Captiva 2011
Moderátor: Blue Lanos
Re: Captiva 2011
Zdravím všechny.
Posílám několik fotek (foceno telefonem) z dnešního výletu. Najeto cca 150 km, spotřeba podle počítače 8,5 l (spokojenost), obsazení 2 dospělými a 3 dětmi, dodržování rychlostních limitů (+-) .
První dojmy z jízdy:
- nejsem kamarád s ovládáním světel, vadí mi to automatické rozsvěcení při odemčení
- systém stop-start mi nevyhovuje vůbec, navíc se musí deaktivovat tlačítkem při každém nastartování
- tempomat si při obnovení rychlosti z paměti (RES/+) přidává poněkud více
Ale jinak samá pozitiva .
Posílám několik fotek (foceno telefonem) z dnešního výletu. Najeto cca 150 km, spotřeba podle počítače 8,5 l (spokojenost), obsazení 2 dospělými a 3 dětmi, dodržování rychlostních limitů (+-) .
První dojmy z jízdy:
- nejsem kamarád s ovládáním světel, vadí mi to automatické rozsvěcení při odemčení
- systém stop-start mi nevyhovuje vůbec, navíc se musí deaktivovat tlačítkem při každém nastartování
- tempomat si při obnovení rychlosti z paměti (RES/+) přidává poněkud více
Ale jinak samá pozitiva .
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
- Reklama
Re: Captiva 2011
Svetla ja neresim - at si delaj co chtej
Start/Stop tam nastesti nemam, ale melo by to jit SW vypnout
Tempomat jsem si nejak nevsiml ze by se vracel do vyssi rychlosti
Jinak vypada pekne
Na kolik jsi to usmlouval
A modelovy rok uz mas asi 2013
Start/Stop tam nastesti nemam, ale melo by to jit SW vypnout
Tempomat jsem si nejak nevsiml ze by se vracel do vyssi rychlosti
Jinak vypada pekne
Na kolik jsi to usmlouval
A modelovy rok uz mas asi 2013
Naposledy upravil(a) Matsonic dne pon říj 01, 2012 20:01, celkem upraveno 2 x.
Re: Captiva 2011
A kolik si to v trilitru veme?MartinXY píše:Hlavně je captiva snad jediné takové SUV, které lze koupit s 3.0 V6
Je to řádnej masakr
Re: Captiva 2011
Matsonic- Viděl jsem tě jet, soudím podle kol a tvých vlasů v Brně Slatině kolem Penny marketu, byl jsi to ty?
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Edmund Burke
[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Re: Captiva 2011
Průměr dle počítače 12,2, asi to sedí. Když jedu dálku, dá se jet i za 10l. Je trochu nejapné, že ta nádrž moc nevydrží, měli by jí dělat alespoň o 15l větší.
Jízda s V6 je super, jen tak si ševelí, při bežném provozu se to motá kolem 1500 rpm. Zajímavé je když se začne předjíždět , točí to přes 7tis a dost to zrychluje , dá se s tím jet celkem svižně
Celkem dobře hodnotím nastavení délky převodů, jsou příjemně dlouhé. Při 90km se to motá kolem 1500rpm a při 180km něco málo přes 3000rpm. Není to žádný chrt, ale velmi příjemně to jede. Je to prostě jízda s relativně velkou atmosférou
Jízda s V6 je super, jen tak si ševelí, při bežném provozu se to motá kolem 1500 rpm. Zajímavé je když se začne předjíždět , točí to přes 7tis a dost to zrychluje , dá se s tím jet celkem svižně
Celkem dobře hodnotím nastavení délky převodů, jsou příjemně dlouhé. Při 90km se to motá kolem 1500rpm a při 180km něco málo přes 3000rpm. Není to žádný chrt, ale velmi příjemně to jede. Je to prostě jízda s relativně velkou atmosférou
Re: Captiva 2011
Jak ty nové nafty? Musím přiznat, že jsem měl trochu strach to koupit, vzhledem k filtru DP či jak se to nazývá...
Jeden známý si jí nakonec koupil úplně stejně a ve 12tis ten filtr padnul, tak nevím...
A pak mě deptalo, že mi v kopci ujíždí octávky - měl jsem půjčenou captivu s tím silnějším výkonem...
Jeden známý si jí nakonec koupil úplně stejně a ve 12tis ten filtr padnul, tak nevím...
A pak mě deptalo, že mi v kopci ujíždí octávky - měl jsem půjčenou captivu s tím silnějším výkonem...
Re: Captiva 2011
A ještě jsem si vzpomněl, sháním deflektor na haubnu, nemůžu nikde najít... nemáte někdo zkušenost? díky...
Re: Captiva 2011
Jezdím tudy o vikendu na chatu smer Rousinovladinek píše:Matsonic- Viděl jsem tě jet, soudím podle kol a tvých vlasů v Brně Slatině kolem Penny marketu, byl jsi to ty?
Re: Captiva 2011
Videl jsem to na starou - nekde tady byl odkaz, ale na novou ne.MartinXY píše:A ještě jsem si vzpomněl, sháním deflektor na haubnu, nemůžu nikde najít... nemáte někdo zkušenost? díky...
A co zkusit napsat do Carmaxu?
Naposledy upravil(a) Matsonic dne pon říj 01, 2012 20:29, celkem upraveno 2 x.
Re: Captiva 2011
Nadrz by mela byt aspon 70l a davalo by to smysl.MartinXY píše:Průměr dle počítače 12,2, asi to sedí. Když jedu dálku, dá se jet i za 10l. Je trochu nejapné, že ta nádrž moc nevydrží, měli by jí dělat alespoň o 15l větší.
Jízda s V6 je super, jen tak si ševelí, při bežném provozu se to motá kolem 1500 rpm. Zajímavé je když se začne předjíždět , točí to přes 7tis a dost to zrychluje , dá se s tím jet celkem svižně
Celkem dobře hodnotím nastavení délky převodů, jsou příjemně dlouhé. Při 90km se to motá kolem 1500rpm a při 180km něco málo přes 3000rpm. Není to žádný chrt, ale velmi příjemně to jede. Je to prostě jízda s relativně velkou atmosférou
U me spotreba po 15000 je do 9l a to to vetsinou moc nesporim. Po okresce se da jet v provozu za 6 - 7 l, ale to uz je lepsi tlacit
Co se tyce pruznosti tak jsem tez spokojen, clovek si musi uvedomit ze to ma 2t - 2,5t, ale i tak se drzi pasata jak na gume
Jinak cestovani v pohode, 1000 km bez pocitu osezeni zadnice - jen to tankovani navic.
S DPF jsem mel podle meho nazoru problem. Vypalovani svitilo v prumeru 600 - 1000km,
tak jsem to sel v 9000 km reklamovat. Prehrali me udajne novejsi SW.
Posledni roznuti kontrolky bylo v 10000km a do ted uz nic.
Prevodovka by chtela vychytat mezi 1 a 2, jinak v pohode
Ale mohli misto tech 2,2 udelatv 2,5 V6. By byl zvoucek
Re: Captiva 2011
Modelový rok mám 2012. MY2013 bude prý k sehnání tak za 6 měsíců?! Avizovanou změnou je snad jenom světlejší bílá metalíza, víc toho nevěděli.
Auto objednáno 10.9., 14.9. se auto přemístilo z Koperu do Majoshazy (centrální sklad v Maďarsku), 24.9. bylo u prodejce.
Pro zajímavost na Octavii 4x4 jsem v roce 2005 čekal 6 měsíců a stála 625 tis. bez DPH s mizernou výbavou (bez radia, vzadu švihadla,...), ale dobře sloužila a nikdy mě nenechala na cestě. Ještě je mi smutno, mám k autům takový rodičovský vztah.
Cena vč. odnímatelného tažného zařízení (BOSAL) a ochranné sady cca 560 bez DPH.
Pojištění POV 4.226,- + HAV 5.679,- + SKLA na limit 20 tis. za 1250,-.
Auto objednáno 10.9., 14.9. se auto přemístilo z Koperu do Majoshazy (centrální sklad v Maďarsku), 24.9. bylo u prodejce.
Pro zajímavost na Octavii 4x4 jsem v roce 2005 čekal 6 měsíců a stála 625 tis. bez DPH s mizernou výbavou (bez radia, vzadu švihadla,...), ale dobře sloužila a nikdy mě nenechala na cestě. Ještě je mi smutno, mám k autům takový rodičovský vztah.
Cena vč. odnímatelného tažného zařízení (BOSAL) a ochranné sady cca 560 bez DPH.
Pojištění POV 4.226,- + HAV 5.679,- + SKLA na limit 20 tis. za 1250,-.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
Re: Captiva 2011
Jo, kdyby byl diesel ve V6, tak bych nad tím moc nepřemýšlel je pravda, že Captiva je dost těžká... a ten 2,2 mi přijde moc malý...Matsonic píše:Nadrz by mela byt aspon 70l a davalo by to smysl.MartinXY píše:Průměr dle počítače 12,2, asi to sedí. Když jedu dálku, dá se jet i za 10l. Je trochu nejapné, že ta nádrž moc nevydrží, měli by jí dělat alespoň o 15l větší.
Jízda s V6 je super, jen tak si ševelí, při bežném provozu se to motá kolem 1500 rpm. Zajímavé je když se začne předjíždět , točí to přes 7tis a dost to zrychluje , dá se s tím jet celkem svižně
Celkem dobře hodnotím nastavení délky převodů, jsou příjemně dlouhé. Při 90km se to motá kolem 1500rpm a při 180km něco málo přes 3000rpm. Není to žádný chrt, ale velmi příjemně to jede. Je to prostě jízda s relativně velkou atmosférou
U me spotreba po 15000 je do 9l a to to vetsinou moc nesporim. Po okresce se da jet v provozu za 6 - 7 l, ale to uz je lepsi tlacit
Co se tyce pruznosti tak jsem tez spokojen, clovek si musi uvedomit ze to ma 2t - 2,5t, ale i tak se drzi pasata jak na gume
Jinak cestovani v pohode, 1000 km bez pocitu osezeni zadnice - jen to tankovani navic.
S DPF jsem mel podle meho nazoru problem. Vypalovani svitilo v prumeru 600 - 1000km,
tak jsem to sel v 9000 km reklamovat. Prehrali me udajne novejsi SW.
Posledni roznuti kontrolky bylo v 10000km a do ted uz nic.
Prevodovka by chtela vychytat mezi 1 a 2, jinak v pohode
Ale mohli misto tech 2,2 udelatv 2,5 V6. By byl zvoucek
I když na druhou stranu, blíží se doba, kdy budeme jezdit s jednoválcem 0,5 a s triTurbem
Re: Captiva 2011
Matsonic píše:Videl jsem to na starou - nekde tady byl odkaz, ale na novou ne.MartinXY píše:A ještě jsem si vzpomněl, sháním deflektor na haubnu, nemůžu nikde najít... nemáte někdo zkušenost? díky...
A co zkusit napsat do Carmaxu?
Tak zatím nikde nic...
Re: Captiva 2011
Ještě bych měl dotaz na manuál převodovku, nedávno jsem se svezl s manuálem a při řazení 1 - 2 mi to občas tak nějak nešlo, připadal jsem si jako tatar
Bylo to nové auto, tak nevím v čem byl zádrhel...
Bylo to nové auto, tak nevím v čem byl zádrhel...
Re: Captiva 2011
Prvních pár kilometrů řazení 1-2 nešlo moc hladce, řadil jsem s dvojím vyšlápnutím spojky, teď po 1000 km jde řazení hladce a bez problémů.
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476
VW Touran 1,9 TDI
kawasaki KLE
Škoda Octavia II 4x4 1,9 TDI
Škoda Felicia kombi
Škoda 100, 110, 105
ČZ 125/476