak si to sledujem. Mam rozmerane ze tu trasu prejdem na 1 L. Kezdy den su to teda 2 L lebo aj naspet. Tzn. ze jeden usek na meradle paliva by mi mal vystacit tak cca na 2 dni. Cela nadrz 8 dni. Minuly tyzden to ale vyslo len na 7 dni. No a v utorok poobede som tankoval 15 L. Dnes mam uz len polovicu. V stredu co scuclo 5 L a dnes to islo normalne na 1 L tam a 1 L naspet.Bude to nieco so syticom? Ako zistim ci neni chyba v sytici? Ved ked mam motor studeny a hodim 3 tak na 30 km/h sa to pekne drzi a nemusim drzat ani plynovy pedal. Aj pri 45 km / h dam 4 a bez plynu sa to drzi na 45. A bez sytica to na trojke klesa az po 20 km/h. Tak myslim ze sytic bude v poriadku...tak kde moze byt problem?
Obrázky:
1. Lavé koleso
2. Pravé koleso
3. Toto je uchyt tlmica laveho kolesa
4. Toto je uchyt tlmica praveho kolesa
5. Toto je sytic ze? Ked sa zatlaci smerom dozadu tak by mal pustat viac benzinu, nie?
tak po kratkom case mam zas dalsi problem. Tentokrat so spotrebou. Jednu chvilu taha aj 5 L na 25 km a inokedy to prejdem aj na 1 L. Cim to moze byt? Moze to byt tym ze som sa minule vytrieskal do priakopy s kamosom a pravdepodobne mam nejak divne krivy lavy tlmic (kuk foto). Zeby som mal krivu prednu napravu? Lenze zas niekedy to taha v pohode a inokedy 5 L. Jazdim kazdy den tu istu cestu tak si to sledujem. Mam rozmerane ze tu trasu prejdem na 1 L. Kezdy den su to teda 2 L lebo aj naspet. Tzn. ze jeden usek na meradle paliva by mi mal vystacit tak cca na 2 dni. Cela nadrz 8 dni. Minuly tyzden to ale vyslo len na 7 dni. No a v utorok poobede som tankoval 15 L. Dnes mam uz len polovicu. V stredu co scuclo 5 L a dnes to islo normalne na 1 L tam a 1 L naspet.Bude to nieco so syticom? Ako zistim ci neni chyba v sytici? Ved ked mam motor studeny a hodim 3 tak na 30 km/h sa to pekne drzi a nemusim drzat ani plynovy pedal. Aj pri 45 km / h dam 4 a bez plynu sa to drzi na 45. A bez sytica to na trojke klesa az po 20 km/h. Tak myslim ze sytic bude v poriadku...tak kde moze byt problem?
Obrázky:
1. Lavé koleso
2. Pravé koleso
3. Toto je uchyt tlmica laveho kolesa
4. Toto je uchyt tlmica praveho kolesa
5. Toto je sytic ze? Ked sa zatlaci smerom dozadu tak by mal pustat viac benzinu, nie?
- Reklama
Re: VYSOKA SPOTREBA
určitě to nebude nápravou a sytič snad poznáš jestli vypne spíše tím nárazem děravá nádrž nebo trubka či hadička
Re: VYSOKA SPOTREBA
dobre, tak ked to neni sytic ani naprava (co ma velmi tesi ) tak co to moze byt? Podotykam ze vysoka spotreba je len pocas jazdy. Ked auto stoji na mieste tak to netecie. A obcas mam spotrebu narmalnu, a obcas 2-3x vacsiu.
VYSOKA SPOTREBA
To opravdu vypadá na díru v nádrži, pač jezdit za 20l/100km s ticem není možné, ani, kdyby jsi měl plyn pořád na podlaze. Jinak to vypadá, že tu přední nápravu máš hlou. Dej si to do pořádku dřív, než se někde vymázneš.
Tico - it's fun!
Re: VYSOKA SPOTREBA
keby bola diera v nadrzi tak by to tieklo stale. Keby bola diera niekde v hadici ktora privadza benzin do motora tak by som mal spotrebu stale taku vysoku...ale ja som mal vcera spotrebu normalnu. Dnes nieco medzi tymito dvomi extremami. Ale aj tak ma to serie. A co znamena ze mam napravu "hlou"? Jak to mam dat do poriadku?Pepino_99 píše:To opravdu vypadá na díru v nádrži, pač jezdit za 20l/100km s ticem není možné, ani, kdyby jsi měl plyn pořád na podlaze. Jinak to vypadá, že tu přední nápravu máš hlou. Dej si to do pořádku dřív, než se někde vymázneš.
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte pro 07, 2004 22:41
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VYSOKA SPOTREBA
hlou = že máš pohnutú nápavu ... Co s tym mas robit? tazko povedat, to nech ti povie nejaky mechanik, z tej fotky ti asi nikto nepovie čo tam je ohnuté ... ale ak tie fotky neklamu tak v kazdom pripade opravit a potom na geometriu
Re: VYSOKA SPOTREBA
mužeš tomu věřit nebo ne ale díra v nádrži neznamená že ti teče benzin stále záleží kde je a pokud ti to žere tolik co píšeš existujou opravdu jen 2 možnosti a to ta díra nebo potom kamarád s hadičkou a kanystrem.Samotnej motor ti tohle spapat nemuže.
Naposledy upravil(a) aumirek dne pát led 23, 2009 16:18, celkem upraveno 1 x.
Re: VYSOKA SPOTREBA
Nevim či má Tico prepad z karburátora ako napr. Fiat127 ale ak máš dieru v prepade tak ti prebytočný benzín netečie spátky do nádrže ale niekde von.
Re: VYSOKA SPOTREBA
Mě to dělalo něco podobného a byl to ten přepad.V jednom místě je nechráněný,je to těsně před napojením na gumovou hadičku do nádrže a tam jsem ho prorazil.
Daewoo Tico 0.8 + Mazda Premacy 1.8 - supr auta!!!
Re: VYSOKA SPOTREBA
no konecne...som rad ze sa to trocha pohlo. no a kde to mam hladat? v ktorych miestach to je? Ked je tam pristup mozes to aj odfotit.Mirin píše:Mě to dělalo něco podobného a byl to ten přepad.V jednom místě je nechráněný,je to těsně před napojením na gumovou hadičku do nádrže a tam jsem ho prorazil.
Mimochodom este k tej naprave. Co sa moze stat ked to tak necham?
EDIT: Tak mam pocit ze som zahadu vysokej spotreby vyriesil...kuk fotky:
Tu bola hadicka prasknuta...
a opravil som to takto...moze byt?
a oblepil om to izolacnou paskou, keby nahodou...
Re: VYSOKA SPOTREBA
Podle fotek bych opravu tipoval na McGaivra Tys tam vrazil kus hadice ze zahrady Na benzin se opravdu nehodí Dej tam hadici na benzín ty na vodu benzin rozleptává
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: VYSOKA SPOTREBA
dobře píšeš konečně se to pohlo a někdo poradil ale od začátku ti tu tvrdíme že jediné vysvětlení je že to někde je prasklé a teče.Ty jsi tvrdil že nikde nic neteče ono těžko tě tak na dálku bude někdo držet za ručičku to jsi měl udělat ihned podívat se na ty hadičky u motoru konec koncu to jsem ti říkal hned v prvém příspěvku.
Re: VYSOKA SPOTREBA
dobre prerobim to, ale vydrzi mi to v pondelok tak na 50 km, ze?Richard píše:Podle fotek bych opravu tipoval na McGaivra Tys tam vrazil kus hadice ze zahrady Na benzin se opravdu nehodí Dej tam hadici na benzín ty na vodu benzin rozleptává
nj, niesom automechanik a moc sa v tom nevyznam... ...kazdopadne dakujem ze ste mi s tym pomohliaumirek píše:dobře píšeš konečně se to pohlo a někdo poradil ale od začátku ti tu tvrdíme že jediné vysvětlení je že to někde je prasklé a teče.Ty jsi tvrdil že nikde nic neteče ono těžko tě tak na dálku bude někdo držet za ručičku to jsi měl udělat ihned podívat se na ty hadičky u motoru konec koncu to jsem ti říkal hned v prvém příspěvku.
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte pro 07, 2004 22:41
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VYSOKA SPOTREBA
ale hej, par mesiacov to vydrzi, ale tazko sa to odhaduje tak si to radsej prerob. A Daj si kuknut tu napravu, to je o dost nebezpecnejsie ...
Re: VYSOKA SPOTREBA
MACHINE napsal
Mimochodom este k tej naprave. Co sa moze stat ked to tak necham?
Povol si na bicyklu přední kolo a jezdi po pěšině v lese. Hádej co se asi stane?
Do auta ti může zatékat, táhnout auto nemusí ale brzdy a řízení je snad ta TA první věc která MUSÍ BÝT NA 100%. Ty se klidně zaplešti ale mysli na ty ostatní. Nikdy nevýš co je na nápravě prasklé, ohnuté nebo poškozené po jakékoli raně co koupila. Únik paliva řešíš ( maximálně máš vyšší spotřebu nebo v nejhorším případě ti auto shoří) jako by to byla nějaká katastrofa ale to podstatné pro bezpečnost provozu a svou odkládáš a ještě se ptáš co se může stát ? Promiň ale na tento dotaz jsem musel zareagovat.
Mimochodom este k tej naprave. Co sa moze stat ked to tak necham?
Povol si na bicyklu přední kolo a jezdi po pěšině v lese. Hádej co se asi stane?
Do auta ti může zatékat, táhnout auto nemusí ale brzdy a řízení je snad ta TA první věc která MUSÍ BÝT NA 100%. Ty se klidně zaplešti ale mysli na ty ostatní. Nikdy nevýš co je na nápravě prasklé, ohnuté nebo poškozené po jakékoli raně co koupila. Únik paliva řešíš ( maximálně máš vyšší spotřebu nebo v nejhorším případě ti auto shoří) jako by to byla nějaká katastrofa ale to podstatné pro bezpečnost provozu a svou odkládáš a ještě se ptáš co se může stát ? Promiň ale na tento dotaz jsem musel zareagovat.
člen AVEO Fanclubu č.4
Od 27.5. 2014 již jenom člen.