Černá svíčka na druhém válci

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Eru
Příspěvky: 9
Registrován: úte dub 14, 2009 08:57

Černá svíčka na druhém válci

Příspěvek od Eru »

Chtěl bych se zeptat,proč mám pořád černou svíčku na druhém válci.Dělá to jenom na tom jednom.Ostatní jsou v pořádku.Tlak ve válci je v pořádku ( je stejný jako na prvním ),vstřik taky v pořádku a kable jsem vyměnil pro jistotu taky a vymněnil jsem i vzduchový filtr.Svíčka je taky nová.Zkoušel jsem přehodit i kable na modulu,ale nic nepomáhá.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Třeba máš prasklý stírací kroužek ve válci, nebo blbý gufera u ventilů, a jde ti tudy olej do toho 2 válce, proto máš svíčku černou. Nevím jestli to ještě teď platí, ale já pamatuju, že svíčka měla mít izolátor barvy cihlové, šedá nebo bílá=chudá směs, černá = někde do válce proniká olej....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Eru
Příspěvky: 9
Registrován: úte dub 14, 2009 08:57

Příspěvek od Eru »

Ona ta svíčka není mastná.Jednou mi to dělalo na Škodovce,že mi šel olej do válce,tak svíčka byla černá,ale taková mastná černá a ubýval olej.Teď mám svíčku černou,ale suchou.Jako kdyby byla špatná směs a místo zápalu to jenom zhoří.Olej neubývá.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..to tesnenie pod tym sanim si uz vymenil ..???
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Eru
Příspěvky: 9
Registrován: úte dub 14, 2009 08:57

Příspěvek od Eru »

Je to dost složité se tam dostat.Hlavně na ty spodní šrouby.Zdá se mi,že bych musel sundat celou hlavu dolů.Nebo to jde i bez toho?
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

daa sa to obsmaatrat...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Eru
Příspěvky: 9
Registrován: úte dub 14, 2009 08:57

Příspěvek od Eru »

Nechám si to jak budu mít volno.Těsnění už mám.Modlím se aby to bylo ono,abych se nedrbal zbytečně.Ještě dva dny ale auto potřebuju do roboty.Mám to 8 km tam a zpátky.Doufám že to ještě vydrží.Jinak bych jel na kole,ale v take zimě se mi nechce.
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no nebyt pokusov na felde..
nebol by som si istyyy...

ale "brblavy volobeh" a cierna sviecka...
to bude urcite to tesnenie..
si si pozrel fotky ?? co som dal link v druhom threade.??
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Eru
Příspěvky: 9
Registrován: úte dub 14, 2009 08:57

Příspěvek od Eru »

Tak jsem to sací potrubí konečně přetěsnil.Drbačka to teda byla.Ještě teď necítím ruky.Poprdkává to z výfuku méně,ale poprdkává.Hlavně když motor jde dolů z otáček ( 2500-2800 ) na volnoběžné otáčky ( 950 ).Chvíli to jede na volnoběh a potom se to jako by uklidní a dělá jenom občas.Tak nevím čím to dále může být ?Taky jsem si všimnul,že mi teče dost vody z výfuku.Možná je to tím,že jezdím denně do roboty 4 km tam a 4 km zpátky,tak teď v zimě se to nestačí odpařovat a sráží se to ve výfuku.V nedělu to otestuju na delší trase.Asi něco kolem 90 km,tak jsem zvědavý co to bude dělat.
Jano z Oravy
Příspěvky: 4
Registrován: pon kvě 02, 2011 21:31

Re: Černá svíčka na druhém válci

Příspěvek od Jano z Oravy »

Aj ja som našiel čiernu sviečku na druhom valci, očistil som ju a dal do prvého. A po čase skontrolujem. Ale vymenil som zapalovacie trafo, stálo 40€ a problém trhania a kolísania otáčok zmizol, a to nehovorím o strieľaní do sania na plyn pri nízkych otáčkach v rozbehu. Takže asi výrobná vada alebo medzizávitový skrat, nepravidelná činnosť cievky. Teraz už v pohode vytočím 6000 ot. predtým 4200 a dosť.
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“