V úposlednej dobe sa mi zda, ze moje espero ma nejaku vacsiu spotrebu...
Moze mat katalyzator nieco spolocne so spotrebou?
Alebo co moze mat este dopad na spotrebu /hovorim o normalnych jazdnych navykoch, nie vytacanie motora ani sportova jazda/
Vdaka
katalyzator a spotreba?
Moderátor: Blue Lanos
katalyzator a spotreba?
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
- Reklama
Re: katalyzator a spotreba?
přeměřit? a jak přibližně se dá přeměřit prosím?
mám multimetry;-) akorát nevím jak simulovat množství kyslíku ...
mám multimetry;-) akorát nevím jak simulovat množství kyslíku ...
Re: katalyzator a spotreba?
Na diagnostike alebo osciloskopom ktory urcite nemas...Zabudni na obycajne meraky..
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Re: katalyzator a spotreba?
obycajnym merakom za 150Sk cize 5 eur lambdu nezmerias, potrebujes na to sice bezny a ani nie velmi drahy (par eur, najlacnejsi stal necelych 15eur) merak, len musi splnat podmienku, vlastneho vstupneho odporu vyssieho nez tusim 14Mohm. Ten za 5 eur a menej ma len par desiatok kohm, cize nevhodny. A samozrejme musi mat dostatocnu obnovovaciu frekvenciu, aj tie 3/s co mam na svojom sa mi zda pre lambdu malo ale aspon vidim ze sa to hybe a asi aj osciluje . Diagnostika potrebna nie je, ale je to s nou pohodlnejsie a hlavne vidis co vidi RJ a nie to co poskytuje kyslikovy senzor, pretoze to mozu byt dve rozdilene veci . Zase cisto diagnostika moze v specialnych pripadoch priviest k mylnemu zaveru, ze funkcny kyslikovy senzor je vadny.
Na diagnostiku si pozri temu v techniskej sekcii.
Na diagnostiku si pozri temu v techniskej sekcii.