Vau, teda vy jim davate Ja netvrdim, ze na tachometru se neda 220, ale zmerte real, pak si povime. 1,8 ma max. 190 a tech 200 tam taky dam a jeste by to jelo, to nikdo netrvdi, nicmene je mi jasne, ze to 200 neni ani omylem a o to jde, panove Takze uz dost taaaakhle velkych ryb a zmerte to nekdo pres navigaci
procentualne je ten rozdil porad stejny, tzn pokud je to pri 130 10 km/h, coz je cca 8 procent, bude to pri rychlosti 220 realne zhruba o tech 15-20 mene, coz by asi odpovidalo. pokud to bude vic, mate prvni podcenovane auto na svete
S novým autem určitě ne, snažím se jezdit nad 1tis otáček až max do 3tis. Delší trasy. Jinak dík za odkaz. Zkusím jezdit opatrně do první garančky.
(Aktuální vozový park)
Cruze 2.0 VCDi 163k LT, navi + red kůže. (Chystá se křídlo, zadní dvě koncovky, bezpečnostní folie tmavé)
Suzuki SV 650 S
Mitsubishi Colt CZ3
Scorpion.11 - Jaké auto jsi zajížděl ? Taky 2.0 Diesel ? Já jen jestli se to může měnit podle typu motoru a auta ?
(Aktuální vozový park)
Cruze 2.0 VCDi 163k LT, navi + red kůže. (Chystá se křídlo, zadní dvě koncovky, bezpečnostní folie tmavé)
Suzuki SV 650 S
Mitsubishi Colt CZ3
Kjub: Na nízke ano ale nie na podtáčanie. Diesel by sa mal točiť v rozpätí od min 1500-2200 pri normálnej jazde. Ak ho budeš podtáčať nič sa mu nestane ale pri zábehu zlenivie a pri zabehnutom aute ak budeš podtáčať tak sa ti oto skorej zaserie motor a hlavne DPF ...diesel nízke otáčky ano ale pod 1500 nieeeee
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Ok jsem poučen, Včera už jsem to praktikoval celý den, Předtím jsem měl najeto nějakých 600km tak snad to ještě napravím aby nezlenivěl
(Aktuální vozový park)
Cruze 2.0 VCDi 163k LT, navi + red kůže. (Chystá se křídlo, zadní dvě koncovky, bezpečnostní folie tmavé)
Suzuki SV 650 S
Mitsubishi Colt CZ3
Tak teď mi známej tvrdil že motor je zajetej a testovanej z fabriky a je nesmysl ho šetřit. Prej jezdit normálně plynule, ideální pak na okrskách brzda plyn kvuli brzdám a gumám. Jedin co nedělat je nepodtáčet. Tak nevím co si o tom mam myslet. Prý automobilky jako Ford, Audi, Bmw a PSA to dělaj na 100% ve fabrice ?
(Aktuální vozový park)
Cruze 2.0 VCDi 163k LT, navi + red kůže. (Chystá se křídlo, zadní dvě koncovky, bezpečnostní folie tmavé)
Suzuki SV 650 S
Mitsubishi Colt CZ3
Ja ti nevim karle, ale aj mne predajca hovoril, ze to nie je zabehnute, aj ked som isiel na testovaciu jazdu, tak to nevitacal kôli tomu, ze nie je zabehnute.
Tak neviem co si mam o tom mysliet.
Pozri, ja radsej vydrzim tych prvych 5000 km a potom budem radsej rychlejsie jazdit, pretoze by ta pekne mrzelo, keby si ho zle zabehol, zlym zabehnutim mozes stratit dost vykonu, moze sa ti zmenit spotreba, motor moze mat mensiu zivotnost, atd.
Radsej by som to neriskoval.
Proste ja by som to zatial nevytacal a nepodtacal...
Ano je zabehnutý z fabriky ale nie tak aby si mu mohol hneď nakladať a neviem čo... motor tam proste nejakú chvílku beží mimo auta bez záťaže... ale to je len prvotný zábeh aby nemusel hneď auto ťahať bola by to pre neho veľká záťaž. Ale i tak je treb auto zabehávať takže žiadne že nešetriť .... !!!
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI