Po odpojeni lambdy sa sice spotreba kusok zvacsi ale nemusi to byt vazne. RJ ide podla hodnot z MAP a MAT a celkom jej to ide. Stale lepsie nez pri zapojenej lambde. Navyse ak po odpojeni lambdy vsetko funguj ako ma tak je to jasny dokaz toho ze je lambda mrtva alebo dosahana. U mna as napriklad prejavovala tak,z e normalne fungovala ale len kym otacky nestupli a prud spali v nej asi nieco prasknute vychylil a zrazu napatie kleslo na 0. lpg aj benzinovu jednotku to tak zblbo ze auto uchlastali az do skapanai motora. Po odpojeni lambdy to islo na benzin ako vino. A na lpg s rucnym skrtakom tiez. Dokonca som mal na lpg rovnaku spotrebu s dobrou lambdou a s odpojenou.
martinko píše:no poviem ti, teraz by som tych 10L bral hned... keby som ratal spotrebu tak mam strach ze do tolko asi ani pocitat neviem. a co si kupil aku lambdu , univerzalnu?
To může lamba udělat takovej rozdíl ve spotřebě?
no neviem ci je v tom ta lambda sama ale myslim ze je to dobre cez desat litrov
podla toho aky voltmeter, taky za 2stovky ten to nezmeria, v servisnou manuali pisu ze treba vboltmeter s nieklko Mohm vnutornym odporom a skutocne ked som si kupil daky lacny ale uz toto splnoval tak som nameral ze to napatie nejako skace
Budli píše:Přátelé, jak je to s Lambdou u 8V a 16V motoru,je to ta samá?
Když dám lambdu z 16V motoru do 8V motoru bude to fungovat tak jak má?
Dík za odpověď.