


Moderátor: Blue Lanos
tam neni EPROM, nebo pamet zalohovana baterkou? ta by se po pouhym odpojeni baterie nevymazala....Blue Lanos píše:ANO, chapes to naprosto presneVsak bez napatia ju asi nema co drzat ze?
JRD-da sa tento navod pouzit na nexiu???ked som kupil auto jazdilo goood ale potom co som par krat odpojil bateriu ide divne aj ked radim rychlosti a startujem...da sa v pohode jazdit ale nie je to take kludne ao predtymJRD McLAREN píše:Blue kde si sa docital tento navod..??
ja som podobnym sposobom ucil jazdit susedovu Feliciu 1.3 po oprave ECU..
...a ostatnej elektriky...
1. start za studena..
2. nechat motor zohriat na "pracovnu teplotu" cca 80-85 st.C
... samozrejme zapnuta vsemozna elektrika, svetla, kurenie a pod.
... nech sa to rychlejsie zohreje...
3. potom jazda cca pri. 3500ot./min. pri 80km/h III. prevod. stupen
4. brzdenie motorom, teda ubratie plynu, az po hranicu, kedy uz vie III.-ka potiahnut,
cca pri rychlosti 30-35km/h
5. opet rozbeh na tych 80km/h - caa 2min. na III.-ke
6. preradenie na IV.-ku, 80ka cca 3-4 min.
7. postupne zastavenie podrdovanim, IV - III - II,
8. chvilku nechat volonobeh...ked uz ma motor tych 750-820ot/min. na volnobehu
9. postupny rozbeh na maximalku...jazda cca 2 min.
10. zastavenie, volnobeh, zhasnutie motora, nechat vychladnut...
Potom mi sused vravel ze to auto ide lepsie ako ked bolo nove..
a ze sa aj lepsie rozbieha...
...
takze som zvedavy na tvoj dojem...po tom uceni toho tvojo autiicka ...
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |