S rámem zatím váhám... možná až příští rok, až tam bude těch očekávaných 400 koní]Rebro[ píše:To je super.
Klietku tam asik nedas kedze ti ide o kazde kilo.... Ked uz sa bavime o bezpeci
Nexia³ Supersport Project
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Reklama
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Stručná reportáž ze včerejšího DRAG CUPu, kde mě zradila technika a já skončil až jako 4.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- FoXo
- Příspěvky: 3898
- Registrován: pát úno 22, 2008 00:00
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Ale fotky ti spravili velmi pekne
Seat Altea XL 1,6 TDI
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
- Ivo R.
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte dub 05, 2005 00:08
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Prosím tě taky dobrý , nech něco soupeřům. Ale koukám , že jsi odstartoval tak rychle, že ti pravá směrovka padla do motoru
CHEVROLET AVEO 1.4 16V ( 100 k ) bílá barva
DAEWOO LEGANZA - automat (předáno ml. synovi)
CHEVROLET SPARK
nový FORD S-MAX - bílá barva , automat , pohon 4x4
Člen SK fóra Daewoo http://www.daewooforum.cz/
DAEWOO LEGANZA - automat (předáno ml. synovi)
CHEVROLET SPARK
nový FORD S-MAX - bílá barva , automat , pohon 4x4
Člen SK fóra Daewoo http://www.daewooforum.cz/
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Ivane super fotky Ty sklopeny zrcatka a sundany sterace tolik pomuzou?
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Výborné Jo a čo je to tam za chladenie teda to strieborné s červenou tkaničkou
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Samozřejmě to mohlo dopadnout i hůř
A k těm otázkám:
1) stěrače i zpětná zrcátka jsou aerodynamickou brzdou. Nebyl jsem s Nexií v aerodynamickém tunelu, ale uvádí se, že to může udělat rychlostí rozdíl až 5 km/hod.
2) ten oddělaný blinkr je z toho důvodu, aby mi šlo do sání více studeného vzduchu. Vždy jsem měl subjektivní pocit, že to pomáhá. Standardní teplota v sání je dle teplotního čidla kolem 45-60 stupňů, což je hodně.
3) ta fólie s tkaničkou je termoizolační vrstva od ThermoTecu, izoluje studený vzduch z intercooleru, aby se nezahříval od motoru - užitečná věc (bohužel velmi drahá).
Bude následovat drobná oprava turba a konečně snad ta dlouho připravovaná 6stupňová převodovka. To bude pro letošek asi všechno, ale příští rok bude zlomový - uvidíte
A k těm otázkám:
1) stěrače i zpětná zrcátka jsou aerodynamickou brzdou. Nebyl jsem s Nexií v aerodynamickém tunelu, ale uvádí se, že to může udělat rychlostí rozdíl až 5 km/hod.
2) ten oddělaný blinkr je z toho důvodu, aby mi šlo do sání více studeného vzduchu. Vždy jsem měl subjektivní pocit, že to pomáhá. Standardní teplota v sání je dle teplotního čidla kolem 45-60 stupňů, což je hodně.
3) ta fólie s tkaničkou je termoizolační vrstva od ThermoTecu, izoluje studený vzduch z intercooleru, aby se nezahříval od motoru - užitečná věc (bohužel velmi drahá).
Bude následovat drobná oprava turba a konečně snad ta dlouho připravovaná 6stupňová převodovka. To bude pro letošek asi všechno, ale příští rok bude zlomový - uvidíte
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- ]Rebro[
- Příspěvky: 2350
- Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
- Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání.]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Tak to me teda docela zajima co si pod tim predstavujesIvan píše:Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání.]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Ivane neuvazujes ze bys koupil 3-dver kastli a prehodil to do ni? Mozna bys pak jezdil jeste o trosku lepsi casy, kazdopadne to kridlo vzadu bych oddelal to te podle me zbrzdi vic nez kdyz nesklopis zrcatka
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Ber to zatím jako tajemství, dokud to nebude, nechci moc prozrazovat detailypet007 píše:Tak to me teda docela zajima co si pod tim predstavujesIvan píše:Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání.]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Nevíte někdo, jaký je hmotnostní rozdíl mezi 3dv. a 5dv. ??milosh píše:Ivane neuvazujes ze bys koupil 3-dver kastli a prehodil to do ni? Mozna bys pak jezdil jeste o trosku lepsi casy, kazdopadne to kridlo vzadu bych oddelal to te podle me zbrzdi vic nez kdyz nesklopis zrcatka
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
no moc hezky mistře . Těším se na další odladění. Pokud bys ale přece jen uvažoval o "extrému" tak 400 koní v třídvéřáku a 4x4 by bylo moc slušné, na sprintu docela mazec. Ono chlapci jedna hnaná náprava je sice pěkná věc, jednoduchá, ale při takových výkonech a krouťáku ten výkon při startu prostě nepřeneseš ideálně. 4x4 se zakousne a vystřelí, těch 400 koní by bylo ideální, že by to nemuselo ani moc na startu s awd prohrábnout. Někdo namítne, že celý systém má dost odporový sil, spostu převodů, ložisek, tření...ale jaká výhoda, uleteět hned prvních 10 - 15 metrů na startu, to už se pak těžko dohání. Vemte si Marata, myslíte, že by s předokolkou jezdil tak jak jezdí?
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nexia^3 project - 2.0 16V turbo
Uvidíme, jak to půjde. Na čtyřkolku to jde přestavět vždycky - otázkou ale je, jak bych byl konkurenceschopný v kategorii 4x4, kde jezdí právě MarAt s CRX turbo, Béďa s S2, upravené Lancery EVO apod. S MarAtem jsme velmi dobří přátelé a určitě se od něj dá spousta věcí naučit DRAG CUP má totiž kategorie nejen podle objemu, ale také podle hnané nápravy...Marra píše:no moc hezky mistře . Těším se na další odladění. Pokud bys ale přece jen uvažoval o "extrému" tak 400 koní v třídvéřáku a 4x4 by bylo moc slušné, na sprintu docela mazec. Ono chlapci jedna hnaná náprava je sice pěkná věc, jednoduchá, ale při takových výkonech a krouťáku ten výkon při startu prostě nepřeneseš ideálně. 4x4 se zakousne a vystřelí, těch 400 koní by bylo ideální, že by to nemuselo ani moc na startu s awd prohrábnout. Někdo namítne, že celý systém má dost odporový sil, spostu převodů, ložisek, tření...ale jaká výhoda, uleteět hned prvních 10 - 15 metrů na startu, to už se pak těžko dohání. Vemte si Marata, myslíte, že by s předokolkou jezdil tak jak jezdí?
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project