Graf i vypocet zajimavy, o update bych casem ja zajem mel Jen se trochu bojim, ze jeho vypovidaci hodnotu oproti "beznemu" ridici s LPG trochu kazi max. rychlost 100 km/h na dalnici...to asi jezdi fakt malokdo....a jaky je rozdil v okamzite spotrebe pri rychlosti 100 vs 110 nebo 120 km/h?Marek44 píše:Pro zajímavost dávám k dispozici kombinovanou spotřebu svého Chevy Orlando LT+ s LPG (sekvenční vstřikování).
Do spotřeby je započítána spotřeba benzínu na zahřátí motoru (v průměru 1,7l/100km) a plynu (klesá z 9,7l na 8,8l...zatím). Spotřeba plynu je podělena koeficientem 2,3 (což je v mém připadě průměrný poměr ceny benzínu a LPG které jsem ve skutečnosti tankoval, bral jsem náhodou dost drahý benzin, což hraje ve prospěch nízké přepočítané spotřeby plynu) a takto podělená spotřeba plynu je připočítána ke spotřebě benzinu.
Graf byl pro mou potřebu, kdy jsem si spotřebu srovnával s Fabií hatchback Comfort 1.4 MPI 50kW, kterou jsem měl dosud. pokud bude zájem pošlu za nějaký čas aktualizaci.
Klesající trend jde asi hlavně na konto záběhu motoru. Jezdím s lehkou nohou, i na dálnici maximálně 100km/hod, do práce cca 30km jedním směrem, občas pár km po městě (benzin), občas velmi dlouhou trasu (plyn). Přepíná na plyn po cca 3km.
Marek
Orlando a LPG
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Orlando a LPG
Orlando 1.8 LTZ Smoke Grey s navi, LPG
- Reklama
Re: Orlando a LPG
Rozdil v okamzite spotrebe LPG nejde presne zjistit jednoduse, leda odhadnout. Pri jizde na LPG totiz palubni pocitac neudava spravnou okamzitou spotrebu, proto me grafy vychazeji pouze z natankovanych litru. Mluvil jsem o tom s firmou co Orlanda prodava s prestavbou a rikali, ze pocitac okamzitou spotrebu pocita nejak neprimo (rikali ze snad podle delky vstriku) predpokladaje podminky, ktere nastanou jenom u benzinu.luke1 píše:Graf i vypocet zajimavy, o update bych casem ja zajem mel Jen se trochu bojim, ze jeho vypovidaci hodnotu oproti "beznemu" ridici s LPG trochu kazi max. rychlost 100 km/h na dalnici...to asi jezdi fakt malokdo....a jaky je rozdil v okamzite spotrebe pri rychlosti 100 vs 110 nebo 120 km/h?Marek44 píše:Pro zajímavost dávám k dispozici kombinovanou spotřebu svého Chevy Orlando LT+ s LPG (sekvenční vstřikování).
Do spotřeby je započítána spotřeba benzínu na zahřátí motoru (v průměru 1,7l/100km) a plynu (klesá z 9,7l na 8,8l...zatím). Spotřeba plynu je podělena koeficientem 2,3 (což je v mém připadě průměrný poměr ceny benzínu a LPG které jsem ve skutečnosti tankoval, bral jsem náhodou dost drahý benzin, což hraje ve prospěch nízké přepočítané spotřeby plynu) a takto podělená spotřeba plynu je připočítána ke spotřebě benzinu.
Graf byl pro mou potřebu, kdy jsem si spotřebu srovnával s Fabií hatchback Comfort 1.4 MPI 50kW, kterou jsem měl dosud. pokud bude zájem pošlu za nějaký čas aktualizaci.
Klesající trend jde asi hlavně na konto záběhu motoru. Jezdím s lehkou nohou, i na dálnici maximálně 100km/hod, do práce cca 30km jedním směrem, občas pár km po městě (benzin), občas velmi dlouhou trasu (plyn). Přepíná na plyn po cca 3km.
Marek
Muj VELMI HRUBY odhad co si pamatuji (nechytat za slovo! pri dalsich jizdach se na to zamerim) je tenhle: pocitac pri jizde na LPG ukazuje asi o litr mene, pri jizde 120 km/h pocitac vykaze (strilim) o cca 0,7 az 1,5 litru vice, coz by bylo (strilim) 1,5 az 2,5 litru LPG, coz by zpatky v prepoctu na benzin (tentokrat prepocet pres cenu, deleno 2,3 nebo lepe 2,2, vzhledem na vyvoj cen) byl narust celkove prepocitane spotreby na benzin o 0,6 az 1,36 nahoru, tedy misto 5,5l by to bylo 6,1 az 6,86. To ovsem za predpokladu, ze bych jezdil jen 120km/h ponovu (a jen 100km/h postaru), ve skutečnosti je vzhledem k jízdě ve městě průměr mezi 50 a 60km/h, takze nam tyhle odhadnuta cisla vubec o nicem nevypovidaji a jsme tam kde jsem byli: prostě graf je užitečný jen pro podobné řidiče jako jsem já.
Tak a ted se vyporadam s tou poznamkou o ne - "beznem" ridici:-). Pri obcasnych delsich trasach napric republikou jedu 120km/h (takze to se v grafu take nejak projevilo, stejne tak to, ze nekdy vezu na zahradce rakev...), ale chtel jsem naznacit, ze vzdy co to jde jedu "na spotrebu" a kdo jezdi zasadne jinym zpusobem, tak pro toho je graf k nicemu. Takovym ridicum bych to me Orlando v benzinu 1,8 s petistupnovou prevodovkou vubec nedoporucil, kolem 100km/h motor huci (at s benzinem nebo s LPG) a zoufale vola po sestem prevodu. Ja jsem potreboval velke bezpecne a komfortni auto s nizkou spotrebou jako nahradu male Fabie a uplne mi vyhovuje, s tim, ze proste nebudu spechat a zavodit. A jsem rad, ze me auto vede k setrne a bezpecnejsi pomale jizde, kdyz jedu sluzebni silnou Oktavkou v nafte, tak v Nemecku jedu klidne pres 160 ale pro me to neni dobre.
Marek44
(Chevrolet Orlando LT+ 1.8 LPG)
(Chevrolet Orlando LT+ 1.8 LPG)
Re: Orlando a LPG
Aspon že automaty jsou šestistupnové
Chevrolet Orlando LTZ 1,8 AT + NAVI + střešní okno + stříbrná metalíza
zakoupen jako skladový nový vůz 6.12.2011 v Renocaru v Brně
***8.2.2012 vůz přestaven na LPG systém Stefanelli autorizovaným servisem Chevrolet, záruka nebyla omezena***
bydliště kousek od K.Varů
zakoupen jako skladový nový vůz 6.12.2011 v Renocaru v Brně
***8.2.2012 vůz přestaven na LPG systém Stefanelli autorizovaným servisem Chevrolet, záruka nebyla omezena***
bydliště kousek od K.Varů
Re: Orlando a LPG
Zdravím dnes mi došel potvrzený TP a dokumentace k LPG systému který jsem nechal dělat u autorizovaného servisu Chevrolet s nenarušením záruky...
mám dotaz, na faktuře je napsán systém LPG Stefanelli - v dokumentaci GASTECH 600S, dále nádrž v dokumentaci 55 litrů ve skutečnosti 60litrů / 80% naplnění včera 48 litrů plynu,
a co se týče servisu v dokumentaci k lpg po 10 tisících km/ rok od servisu bylo doporučeno vše udělat při záruční prohlídce 1 rok / 15 tisíc km...
Certifikát je od poláků ale Stefanelli jsou přeci Italové ?
Co si o tom myslíte? díky
mám dotaz, na faktuře je napsán systém LPG Stefanelli - v dokumentaci GASTECH 600S, dále nádrž v dokumentaci 55 litrů ve skutečnosti 60litrů / 80% naplnění včera 48 litrů plynu,
a co se týče servisu v dokumentaci k lpg po 10 tisících km/ rok od servisu bylo doporučeno vše udělat při záruční prohlídce 1 rok / 15 tisíc km...
Certifikát je od poláků ale Stefanelli jsou přeci Italové ?
Co si o tom myslíte? díky
Chevrolet Orlando LTZ 1,8 AT + NAVI + střešní okno + stříbrná metalíza
zakoupen jako skladový nový vůz 6.12.2011 v Renocaru v Brně
***8.2.2012 vůz přestaven na LPG systém Stefanelli autorizovaným servisem Chevrolet, záruka nebyla omezena***
bydliště kousek od K.Varů
zakoupen jako skladový nový vůz 6.12.2011 v Renocaru v Brně
***8.2.2012 vůz přestaven na LPG systém Stefanelli autorizovaným servisem Chevrolet, záruka nebyla omezena***
bydliště kousek od K.Varů
- johnlord
- Příspěvky: 322
- Registrován: úte čer 28, 2011 17:34
- Bydliště: Brníčko u Zábřeha na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orlando a LPG
jindrous píše:Zdravím dnes mi došel potvrzený TP a dokumentace k LPG systému který jsem nechal dělat u autorizovaného servisu Chevrolet s nenarušením záruky...
mám dotaz, na faktuře je napsán systém LPG Stefanelli - v dokumentaci GASTECH 600S, dále nádrž v dokumentaci 55 litrů ve skutečnosti 60litrů / 80% naplnění včera 48 litrů plynu,
a co se týče servisu v dokumentaci k lpg po 10 tisících km/ rok od servisu bylo doporučeno vše udělat při záruční prohlídce 1 rok / 15 tisíc km...
Certifikát je od poláků ale Stefanelli jsou přeci Italové ?
Co si o tom myslíte? díky
Ahoj, kde jsi to nechal montovat a cena ????
Re: Orlando a LPG
37 tisíc - http://www.im-expo.cz/auto-servis
Chevrolet Orlando LTZ 1,8 AT + NAVI + střešní okno + stříbrná metalíza
zakoupen jako skladový nový vůz 6.12.2011 v Renocaru v Brně
***8.2.2012 vůz přestaven na LPG systém Stefanelli autorizovaným servisem Chevrolet, záruka nebyla omezena***
bydliště kousek od K.Varů
zakoupen jako skladový nový vůz 6.12.2011 v Renocaru v Brně
***8.2.2012 vůz přestaven na LPG systém Stefanelli autorizovaným servisem Chevrolet, záruka nebyla omezena***
bydliště kousek od K.Varů
Re: Orlando a LPG
Já se můžu vyjádřit k tomu servisu. Už kdosi tady psal, že to oni dělají zároveň s prohlídkami po 15t km, ale já když byl přihlásit na magistrátu auto, tak mi chlap, co řeší technické věci, řekl stejné, co v servisu. Musí se jezdit po 10t km, jinak je to něco jako, když nemám technickou na autě a když se pak něco stane, problém budu mít já. Však to máš i v té knížce... Něco jako techničák na plyn. Měl jsem už 2 auta na LPG a taky chtěli, abych tam jezdil po těch 10t km. Je to na tobě, plno lidí, co jsem s nimi mluvil jezdí i po 20t nebo až jim to začne blbnout, ale já za sebe si myslím, že lepší si nechat zkontrolovat těsnost a máš klid, že tvůj Orlík je a bude v OK. Ještě vím, že se mění plynový filtr po 20t. A já jsem si to nechal dělat jinde, záruka v háji... ale sedí mi vše, co mám v dokumentaci s tím, co je v autě. I tu nádrž jsem si pod autem zkontroloval. Jediné, co je asi rozdílné je názor servisu na velikost nádrže. Mě protože tam mám tažné a musí být předepsaná vzdálenost od výfuku dali 53l, natankuji do ní 46l. Je to tu o názorech, tak snad to bude brát každý jako příspěvek do fajn klubu Orlíků...jindrous píše:Zdravím dnes mi došel potvrzený TP a dokumentace k LPG systému který jsem nechal dělat u autorizovaného servisu Chevrolet s nenarušením záruky...
mám dotaz, na faktuře je napsán systém LPG Stefanelli - v dokumentaci GASTECH 600S, dále nádrž v dokumentaci 55 litrů ve skutečnosti 60litrů / 80% naplnění včera 48 litrů plynu,
a co se týče servisu v dokumentaci k lpg po 10 tisících km/ rok od servisu bylo doporučeno vše udělat při záruční prohlídce 1 rok / 15 tisíc km...
Certifikát je od poláků ale Stefanelli jsou přeci Italové ?
Co si o tom myslíte? díky
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ, zakoupen v Renocar Brno
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orlando a LPG
Zvláštní... Už u Feldy kde, jsem měl starý podtlakový BRC, byly předepsaný prohlídky LPG 15 tis km nebo rok. Landi Renzo co mam od roku 2003 to má v tý příloze taky tak. A najednou někdo montuje něco s kratšim servisnim intervalem ? Fakt zvláštní
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: Orlando a LPG
Asi chtějí víc vydělávat Nebo že by kvůli naší bezpečnosti?Krtek píše:Zvláštní... Už u Feldy kde, jsem měl starý podtlakový BRC, byly předepsaný prohlídky LPG 15 tis km nebo rok. Landi Renzo co mam od roku 2003 to má v tý příloze taky tak. A najednou někdo montuje něco s kratšim servisnim intervalem ? Fakt zvláštní
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ, zakoupen v Renocar Brno
Re: Orlando a LPG
Tak podle ministerstva dopravy nesmím s Orlandem na silnici, jelikož mám od firmy namontovaný jiný neschválený systém LPG než který je uveden v dokumentaci...
To jsem teda dopadl....
To jsem teda dopadl....
Chevrolet Orlando LTZ 1,8 AT + NAVI + střešní okno + stříbrná metalíza
zakoupen jako skladový nový vůz 6.12.2011 v Renocaru v Brně
***8.2.2012 vůz přestaven na LPG systém Stefanelli autorizovaným servisem Chevrolet, záruka nebyla omezena***
bydliště kousek od K.Varů
zakoupen jako skladový nový vůz 6.12.2011 v Renocaru v Brně
***8.2.2012 vůz přestaven na LPG systém Stefanelli autorizovaným servisem Chevrolet, záruka nebyla omezena***
bydliště kousek od K.Varů
Re: Orlando a LPG
Tak to teda klobúk dolu, nezávidím
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: Orlando a LPG
Jak si to může autorizovaný servis dovolit? Uvidíme jak se nyní zachová...
Chevrolet Orlando LTZ 1,8 AT + NAVI + střešní okno + stříbrná metalíza
zakoupen jako skladový nový vůz 6.12.2011 v Renocaru v Brně
***8.2.2012 vůz přestaven na LPG systém Stefanelli autorizovaným servisem Chevrolet, záruka nebyla omezena***
bydliště kousek od K.Varů
zakoupen jako skladový nový vůz 6.12.2011 v Renocaru v Brně
***8.2.2012 vůz přestaven na LPG systém Stefanelli autorizovaným servisem Chevrolet, záruka nebyla omezena***
bydliště kousek od K.Varů
Re: Orlando a LPG
V jaké dokumentaci?jindrous píše:Tak podle ministerstva dopravy nesmím s Orlandem na silnici, jelikož mám od firmy namontovaný jiný neschválený systém LPG než který je uveden v dokumentaci...
To jsem teda dopadl....
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG
Re: Orlando a LPG
Zřejmě techničák. Rozhodně bych trval na tom, aby firma uvedla papíry a skutečný stav na vlastní náklady do souladu. A odkaž je na ten zákaz ministerstva.inza píše:V jaké dokumentaci?jindrous píše:Tak podle ministerstva dopravy nesmím s Orlandem na silnici, jelikož mám od firmy namontovaný jiný neschválený systém LPG než který je uveden v dokumentaci...
To jsem teda dopadl....
Re: Orlando a LPG
a co budeš dělat? Však jsi za to dal 37t...jindrous píše:Tak podle ministerstva dopravy nesmím s Orlandem na silnici, jelikož mám od firmy namontovaný jiný neschválený systém LPG než který je uveden v dokumentaci...
To jsem teda dopadl....
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ, zakoupen v Renocar Brno