
Čímpak se to natírá? Na Matízka se asi nedá sehnat nerez co?

Moderátor: Blue Lanos
Ondro tvůj názor ti neberu, ale nesouhlasím. Vysvětli prosím, co to je " totálně mrtvý". Já mám zase opačný názor na tvůj výpočet. Právě ta pravidelná údržba vyjde levněji. Zde se tvrdí, jak to hnije zevnitř, ale můžu váš tu všechny ubezpečit, že to není pravda. Poklepem ze všech stran je výfuk naprosto zdravý a nenajdete na něm jedinné slabší místo, kde byla stěna zeslabena rezem uvnitř. Souhlasím samozřejmě s Ondrou, že je to každého věc, co si dělá ze svým autem, ale když porovnávám spotřebu, tak ta je pořád stejná i s tím mrtvým výfukem, ač nevím co tím měl Ondra na mysli.Ondras píše:Teď otázka co je dražší? Jestli 1x za 4 roky dvojka za výfuk, nebo každý rok pečlivá údržba. Počítal jsem to (materiál + kolik si cením hodiny své práce) a dražší je údržba. Navíc po 8 letech je udržovaný výfuk uvnitř totálně mrtvý a to už delší dobu. Každému co jemu jest. Na Hodně je výfuk původní (3.5 roku), na povrchu orezlý a rozhodně se o něj starat nebudu. Až uhnije (počítám, že by to mohlo být tuto zimu), nahradím ho nějakým nerezem.
Ano, tímto způsobem jde vysvětlit rozdílné doby použitelnosti výfukové soustavy.Pan Brousek má určitě radost, že mu výfuk drží a je i pravdou , že výfuk hlavně rezne zvenku (sůl a chemické posypy), zejména spoje a záhyby, kde se tento sajrat usazuje. Proto se i přikláním k názoru p.Brouska, že jde životnost právě nátěrem prodloužit.Pan Brousek má určitě snadný přístup ke spodku vozu.zabijec píše:Ohledně reznutí zevnitř hodně záleží na délkách jízdy. Pokud se nejezdí příliš krátké trasy, kondenzát se vysuší a výfuk zevnitř tolik nerezne. Pokud někdo jezdí každý den do práce dva kilometry je to horší, dvakrát za den voda zůstane v tlumiči a ten rezne závratnou rychlostí.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |