Akcelerácia na LPG
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Akcelerácia na LPG
Mám nexiu 16V dva mesiace a najazdil som 5000 km. Spotreba na LPG mi vychádza 8,1 l čo je myslím v pohode. No pri rozbiehaní je motor do 2500 ot/min lenivejší a nad 2500 ot/min má lepší ťah. Neviem čí je to normálne a prípadne či sa s tým dá niečo robiť. Mám tam nový splynovač BRC a zmiešavaciu komoru v saní. Mal som dve Š120 obe na plyn a tam to ťahalo rovnomerne v celom rozsahu otáčok.
práci česť a robote pokoj
práci česť a robote pokoj
- Reklama
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
No na BRC je trocha nedokonalé nastanie ale toto môže spôsobovať bohatá alebo príliž chudobná zmes což je asi tvôj prípad aj keď pri tomto systéme je atuátor dosť lenivý nemalo by sa to takto chovať Spotrebu máš dobrú ale ta chudobná zmes tam môže byť ale na BRC som velmi malý odborník aj tak sa Ti na to spítam no myslím že keby sa dobre nastavil tak nie sú problémy lebo pokud viem tak v okolí Galanty sa BRC montuje a vetšinou to funguje dosť schopne
Čo viem schopný mechanik na BRC bol v Šali no už tam nerobí. A dať si to rozštelovať nejakému "odborníkovi" ďakujem neprosím. S týmto mám zlé skúsenosti z emisných kontrol kde to za každú cenu štelovali a potom som to musel vracať naspäť len tak od oka aby som sa aspoň pohol. Prosím ťa čo je to aktuátor.
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Atuátor je ta potvôrka čo je na prívodnej hadici do zmiešávače ten nastavuje prietok plynu ale na tvôj problém to nemá vplyv tam je asi len zlé nastavenie čiže nastavuje sa spodok a vrch to znamená že sa musí do optimálu nastaviť volnobeh a potom asi tak pri 3000 otáčkach vrch ale keď má vozidlo el.jednotku na LPG tak vrchnú hranicu si upravuje samo a to práve atuátorom ale spodok čiže volnobeh sa musí nastaviť fixne a ručne no a to môže mať práve to negatívum ako máš Ty lenže aj tak budeš museť navštíviť servis lebo asi sa ten tvôj systém nastavuje softvérovo ale pokud vydržíž do piatku tak Ti to budem moci objasniť lepšie lebo mám na to vetšieho odborníka Jo pokud by to bolo možné mohol by si mi napísať presný typ splynovača mám síce predstavu že to je AT - 9 alebo EM-S ale radši by som to vedel isto no nieje to problém lebo nie len pri BRC ale aj ostatné typy občas mávajú podobné problémky
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak pokud je to ATčko tak len servis lebo ono to ani nemá obyč atuátor ale taký šúlok čo sa v nom posúva uzáver a to je občas problém lebo aby som vysvetlil normálny atuátor reaguje rýchlo teda vlasne okamžite ako tak že pridáš plyn a otvorý sa -uberieš zatvorý sa ale to čo tam asi máš Ty je tak povediac lenivé , velmi pomali reaguje na sešlápnutí plynu Ale jazdiť sa s tým dá len to nieje to pravé orechové
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
tuto ak ideš do KE tak sa zastav v Rožňave a kukneme sa na to jo výmena je možná ale len s jednotkou ten BRCčkový sa neshodne s iným no ale aj tieto úpravy tu robíme dosť často Tak keby si mal trocha času kludne sa u nás zastav bo ako sa vraví lepšie raz vidieť ako stokrát počuť :lol:Jo teraz sme pozerali že BRC má v ponuke už aj normálny atuátor ale to zozenieš len tam okolo GA a BA tu u nás sa nemontuje ale zistim Ti cenu
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No ja len dodaaam....
ze 16V motory v nexii/espere maju slabsi tah aj na beznin..
teda presne od 2500ot/min sa ECU prepina na "iny rezim" ..
a vtedy vie to auto vystartovat...
takze to ze do 2500ot/min je to lenivsie..
je normalne...
ze 16V motory v nexii/espere maju slabsi tah aj na beznin..
teda presne od 2500ot/min sa ECU prepina na "iny rezim" ..
a vtedy vie to auto vystartovat...
takze to ze do 2500ot/min je to lenivsie..
je normalne...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Ano mám presne tento typ splyňovača aj aktuátora.Som rád že na chorobu existuje aj liek. Ďaľšia cesta do KE je naplánovaná na začiatku leta tak ak budeš schopný a ochotný to urobiť tak sa ti ozvem a dohodneme sa. Zatiaľ budem jazdiť takto len si musím zvyknúť že ak chcem predbiehať musím mať otáčky nad 2500. Vďaka za informácie.
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Cena je asi tak od 21 000 - 26 000 ale cena sa odvádí podla rozných typou čiže BRC,Lovato,Landirenzo,Lovtecc to sú vlastne tu na Slovensku schválené typy do Daewa no u nás je montáž Lovato 22 000 a Landirenzo 24 000 sk takže asi tak k cenám Jo je potrebné ješte pripočítať 100 sk za zápis na DI a 1000 sk za zaevidovanie do IGAS systému