Podpáleny ventil
Moderátor: Blue Lanos
Podpáleny ventil
výmena ventilov-velký problém? má niekto skúsenosti? Vďaka za prípadné rady.
- Reklama
re.
Ak je podpálený ventil,tak príčinou je ,že motor spaľuje dosť oleja a vytvára sa karbón, ten sa nachytá na výfukové ventily a preto sa prepália,ako keď sa reže autogénom.Takže problém je inde.Ten prepálený ventil,nie je problém vymeniť,ale motor bude v dosť zlom stave.Možno pomôže dať ešte aj nové piestne krúžky.
V prvé řadě příčinou podpáleného ventilu je nedostatečná vůle. Příčinou nadměrného spalování oleje je nedostatečná funkce pístního stěracího kroužku. Příčinou nedostatečné funkce stěracího kroužku je přehřátí spalovacího prostoru motoru, nebo celkové opotřebení motoru. Přehřátí spalovacího prostoru vzniká použitím nevhodného paliva nebo nedostatečným chlazením motoru. ( nízká hladina motorového oleje, nedostatek chladící kapaliny, špatná cirkulace chladící kapaliny).
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Tak jest, k tomu i časté "podtáčení" motoru....V.Brousek píše:V prvé řadě příčinou podpáleného ventilu je nedostatečná vůle. Příčinou nadměrného spalování oleje je nedostatečná funkce pístního stěracího kroužku. Příčinou nedostatečné funkce stěracího kroužku je přehřátí spalovacího prostoru motoru, nebo celkové opotřebení motoru. Přehřátí spalovacího prostoru vzniká použitím nevhodného paliva nebo nedostatečným chlazením motoru. ( nízká hladina motorového oleje, nedostatek chladící kapaliny, špatná cirkulace chladící kapaliny).
Je mi líto, ale mluvíme tu o příčinách možného podpálení ventilů, bohužel já ti ze samotnou demontáží u tvého auta poradit neumím, motor tvého auta neznám. Ale z mého postavení a zkušeností bych se opravy nebál.
Pokud ti mohu odpovědět k tvému poslednímu příspěvku, provoz v městkém provozu nemá s podpálením ventilu nic společného. Veškeré příčiny jsou uvedeny v mém příspěvku výše. Aby jsi provedl výměnu ventilů, je potřebné mít ty nejzákladnější znalosti a zároveň i dílenské vybavení potřebné k demontáži hlavy motoru. Pokud tyto zkušenosti a výbavu nemáš, nemá cenu aby jsi opravu ventilů prováděl.
Pokud ti mohu odpovědět k tvému poslednímu příspěvku, provoz v městkém provozu nemá s podpálením ventilu nic společného. Veškeré příčiny jsou uvedeny v mém příspěvku výše. Aby jsi provedl výměnu ventilů, je potřebné mít ty nejzákladnější znalosti a zároveň i dílenské vybavení potřebné k demontáži hlavy motoru. Pokud tyto zkušenosti a výbavu nemáš, nemá cenu aby jsi opravu ventilů prováděl.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- vladimir fodor
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned led 27, 2008 11:04
- Bydliště: Selce pri BB
Cate.Vymena ventilov je sice vysoko odborna praca,ale nie neprekonatelna.Vprvom rade si pozhanaj tesnenie vyka ventilov,tesnenie pod hlavu a tesnenie vyfukoveho potrubia.Zberne potrubie nemusis zhadzovat.Zhodis hlavu a zistis co je zle.Ak je podpaleny ventil tak ho vymenis,no nezabudni este na tesnenie ventilu,tiez ho vymen.Ventil zabrusis a poskladas .Zalozis hlavu,nastavis rozvod a poskladas co si rozobral,no a bezis dalej.
- vladimir fodor
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned led 27, 2008 11:04
- Bydliště: Selce pri BB
- vladimir fodor
- Příspěvky: 275
- Registrován: ned led 27, 2008 11:04
- Bydliště: Selce pri BB
Re: Podpáleny ventil
Tak tomu ver.
Re: Podpáleny ventil
ventily pokud jsou otevrene se s pisty nikdy nesejdou.respektive pokud jsou ventily otevrene je pist dole.
a pokud se sejdou je z toho kase.
a jestli jsi myslel ze jsou blizko kdyz je pist nahore(a ventily jsou zavrene )tak ano jsou blizko ale na dieselu jeste bliz.tam je totiz uplne rovna hlava bez vybrani takze tam je pist od ventilu jen na vysku tesneni hlavy asi 2mm
a pokud se sejdou je z toho kase.
a jestli jsi myslel ze jsou blizko kdyz je pist nahore(a ventily jsou zavrene )tak ano jsou blizko ale na dieselu jeste bliz.tam je totiz uplne rovna hlava bez vybrani takze tam je pist od ventilu jen na vysku tesneni hlavy asi 2mm
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Podpáleny ventil
Ja viem že sa nezídu len to vzbudzuje v človeku divné pocity.Hlavne pri 16V.