Lacetti HB - diesel 2.0 - spotřeba :-(

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hanzy
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Příspěvek od Hanzy »

To je hezky rozdil a verim ze je mozny...Jinak co se tyce nafty tak pocet nasich vyrobcu nevim ale znackove pumpy pridavaj sve adetiva a primesy a ty maji urcite kladny vliv jam na vykon tak spotrebu a chod motoru nejlepe vyzkousej a uvidis,ti co me znaji tak vedi ze ti doporucim hlavne Shell ale jsou i jine myslim OMV taky jinak neznam ja uz s klep klep dym dym nejezdim... :D
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG
Reklama
 

Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Re: Ještě jednou spotřeba

Příspěvek od Jura »

PeS píše:Chlapi, můžou zimní pneu dělat na spotřebě i 1 litr? teď jsem měl 2x za sebou na letních kolem 6,5 litrů, což je už přijatelné.
Další otázka se týká toho, že v podstatě pořád, kromě první nárže, tankuji v Tescu. Myslím si, že nafta jse všude stejná. Vždy´t máme jen dva výrobce... Je to pravda?
Jo, podle zimáky udělat litr mne můžou.U mne to byl na benzínu zatím dle spritmonitoru přesně litr, v plynu zatím nevím. A s tím Tescem ... asi je OK, já benál bral skoro jen u Makra a furt v pohodě.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

1) Říká se že Tesco má slušný palivo, ale zkus vzít tak 2 nebo 3 nádrže u Shellu...nebo u OMV....tyhle benzinky mají nej palivo...my bereme do obouo aut jedině u Shell...konkrétně V-Power 95 a motor je tichej, nádherně táhne a zkušenosti mechaniků říkají, že když rozebereš motor, kde se používalo Shell V-Power, tak je jak ze škatulky.....já prostě věřím jen Shell, OMV a Benzina...ty jsou největší a palivo je hodně prověřený.

2) Spotřebu ti zvyšuje zimní pneu, laděnej výfuk, klimatizace atd.....takže tvoje zkušenost je hodně reálná...

Já měl na letních 16kách a s laďákem (tyhle věci jsou na Kombiku Nubi 1,6) průměr Chrovatsko tam a zpět dohromady 2000 km - 8,5 l/100 km...mít normální kola a normální výfuk...jsem pod 8 litrama a po cestě jsem bral v ČR u Shell...v Mikulově jsem nabral až po víčko...a po cestě jen u OMV....pohoda, pijánko.... ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

To PeS konecne se dostavas na tu spravnou spotrebu, ja ted jezdim za 6l a chystam se vymenit vzduchovy filtr, jeste se tam nemenil, a jak tu kluci pisou vyzkousej tu shellku
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Parťák1
Příspěvky: 42
Registrován: stř dub 05, 2006 08:46
Bydliště: Most pri Bratislave

Příspěvek od Parťák1 »

To Krtek: přesedlal jsem Nubi I. a taky se moc nehoním ale může mě nasrat cucák v bavoráku jak si při porušování předpisů na mě blikne xenonama, tak to mě vytočí k nepříčetnosti. Pak na to šlápnu a vytočím takového tím, že ho předjedu jak říkáš s normálním motorem a při tom doufám že nás někde zastaví policajti ať ho to něco stojí, mě pokutu nedají, takže s toho vyjdu relativně v pohodě. Ale nejsem nějaký kamikadze. To víš , jak říká kolega, že pokud ještě nepotřebujem přetlakový oblek tak lítáme pomalu a nízko při zemi. :lol:
Lacetti HB 1,6 16V WTCC, tpastrnek@yahoo.com
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeS »

Slavek píše:To PeS konecne se dostavas na tu spravnou spotrebu, ja ted jezdim za 6l a chystam se vymenit vzduchovy filtr, jeste se tam nemenil, a jak tu kluci pisou vyzkousej tu shellku
Zkusím vyjet Tesco a brát Shell - uvidím, zda to bude mít nějaký vliv. Klimatizaci nemíním nepouštět. To, že je vyšší spotřeba mi nevadí - s tím počítám, pro mne je důležitější pohoda za volantem. A ta v mém Lacetti je.
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Ivoš píše:1) Říká se že Tesco má slušný palivo, ale zkus vzít tak 2 nebo 3 nádrže u Shellu...nebo u OMV....tyhle benzinky mají nej palivo...my bereme do obouo aut jedině u Shell...konkrétně V-Power 95 a motor je tichej, nádherně táhne a zkušenosti mechaniků říkají, že když rozebereš motor, kde se používalo Shell V-Power, tak je jak ze škatulky.....já prostě věřím jen Shell, OMV a Benzina...ty jsou největší a palivo je hodně prověřený.
Ano, to je jistě pravda. Ale Tesco, Makro, Shell a podobní berou paliva od stejného dodavatele, a to z Čepra. A četnost kontrol benznu je všude+/- stejná, všechno ostatní je jen marketing. Vzpomeň minulý rok, když několika lidem odešly motory, protože v jedné dodávce benzínu z Čepra byly zbytky řepkového oleje z nevyčištěných tanků. V ten samý den dopoledne se to stalo řidičům, kteří natankovali u Makra a u Shellu. Takže rozdíl není v palivu! Maximálně v aditivech. Reči o tom, jak si někdo ničí motor tankováním u Tesca nebo Makra jsou nesmysly. Jenom tam ten benzín není dodatečně aditivovaný, a to u Shellu jsou stejně jen paliva typu V-Power a výše (např. V-Power Racing)... A ty jsou o tři a více korun na litru dražší. Já jsem to dělal tak, že jsem cca 2x do roka vzal 2-3 plné nádrže za sebou V-Poweru 95 a potom zase Makro, Makro... Teď s plynem beru jen V-Power 95 (při spotřebě 1,2l/100 je mi cena šumák.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Ale právě o těch aditivech je řeč...firmy jako je Shell a OMV například hodně investují do vývoje paliva...základ má spousta firem stejnej, ale aditiva jsou speciální pro každou z nich. Proto si raději připlatím 2 nebo 3 Kč na litru, ale vím, že pro motor našich Nubir je to to nejlepší....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Ivoš píše:Ale právě o těch aditivech je řeč...firmy jako je Shell a OMV například hodně investují do vývoje paliva...základ má spousta firem stejnej, ale aditiva jsou speciální pro každou z nich. Proto si raději připlatím 2 nebo 3 Kč na litru, ale vím, že pro motor našich Nubir je to to nejlepší....
Jo, máš pravdu. Já jsem jen proti těm názorům, že kdo bere naftu či benzín u obch. center, že mu odejde motor, že to špatně nebo alespoň hůř jede apod. Tam totiž koupí stejnej benzín jako u Shellu či Benziny ze stojanu s obyčejným N95, ale n druhou stranu mnohem lepší benzín než u Franty v JZD mezi poli. U těch obch. řetězců jsou to většinou nové pumpy, nové nádrže, takže benzín bez příměsi vody apod. Takže kdo chce a má na to, dopřeje motoru palivo u Shellu které mu možná pomáhá udržet motor čistej a vstřiky nezalepený (ostatní parametry jsou stejný, jako třeba okt. číslo). U těch druhých pump jde podle mne o zcela standardní palivo, na které lze s úspěchem dlouhodobě jezdit.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Jo a určitě taky je pravda, že kdybych měl problémy s motorem, jako vyšší spotřebu, cukání apod., nejdřív bych taky zkusil pročistit 1-2 nádržemi V-Poweru a vidělo by se.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Jura píše:
Ivoš píše:Ale právě o těch aditivech je řeč...firmy jako je Shell a OMV například hodně investují do vývoje paliva...základ má spousta firem stejnej, ale aditiva jsou speciální pro každou z nich. Proto si raději připlatím 2 nebo 3 Kč na litru, ale vím, že pro motor našich Nubir je to to nejlepší....
Jo, máš pravdu. Já jsem jen proti těm názorům, že kdo bere naftu či benzín u obch. center, že mu odejde motor, že to špatně nebo alespoň hůř jede apod. Tam totiž koupí stejnej benzín jako u Shellu či Benziny ze stojanu s obyčejným N95, ale n druhou stranu mnohem lepší benzín než u Franty v JZD mezi poli. U těch obch. řetězců jsou to většinou nové pumpy, nové nádrže, takže benzín bez příměsi vody apod. Takže kdo chce a má na to, dopřeje motoru palivo u Shellu které mu možná pomáhá udržet motor čistej a vstřiky nezalepený (ostatní parametry jsou stejný, jako třeba okt. číslo). U těch druhých pump jde podle mne o zcela standardní palivo, na které lze s úspěchem dlouhodobě jezdit.
Souhlas, je to tak.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Ještě jednou spotřeba

Příspěvek od Krtek »

PeS píše:Chlapi, můžou zimní pneu dělat na spotřebě i 1 litr? teď jsem měl 2x za sebou na letních kolem 6,5 litrů, což je už přijatelné.
Další otázka se týká toho, že v podstatě pořád, kormě první dárže, tankuji v Tescu. Myslím si, že nafta jse všude stejná. Vždy´t máme jen dva výrobce... Je to pravda?
Podle mě, když budeš mít zimáky se stejnym rozměrem jako letní (nevim kdo vmyslel blbost dávat na zimu jinej rozměr pneu) tak rozdíl nebude žádnej.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Ještě jednou spotřeba

Příspěvek od PeS »

Krtek píše:
PeS píše:Chlapi, můžou zimní pneu dělat na spotřebě i 1 litr? teď jsem měl 2x za sebou na letních kolem 6,5 litrů, což je už přijatelné.
Další otázka se týká toho, že v podstatě pořád, kormě první dárže, tankuji v Tescu. Myslím si, že nafta jse všude stejná. Vždy´t máme jen dva výrobce... Je to pravda?
Podle mě, když budeš mít zimáky se stejnym rozměrem jako letní (nevim kdo vmyslel blbost dávat na zimu jinej rozměr pneu) tak rozdíl nebude žádnej.
Mám rozměr pneu stejný, ale myslím, že rozdíl musí být - kvůli jiné směsi, jinému valivému odporu atd... tedy zimní musí mít vliv. i když 1 litr se mi zád dost. Ale Lacetti je těžké auto... možná. ;-)
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Krtek: Si vem, že zimní a letní pneu mají jinak tvrdou směs ;) A proč nemít jinek rozměr, když větší hliníkáče jsou hezčí ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Re: Ještě jednou spotřeba

Příspěvek od Kessler »

Krtek píše:
PeS píše:Chlapi, můžou zimní pneu dělat na spotřebě i 1 litr? teď jsem měl 2x za sebou na letních kolem 6,5 litrů, což je už přijatelné.
Další otázka se týká toho, že v podstatě pořád, kormě první dárže, tankuji v Tescu. Myslím si, že nafta jse všude stejná. Vždy´t máme jen dva výrobce... Je to pravda?
Podle mě, když budeš mít zimáky se stejnym rozměrem jako letní (nevim kdo vmyslel blbost dávat na zimu jinej rozměr pneu) tak rozdíl nebude žádnej.
S tím souhlasím...mám stejný rozměr na léto i na zimu a na spotřebu nemají použité pneu vliv...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“