Asi mám kliku, ale nikdy jsem u žádnýho auta neměl se žárovkama problém. Používal jsem vždycky Teslácký H4. Až jedna série z Tesly Karlín byla vadná - dělali tam vietnamci a u celé série fungovala pouze dálková světla. Stačilo přeletovat patici a bylo po problému. To jsem však zjisti podstatně později, až to všechno prasklo. Tutlalo se to dost dlouho (za komančů se tutlalo všechno a furt).
treba pouzivat poriadne ziarovky je pravda ze Lacetti malo (chorobu) so ziarovkami ale ja som ju odstranil na prvy krat PHILIPS Premium a je po probleme popripade ak chces dat lepsie Vision plus a vybave.
Takže dneska jsem to doufam definitivně vyřešil. Stačilo zajít do škodofky a koupit odporový dráty, co dávaj ke světlum. Stojí to 112 kč za kus, takže 224 Kč. To je za cenu dražší "kvalitní" žárovky, která stejně za 2 měsíce praskne. Vypadá to takhle: (následuje pokus o vložení obrázku)
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Krtek píše:Takže dneska jsem to doufam definitivně vyřešil. Stačilo zajít do škodofky a koupit odporový dráty, co dávaj ke světlum. Stojí to 112 kč za kus, takže 224 Kč. To je za cenu dražší "kvalitní" žárovky, která stejně za 2 měsíce praskne. Vypadá to takhle: (následuje pokus o vložení obrázku)
Ty draty mam mesic. jak sem je daval tak jedna zarovka se menila na novou druha byla stara (ta stara po tydnu chcipla). Uz sviti mesic a zatim klid a jeste se snazim zapinat svetla az po vyjezdu s parkoviste
Parkuju a vycouváva samozřejmně od začátku na obrysovky. I na červený na semaforech vypínam potkávačky. Tak jsem zvědavej. Rekord na žárovku jsem měl 8 tis km, průměrně mi vydržely zatim kolem 5 tis km.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
..Krtku fcul tie ziarovky urcite vydrzia..
..
on H7cky nevydrzia viac nez 12V..
a praskaju aj v Pasatoch, Oktavkach a pod..
..u nas f service tam chalani rovno fuknu sadu hentych kablov,
pokial "sa najde odvazlivec", co pride reklamovat ziarovku..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
no ja nevim ale me peu dobijel kolem 14,1 v a zarovky sem menil za 5 let cca 2 tak o cem to je?ze by to dobijeni 14,7?ktery ma kalos a lacetti a novejsi kary
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
To aj ja nemením tak často,ale niekto si žiarovku pri montáži dobre pochytá a potom sa čuduje ked odíde.Ved na niektorých vozoch je napätie až 14,9 a žiarovky svietia.Všetko je o kvalite a montáži.
ale je pravda ze H7 odchazej na vsech autech hodne ale je to o dobijecim napeti.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil