Kontrolka rezervy a pasu
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
no stale nemam vyriesenu tu kontrolku rezervy preco mi nesvieti..kontakty nemam zaoxidovane su ciste ako voda na spodku auta ziarovka v palubke ok..ak pod autom prepojim kable na ziarovku cierny kostra + ten druhy tak zasvieti mi aj ziarovka aj rezerva na palubke!ak to zapojim normalne do nadrze tak ani za boha ..takze chyba v palubke nieje ani vo vodicoch co idu od palubky k nadrzi k plavaku to iste plati aj o ukazovateli paliva tiez je to ok aj ked zapojim palivomer ide ale ta posahana rezerva nie a nie... inak ako vyberem ten plavak?!!ked odkrutim tie vsetky srubky male co su dookola a idem to vybrat tak ho vyberem maximalne 4 cm a dalej nechce ist vonku nepusti ho nejaky hrubsi cierny kabel co ide od plavaka smerom nahor v nadrzi ako ho dostat prec ako to vybrat dakujem poradte cim skor lebo od zlosti to vylomym a bude sväty pokoj
- Reklama
dnes ma skoro porazilo... uz X-krat som sa to pokusal opravit ale stale nic, kontak na nadrzi ocisteny, konektor vymeneny, dnes som vymenil aj ziarovku ale nic, no zarazajuce je to, ze ked vytiahnem konektor z nadrze a dam na neho kostru, ziarovka aj tak nesvieti, ale inak palivomer ukazuje v pohode... prosim zbavte ma toho trapenia kym ma .....! ak viete kde mam chybu, poradte. diky
cierny kablik je kostra ostatne dva su palivomer a svetielko rezervy..ak spojis kostru cierny s ktorym kolvek z tych dvoch kablikou a medzi nich das ziarovku malu tak ti zasvieti a budes vediet ze problem nemas v kabloch ale asi ako ja v celom mechanizmu plavaku..martinko píše:dnes ma skoro porazilo... uz X-krat som sa to pokusal opravit ale stale nic, kontak na nadrzi ocisteny, konektor vymeneny, dnes som vymenil aj ziarovku ale nic, no zarazajuce je to, ze ked vytiahnem konektor z nadrze a dam na neho kostru, ziarovka aj tak nesvieti, ale inak palivomer ukazuje v pohode... prosim zbavte ma toho trapenia kym ma .....! ak viete kde mam chybu, poradte. diky
anooo a tym padom mas ziarovku v palubovke dobru a aj kabelaz bude v poriadku...ak prepojis dalsi kablik s tym ciernym tak sa ti zdvihne hladina paliva na budiku v palubovke hore a budes vediet ze tiez je to ok ....najlepsie je aby ti niekto na to pozeral a ty to spajalmartinko píše:cize ak som spravne pochopil mala by sa mi po spojeni toho cierneho a niektoreho s tych dvoch kablov rozsvietit aj kontrolka na palubnej doske???
jasne v pohode ich vytiahnes...nic zlozite v pohode sa pust do toho...nemusis sa ani bat ze si ich zamenis pri zapojeni naspät pretoze jedna koncovka kablika je hrubsia a druha je tensia a kostra je ina uchytka takze veselo do pracemartinko píše:a len pre istotu aby som vedel do coho idem , tie druhe dva kable su tam tiez len nastrcene??, lebo maju ine prichytenie, tak ci idu normalne vytiahnut( to len pre informaciu) dik.
bohuzial ked odmontujes plavak hned zacne vytekat benzin takze podloz si neaku nadobu pod auto a chytaj benzin najlepsie skoro prazdna nadrz ako som to robil ja .... a daj si nieco na tvar neaku handru aspon alebo kyslikovu masku hahah zart ja som nedopadol najlepsie pol dna som bol mimomartinko píše:caw Darku, ked si demontoval ten plavak musel si do dna vyprazdnit nadrz? alebo je ten plavak nejako oddeleny aspon ciastocne? mam si dat potapacke okuliare ked to budem vyberat? pretoze mi asi nic ine neostava ....