MartinXY píše:Průměr dle počítače 12,2, asi to sedí. Když jedu dálku, dá se jet i za 10l. Je trochu nejapné, že ta nádrž moc nevydrží, měli by jí dělat alespoň o 15l větší.
Jízda s V6 je super, jen tak si ševelí, při bežném provozu se to motá kolem 1500 rpm. Zajímavé je když se začne předjíždět

, točí to přes 7tis a dost to zrychluje

, dá se s tím jet celkem svižně

Celkem dobře hodnotím nastavení délky převodů, jsou příjemně dlouhé. Při 90km se to motá kolem 1500rpm a při 180km něco málo přes 3000rpm. Není to žádný chrt, ale velmi příjemně to jede. Je to prostě jízda s relativně velkou atmosférou

Nadrz by mela byt aspon 70l a davalo by to smysl.
U me spotreba po 15000 je do 9l a to to vetsinou moc nesporim. Po okresce se da jet v provozu za 6 - 7 l, ale to uz je lepsi tlacit
Co se tyce pruznosti tak jsem tez spokojen, clovek si musi uvedomit ze to ma 2t - 2,5t, ale i tak se drzi pasata jak na gume
Jinak cestovani v pohode, 1000 km bez pocitu osezeni zadnice - jen to tankovani navic.
S DPF jsem mel podle meho nazoru problem. Vypalovani svitilo v prumeru 600 - 1000km,
tak jsem to sel v 9000 km reklamovat. Prehrali me udajne novejsi SW.
Posledni roznuti kontrolky bylo v 10000km a do ted uz nic.
Prevodovka by chtela vychytat mezi 1 a 2, jinak v pohode
Ale mohli misto tech 2,2 udelatv 2,5 V6. By byl zvoucek
