S rámem zatím váhám... možná až příští rok, až tam bude těch očekávaných 400 koní]Rebro[ píše:To je super.
Klietku tam asik nedas kedze ti ide o kazde kilo.... Ked uz sa bavime o bezpeci

Moderátoři: Blue Lanos, Admins
S rámem zatím váhám... možná až příští rok, až tam bude těch očekávaných 400 koní]Rebro[ píše:To je super.
Klietku tam asik nedas kedze ti ide o kazde kilo.... Ked uz sa bavime o bezpeci
Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání.]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?
Tak to me teda docela zajima co si pod tim predstavujesIvan píše:Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání.]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?
Ber to zatím jako tajemství, dokud to nebude, nechci moc prozrazovat detailypet007 píše:Tak to me teda docela zajima co si pod tim predstavujesIvan píše:Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání.]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?
Nevíte někdo, jaký je hmotnostní rozdíl mezi 3dv. a 5dv. ??milosh píše:Ivane neuvazujes ze bys koupil 3-dver kastli a prehodil to do ni? Mozna bys pak jezdil jeste o trosku lepsi casy, kazdopadne to kridlo vzadu bych oddelal to te podle me zbrzdi vic nez kdyz nesklopis zrcatka
Uvidíme, jak to půjde. Na čtyřkolku to jde přestavět vždycky - otázkou ale je, jak bych byl konkurenceschopný v kategorii 4x4, kde jezdí právě MarAt s CRX turbo, Béďa s S2, upravené Lancery EVO apod. S MarAtem jsme velmi dobří přátelé a určitě se od něj dá spousta věcí naučitMarra píše:no moc hezky mistře![]()
. Těším se na další odladění. Pokud bys ale přece jen uvažoval o "extrému" tak 400 koní v třídvéřáku a 4x4 by bylo moc slušné, na sprintu docela mazec. Ono chlapci jedna hnaná náprava je sice pěkná věc, jednoduchá, ale při takových výkonech a krouťáku ten výkon při startu prostě nepřeneseš ideálně. 4x4 se zakousne a vystřelí, těch 400 koní by bylo ideální, že by to nemuselo ani moc na startu s awd prohrábnout. Někdo namítne, že celý systém má dost odporový sil, spostu převodů, ložisek, tření...ale jaká výhoda, uleteět hned prvních 10 - 15 metrů na startu, to už se pak těžko dohání. Vemte si Marata, myslíte, že by s předokolkou jezdil tak jak jezdí?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |