Lacetti HB - diesel 2.0 - spotřeba :-(
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Hanzy
- Příspěvky: 7197
- Registrován: ned led 21, 2007 13:16
- Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice
To je hezky rozdil a verim ze je mozny...Jinak co se tyce nafty tak pocet nasich vyrobcu nevim ale znackove pumpy pridavaj sve adetiva a primesy a ty maji urcite kladny vliv jam na vykon tak spotrebu a chod motoru nejlepe vyzkousej a uvidis,ti co me znaji tak vedi ze ti doporucim hlavne Shell ale jsou i jine myslim OMV taky jinak neznam ja uz s klep klep dym dym nejezdim...
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
- Reklama
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Re: Ještě jednou spotřeba
Jo, podle zimáky udělat litr mne můžou.U mne to byl na benzínu zatím dle spritmonitoru přesně litr, v plynu zatím nevím. A s tím Tescem ... asi je OK, já benál bral skoro jen u Makra a furt v pohodě.PeS píše:Chlapi, můžou zimní pneu dělat na spotřebě i 1 litr? teď jsem měl 2x za sebou na letních kolem 6,5 litrů, což je už přijatelné.
Další otázka se týká toho, že v podstatě pořád, kromě první nárže, tankuji v Tescu. Myslím si, že nafta jse všude stejná. Vždy´t máme jen dva výrobce... Je to pravda?
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
1) Říká se že Tesco má slušný palivo, ale zkus vzít tak 2 nebo 3 nádrže u Shellu...nebo u OMV....tyhle benzinky mají nej palivo...my bereme do obouo aut jedině u Shell...konkrétně V-Power 95 a motor je tichej, nádherně táhne a zkušenosti mechaniků říkají, že když rozebereš motor, kde se používalo Shell V-Power, tak je jak ze škatulky.....já prostě věřím jen Shell, OMV a Benzina...ty jsou největší a palivo je hodně prověřený.
2) Spotřebu ti zvyšuje zimní pneu, laděnej výfuk, klimatizace atd.....takže tvoje zkušenost je hodně reálná...
Já měl na letních 16kách a s laďákem (tyhle věci jsou na Kombiku Nubi 1,6) průměr Chrovatsko tam a zpět dohromady 2000 km - 8,5 l/100 km...mít normální kola a normální výfuk...jsem pod 8 litrama a po cestě jsem bral v ČR u Shell...v Mikulově jsem nabral až po víčko...a po cestě jen u OMV....pohoda, pijánko....
2) Spotřebu ti zvyšuje zimní pneu, laděnej výfuk, klimatizace atd.....takže tvoje zkušenost je hodně reálná...
Já měl na letních 16kách a s laďákem (tyhle věci jsou na Kombiku Nubi 1,6) průměr Chrovatsko tam a zpět dohromady 2000 km - 8,5 l/100 km...mít normální kola a normální výfuk...jsem pod 8 litrama a po cestě jsem bral v ČR u Shell...v Mikulově jsem nabral až po víčko...a po cestě jen u OMV....pohoda, pijánko....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
To PeS konecne se dostavas na tu spravnou spotrebu, ja ted jezdim za 6l a chystam se vymenit vzduchovy filtr, jeste se tam nemenil, a jak tu kluci pisou vyzkousej tu shellku
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
To Krtek: přesedlal jsem Nubi I. a taky se moc nehoním ale může mě nasrat cucák v bavoráku jak si při porušování předpisů na mě blikne xenonama, tak to mě vytočí k nepříčetnosti. Pak na to šlápnu a vytočím takového tím, že ho předjedu jak říkáš s normálním motorem a při tom doufám že nás někde zastaví policajti ať ho to něco stojí, mě pokutu nedají, takže s toho vyjdu relativně v pohodě. Ale nejsem nějaký kamikadze. To víš , jak říká kolega, že pokud ještě nepotřebujem přetlakový oblek tak lítáme pomalu a nízko při zemi.
Lacetti HB 1,6 16V WTCC, tpastrnek@yahoo.com
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Zkusím vyjet Tesco a brát Shell - uvidím, zda to bude mít nějaký vliv. Klimatizaci nemíním nepouštět. To, že je vyšší spotřeba mi nevadí - s tím počítám, pro mne je důležitější pohoda za volantem. A ta v mém Lacetti je.Slavek píše:To PeS konecne se dostavas na tu spravnou spotrebu, ja ted jezdim za 6l a chystam se vymenit vzduchovy filtr, jeste se tam nemenil, a jak tu kluci pisou vyzkousej tu shellku
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Ano, to je jistě pravda. Ale Tesco, Makro, Shell a podobní berou paliva od stejného dodavatele, a to z Čepra. A četnost kontrol benznu je všude+/- stejná, všechno ostatní je jen marketing. Vzpomeň minulý rok, když několika lidem odešly motory, protože v jedné dodávce benzínu z Čepra byly zbytky řepkového oleje z nevyčištěných tanků. V ten samý den dopoledne se to stalo řidičům, kteří natankovali u Makra a u Shellu. Takže rozdíl není v palivu! Maximálně v aditivech. Reči o tom, jak si někdo ničí motor tankováním u Tesca nebo Makra jsou nesmysly. Jenom tam ten benzín není dodatečně aditivovaný, a to u Shellu jsou stejně jen paliva typu V-Power a výše (např. V-Power Racing)... A ty jsou o tři a více korun na litru dražší. Já jsem to dělal tak, že jsem cca 2x do roka vzal 2-3 plné nádrže za sebou V-Poweru 95 a potom zase Makro, Makro... Teď s plynem beru jen V-Power 95 (při spotřebě 1,2l/100 je mi cena šumák.Ivoš píše:1) Říká se že Tesco má slušný palivo, ale zkus vzít tak 2 nebo 3 nádrže u Shellu...nebo u OMV....tyhle benzinky mají nej palivo...my bereme do obouo aut jedině u Shell...konkrétně V-Power 95 a motor je tichej, nádherně táhne a zkušenosti mechaniků říkají, že když rozebereš motor, kde se používalo Shell V-Power, tak je jak ze škatulky.....já prostě věřím jen Shell, OMV a Benzina...ty jsou největší a palivo je hodně prověřený.
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ale právě o těch aditivech je řeč...firmy jako je Shell a OMV například hodně investují do vývoje paliva...základ má spousta firem stejnej, ale aditiva jsou speciální pro každou z nich. Proto si raději připlatím 2 nebo 3 Kč na litru, ale vím, že pro motor našich Nubir je to to nejlepší....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- Jura
- Příspěvky: 318
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
- Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou
Jo, máš pravdu. Já jsem jen proti těm názorům, že kdo bere naftu či benzín u obch. center, že mu odejde motor, že to špatně nebo alespoň hůř jede apod. Tam totiž koupí stejnej benzín jako u Shellu či Benziny ze stojanu s obyčejným N95, ale n druhou stranu mnohem lepší benzín než u Franty v JZD mezi poli. U těch obch. řetězců jsou to většinou nové pumpy, nové nádrže, takže benzín bez příměsi vody apod. Takže kdo chce a má na to, dopřeje motoru palivo u Shellu které mu možná pomáhá udržet motor čistej a vstřiky nezalepený (ostatní parametry jsou stejný, jako třeba okt. číslo). U těch druhých pump jde podle mne o zcela standardní palivo, na které lze s úspěchem dlouhodobě jezdit.Ivoš píše:Ale právě o těch aditivech je řeč...firmy jako je Shell a OMV například hodně investují do vývoje paliva...základ má spousta firem stejnej, ale aditiva jsou speciální pro každou z nich. Proto si raději připlatím 2 nebo 3 Kč na litru, ale vím, že pro motor našich Nubir je to to nejlepší....
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Souhlas, je to tak.Jura píše:Jo, máš pravdu. Já jsem jen proti těm názorům, že kdo bere naftu či benzín u obch. center, že mu odejde motor, že to špatně nebo alespoň hůř jede apod. Tam totiž koupí stejnej benzín jako u Shellu či Benziny ze stojanu s obyčejným N95, ale n druhou stranu mnohem lepší benzín než u Franty v JZD mezi poli. U těch obch. řetězců jsou to většinou nové pumpy, nové nádrže, takže benzín bez příměsi vody apod. Takže kdo chce a má na to, dopřeje motoru palivo u Shellu které mu možná pomáhá udržet motor čistej a vstřiky nezalepený (ostatní parametry jsou stejný, jako třeba okt. číslo). U těch druhých pump jde podle mne o zcela standardní palivo, na které lze s úspěchem dlouhodobě jezdit.Ivoš píše:Ale právě o těch aditivech je řeč...firmy jako je Shell a OMV například hodně investují do vývoje paliva...základ má spousta firem stejnej, ale aditiva jsou speciální pro každou z nich. Proto si raději připlatím 2 nebo 3 Kč na litru, ale vím, že pro motor našich Nubir je to to nejlepší....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ještě jednou spotřeba
Podle mě, když budeš mít zimáky se stejnym rozměrem jako letní (nevim kdo vmyslel blbost dávat na zimu jinej rozměr pneu) tak rozdíl nebude žádnej.PeS píše:Chlapi, můžou zimní pneu dělat na spotřebě i 1 litr? teď jsem měl 2x za sebou na letních kolem 6,5 litrů, což je už přijatelné.
Další otázka se týká toho, že v podstatě pořád, kormě první dárže, tankuji v Tescu. Myslím si, že nafta jse všude stejná. Vždy´t máme jen dva výrobce... Je to pravda?
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- PeS
- Příspěvky: 209
- Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ještě jednou spotřeba
Mám rozměr pneu stejný, ale myslím, že rozdíl musí být - kvůli jiné směsi, jinému valivému odporu atd... tedy zimní musí mít vliv. i když 1 litr se mi zád dost. Ale Lacetti je těžké auto... možná.Krtek píše:Podle mě, když budeš mít zimáky se stejnym rozměrem jako letní (nevim kdo vmyslel blbost dávat na zimu jinej rozměr pneu) tak rozdíl nebude žádnej.PeS píše:Chlapi, můžou zimní pneu dělat na spotřebě i 1 litr? teď jsem měl 2x za sebou na letních kolem 6,5 litrů, což je už přijatelné.
Další otázka se týká toho, že v podstatě pořád, kormě první dárže, tankuji v Tescu. Myslím si, že nafta jse všude stejná. Vždy´t máme jen dva výrobce... Je to pravda?
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ještě jednou spotřeba
S tím souhlasím...mám stejný rozměr na léto i na zimu a na spotřebu nemají použité pneu vliv...Krtek píše:Podle mě, když budeš mít zimáky se stejnym rozměrem jako letní (nevim kdo vmyslel blbost dávat na zimu jinej rozměr pneu) tak rozdíl nebude žádnej.PeS píše:Chlapi, můžou zimní pneu dělat na spotřebě i 1 litr? teď jsem měl 2x za sebou na letních kolem 6,5 litrů, což je už přijatelné.
Další otázka se týká toho, že v podstatě pořád, kormě první dárže, tankuji v Tescu. Myslím si, že nafta jse všude stejná. Vždy´t máme jen dva výrobce... Je to pravda?
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto