trhanie auta pri ubrani plynu

Moderátor: Blue Lanos

tarky
Příspěvky: 14
Registrován: čtv úno 21, 2008 19:50
Bydliště: Košice

c

Příspěvek od tarky »

vb
Reklama
 

stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Prepáč, ale nejako ti nerozumiem.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

volnobezne otacky sou zvysene za jizdy nebo kdyz stojis???
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Aj, aj. Zatiaľ som vymenil zapaľovacie káble a vyčitil sviečky a zdá
sa že sa to upokojilo, uvidím.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

No, trhanie auta zmizlo, čo ostalo je mierne zvýšené otáčky voľnobehu.
Krokový motorček to asi nebude, pretože auto má snahu ich dať na
750, ale motor začne triasť a znovu ich zdvihne na cca 1000 - 1250.
Niekedy sú v pohode na 750, za chvíľu zase na 1200.
Robí to pri stojacom aute.
Máte nejaké rady a skúsenosti?
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
KE
Příspěvky: 183
Registrován: pát lis 09, 2007 10:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KE »

a tych 750 otacok nieje nahodou malo?
Racer 1.5 8V
Obrázek
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Nie, voľnobežné otáčky by mali byť medzi 750-800 ot/min.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
dzanoka
Příspěvky: 208
Registrován: pát úno 22, 2008 18:29

Příspěvek od dzanoka »

Ja mám volnobežné otáčky zvýšené len za jazdy v neutrále a pri brzdení motorom mi to tiež robí trhavé pohyby ale už nemám chuť hladať chybu lebo som už robil čo len šlo .peha by ti to potvrdil. prešiel som od sania po motor všeto a bez výsledku.
dzanoka
Příspěvky: 208
Registrován: pát úno 22, 2008 18:29

Příspěvek od dzanoka »

dnes som sa radil a vraj to trhanie na 90% spôsobuje škrtiaca klapka.
Kiko
Příspěvky: 110
Registrován: pát bře 25, 2005 15:08
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Kiko »

dzanoka píše:dnes som sa radil a vraj to trhanie na 90% spôsobuje škrtiaca klapka.
Skus si vyblíkať/prečítať chyby z riadiacej jednotky.
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stefan »

Nevadú že kontrolu motora som počas jazdy ešte nevidel svietiť?
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
dzanoka
Příspěvky: 208
Registrován: pát úno 22, 2008 18:29

Příspěvek od dzanoka »

Ako prečítam chyby z riadiacej j. :idea:
MS
Příspěvky: 4
Registrován: pon lis 05, 2007 10:29

Příspěvek od MS »

Je nutné ten EGR ventil zaslepovať ? Nestačí len odpojiť hadičku a jazdiť tak, alebo to môže niečo poškofiť ? Inak po odpojení je chod motora aj pri ubraní otáčok fakt plynulejší. Vďaka.
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“