Druha servisna prehliadka
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
Re: Druha servisna prehliadka
V rokytnici mám babičku a měl jsem dědu
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
- Reklama
Re: Druha servisna prehliadka
No vidíš jak je ten svět malej. Já snad pojedu na ten Olšovec abychom dali řeč. Ale to ještě uvidím, zatím je dost práce.
Daewoo Nubira, Chevrolet Cruze 1.8LT, čtyřkolka SMC Jumbo R5
Re: Druha servisna prehliadka
že se do toho vmíchnu Voděrady jsou směrem Brno-Svitavy?asi před 5 lety jsem tam maloval,je to taková vesnička?
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: Druha servisna prehliadka
To jsou druhé Voděrady, Ty u kterých bydlím jsou u Opočna nebo Lična /tam je ta pekárna/.
2 km mám do Lična a asi deset do Opočna.
2 km mám do Lična a asi deset do Opočna.
Daewoo Nubira, Chevrolet Cruze 1.8LT, čtyřkolka SMC Jumbo R5
Re: Druha servisna prehliadka
http://www.mapy.cz/#st=s@sss=1@ssq=Vod%C4%9Brady@@
U rychnova nad Kněžnou
U rychnova nad Kněžnou
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Re: Druha servisna prehliadka
Náš kamarad nový je naozaj znalec to sa musí uznať. toho bych tel mať doma.....tomxxxxx píše:Mnění se : 4,0 L oleje, olejový filtr, zapalovací svíčky, jest-liže má auto klimatizaci tak i pylový filtr, brzdová kapalina. Možná ti i dolejí kapalinu do odstřikovače a jinou provozní kapalinu. Když máš S-OHC tedy 8ventil tak ti vymění i olej v převodovce. Zkontrolují brzdy, dofoukají gumy, zkontrolují vnější osvětlení - případně vymění žárovky, seřídí přední světlomety, zkusí vůle podvozku a stav. Horší kola ti dají dozadu. Promažou ti zámky a omezovače dveří.
Ale ako učna pre syna.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: Druha servisna prehliadka
Lomngi prečo nemáš rád svojho syna , ked mu chceš dat takého učna?
AVEO SEDAN 1,4 16V, 69kw, červená mica
Re: Druha servisna prehliadka
možno garáž by vedel dobre pozametať. a aj kolesá dofukaťJarik píše:Lomngi prečo nemáš rád svojho syna , ked mu chceš dat takého učna?
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: Druha servisna prehliadka
lomngi píše:možno garáž by vedel dobre pozametať. a aj kolesá dofukaťJarik píše:Lomngi prečo nemáš rád svojho syna , ked mu chceš dat takého učna?
Zober mna.... ja som sa uz naucil aj ziarovku vymenit vpredu na lavej strane
Chevrolet AVEO Hatchback (5dv.) 1,4 16V 74 kW/100k, Eco-Tec, r.v.2008
Re: Druha servisna prehliadka
Radšej mna , ja viem vymenit aj pravú
AVEO SEDAN 1,4 16V, 69kw, červená mica
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Druha servisna prehliadka
Tak pánové mě by si měl vzít, protože zatím jsem nemusel nic vyměňovat, takže žádný zkušenosti a aspoň bych se k něčemu i přiučil až budu muset něco u sebe vyměňovat
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: Druha servisna prehliadka
minulí týžden som posielal do Chevroletu mail ohladne súťaže, síce mi žadnu odpoveť neposlali až dnes :
zároven som im pisal ohladne servisovanie aut pár otázok.
citujem čo som im posielal a čo som sa chcel dozvedieť:
V prílohe zasielam oznam o súťaži Česko-Slovenský servis roka 2011
Súťaž sme iniciovali kvôli autám značky Chevrolet a Daewoo
Nakoľko niektorý majitelia vozidiel nie sú až tak moc spokojný s ponúkanými službami Vašich servisov.
Tak dúfame že aj týmto spôsobom prispejeme k zvýšeniu kvality služieb pre zákazníkov a Tak zabezpečiť aby sme zostali naďalej spokojný majitelia značky chevrolet.
Zároveň Vás prosíme aby ste túto súťaž pre poslali Vašim autorizovaným servisom, aby všetci stým boli oboznámený.
Boli by sme rade keby ste sa ešte vyjadrili k tomu , že ako je spoplatnená servisná prehliadka, keď že v servisoch sú dosť rozdielne ceny ktoré naši členovia platia. Tak by nás zaujímalo akým spôsobom je to spoplatnené, alebo cenu si určme každý servis zvlášť,
A či sme ako majitelia vozidiel povinný odoberať niektoré spotrebné diely priamo od servisu napr: ako olej filter sviečky, alebo si to môžeme kúpiť aj individuálne a dať namontovať servisom.
Ďalšia otázka čo by nás zaujímalo že ako dovozcovia značky chevrolet ako pristupujete k novému nariadeniu Európskej komisie č. 461/2010 o uplatňovaní článku 101 ods.3 ohľadné servisov.
Dúfam na naše otázky nám zašlete odpoveď a naďalej mažme robiť dobrú reklamu na autá značky chevrolet a Daewoo.
A tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
S pozdravom
J.Horáček člen aveofanclubu
A všetci spokojný majitelia Chevrolet- Daewoo
Nakolko som nedostal odpoved tak som im včera vnoci napísal znovu.
Citujem:
Vidím že ste celkom seriozná spoločnosť na kolko ste mi do dnešného dna nedokázali odpovedať na moje otázky.
Za vaše rýchle jednanie Vám pekne dakujem a dufam nadalej zostanete taký pružný.
Nakoklo od vás som nedostal žiadnú odpoved rozhodolsom sa obrátit priamo na centrum chevroletu pre Eu v Budapešti, kde nezabudnem im pripomenúť Váš sprítup k zákazníkom
Spozdravom J.Horáček člen aveofanclubu.
PS: a to som uvažoval vymeniť aveo za Orlando!!!!!
Neviem akým zázrakom ale dnes ráno už som mal odpoved na moje otázky. Síce iba čiastočnu ale mal.
Citujem vyjadrenie Chevroletu ohladne servisovania aut.
:
Vážený pane Horáčku,
Vaše oznámení o soutěži "Česko-Slovenský servis roku 2011" jsme předali kompetentní osobě, která nadále vaší žádost podstoupila a v případě zájmu vás bude kontaktovat.
Odpovědi na Vaše dotazy:
1. Servisní prohlídka je hrazená a cena je vždy stanovena autorizovaným prodejcem.
2. Je svobodná vůle zákazníka jaké náhradní díly na svůj vůz použije a jaký servis využije se všemi výhodami i nevýhodami, které jeho rozhodnutí přináší. Použití donesených dílů je u některých dealerů možné, je však třeba vždy předem konzultovat. Montáž donesených dílů může být odmítnuta z důvodu bezpečnosti, životnosti, používaných technologických a organizačních postupů, záruk apod. Co se týče záruky na vozidlo platí plně znění záručních podmínek uvedené v dokumentaci vozidla. Obecně opravy z donesených dílů nedoporučujeme.
3. Uvedeným nařízením se řídíme a ve stejném smyslu instruujeme naše partnerské servisy.
S pozdravem
Magdalena Králová
zároven som im pisal ohladne servisovanie aut pár otázok.
citujem čo som im posielal a čo som sa chcel dozvedieť:
V prílohe zasielam oznam o súťaži Česko-Slovenský servis roka 2011
Súťaž sme iniciovali kvôli autám značky Chevrolet a Daewoo
Nakoľko niektorý majitelia vozidiel nie sú až tak moc spokojný s ponúkanými službami Vašich servisov.
Tak dúfame že aj týmto spôsobom prispejeme k zvýšeniu kvality služieb pre zákazníkov a Tak zabezpečiť aby sme zostali naďalej spokojný majitelia značky chevrolet.
Zároveň Vás prosíme aby ste túto súťaž pre poslali Vašim autorizovaným servisom, aby všetci stým boli oboznámený.
Boli by sme rade keby ste sa ešte vyjadrili k tomu , že ako je spoplatnená servisná prehliadka, keď že v servisoch sú dosť rozdielne ceny ktoré naši členovia platia. Tak by nás zaujímalo akým spôsobom je to spoplatnené, alebo cenu si určme každý servis zvlášť,
A či sme ako majitelia vozidiel povinný odoberať niektoré spotrebné diely priamo od servisu napr: ako olej filter sviečky, alebo si to môžeme kúpiť aj individuálne a dať namontovať servisom.
Ďalšia otázka čo by nás zaujímalo že ako dovozcovia značky chevrolet ako pristupujete k novému nariadeniu Európskej komisie č. 461/2010 o uplatňovaní článku 101 ods.3 ohľadné servisov.
Dúfam na naše otázky nám zašlete odpoveď a naďalej mažme robiť dobrú reklamu na autá značky chevrolet a Daewoo.
A tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
S pozdravom
J.Horáček člen aveofanclubu
A všetci spokojný majitelia Chevrolet- Daewoo
Nakolko som nedostal odpoved tak som im včera vnoci napísal znovu.
Citujem:
Vidím že ste celkom seriozná spoločnosť na kolko ste mi do dnešného dna nedokázali odpovedať na moje otázky.
Za vaše rýchle jednanie Vám pekne dakujem a dufam nadalej zostanete taký pružný.
Nakoklo od vás som nedostal žiadnú odpoved rozhodolsom sa obrátit priamo na centrum chevroletu pre Eu v Budapešti, kde nezabudnem im pripomenúť Váš sprítup k zákazníkom
Spozdravom J.Horáček člen aveofanclubu.
PS: a to som uvažoval vymeniť aveo za Orlando!!!!!
Neviem akým zázrakom ale dnes ráno už som mal odpoved na moje otázky. Síce iba čiastočnu ale mal.
Citujem vyjadrenie Chevroletu ohladne servisovania aut.
:
Vážený pane Horáčku,
Vaše oznámení o soutěži "Česko-Slovenský servis roku 2011" jsme předali kompetentní osobě, která nadále vaší žádost podstoupila a v případě zájmu vás bude kontaktovat.
Odpovědi na Vaše dotazy:
1. Servisní prohlídka je hrazená a cena je vždy stanovena autorizovaným prodejcem.
2. Je svobodná vůle zákazníka jaké náhradní díly na svůj vůz použije a jaký servis využije se všemi výhodami i nevýhodami, které jeho rozhodnutí přináší. Použití donesených dílů je u některých dealerů možné, je však třeba vždy předem konzultovat. Montáž donesených dílů může být odmítnuta z důvodu bezpečnosti, životnosti, používaných technologických a organizačních postupů, záruk apod. Co se týče záruky na vozidlo platí plně znění záručních podmínek uvedené v dokumentaci vozidla. Obecně opravy z donesených dílů nedoporučujeme.
3. Uvedeným nařízením se řídíme a ve stejném smyslu instruujeme naše partnerské servisy.
S pozdravem
Magdalena Králová
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: Druha servisna prehliadka
čo na to dotať vôbec ale vôbec ma to neprekvapuje , niekoľko krát som tu už spomínal Ked vtáčka lapajú pekne mu spievajú . overené na vlastnej koži a na vlastnú škodu .
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Druha servisna prehliadka
hmm, asi je to nad jejich sily....taky to nechapu
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se