Ja mam auto na plyn a predehřívá mi to i zplynovač , nastartuji na benzin , proturuju a jedu na plyn a muze byt i - 20 Ono asi 30 000 se ti jen tak nevrati , ale pohodli je pohodlí . Nějaká návratnost tam urcite je , a pokud vezmu v potaz ridice co jedou radci se zamrzlým sklem nez by to škrábali a potom trefí 5 lidí , to se stalo nedaleko našeho domu , tak tam je návratnost 1000 % !!PavelZ píše:Dik za informaci. Ja jsem koukal na topeni Eberspaecher, taky verzi ktera predehriva motor, vzhledem k cene rizenou jen hodinama (uz koukam i na Webasto, ale zatim u nich nemuzu najit ceny - beru zpet, ceny tam jsou, byl to problem Firefoxu ). To by melo byt nejen pohodlne, ale pry podle informace vyrobce diky prohrati motoru to, co spali topeni, clovek pak usetri na tom, ze motor startuje uz predehraty. Slo mi hlavne o to, kdyz si to clovek necha montovat dodatecne, jestli pak s tim nejsou nejake problemy. Mile me prekvapilo i to, ze je to nekdo schopny (a ochotny) namontovat i do auta s prastavbou na LPG. Tam by to melo byt dobry i v tom, ze to predehreje i splynovac a auto v mrazu asi lip (a driv) prepne z benzinu na plyn nez bez toho.
Poraďte odborníci
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Jasne, chapu, ze tech 30000 se nevrati, ale podle toho co vyrobci pisou, tak je aspon provoz zadarmo a clovek leze do vyhratyho auta, ze ktereho vidi (a podle vseho v lete do vyvetranyho). Mel sem jen strach, aby to nebylo poruchovy, kdyz to neni v tom aute original a je to dodelavany.
Ale jeste jeden dotaz. Jak dlouhy trasy jezdis, kdyz to pouzivas? Nejsou pri kratkejch cestach problemy s baterkou? Kdyz to topi, tak asi musi bezet nejaky cerpadlo na vodu a urcite vetrak ventilace.
Ale jeste jeden dotaz. Jak dlouhy trasy jezdis, kdyz to pouzivas? Nejsou pri kratkejch cestach problemy s baterkou? Kdyz to topi, tak asi musi bezet nejaky cerpadlo na vodu a urcite vetrak ventilace.
Doporučuje se topit maximálně tak dlouho jak douho potom pojedeš. Tedy cesta 30 min tak můžeš klidně 30 minut topit. Čau.PavelZ píše:Jasne, chapu, ze tech 30000 se nevrati, ale podle toho co vyrobci pisou, tak je aspon provoz zadarmo a clovek leze do vyhratyho auta, ze ktereho vidi (a podle vseho v lete do vyvetranyho). Mel sem jen strach, aby to nebylo poruchovy, kdyz to neni v tom aute original a je to dodelavany.
Ale jeste jeden dotaz. Jak dlouhy trasy jezdis, kdyz to pouzivas? Nejsou pri kratkejch cestach problemy s baterkou? Kdyz to topi, tak asi musi bezet nejaky cerpadlo na vodu a urcite vetrak ventilace.
tak 1 leganza neni uplne spatny auto.poruchy jen na zadnich brzdach termostatu a tekouci tesneni pod hlavou.jinak nic moc velkeho.a posledni dobou zacinaji tect rizeni.to v tom odkazu je pekny auto.palubni pocitac je mysleno jen hodiny a v nich je teplomer.
2 topeni ted montoval petrm do forda.cena cca 28 tis webasto + montaz.(silnejsi verze topeni)a doba topeni je v tahu max 1 hodinu.
2 topeni ted montoval petrm do forda.cena cca 28 tis webasto + montaz.(silnejsi verze topeni)a doba topeni je v tahu max 1 hodinu.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Ahoj kluci, mám tu další objev...zajímal by mne váš názor i na tohle
http://www.tipcar.cz/karta/Daewoo/11393 ... 920170.htm
díky za vaše přízpěvky...
http://www.tipcar.cz/karta/Daewoo/11393 ... 920170.htm
díky za vaše přízpěvky...
no ty nas ale zasobujes.vypada to velice pekne.pekny kola a dobra cena.zachovale.zvednout kouknout na cepy tlumice a rizeni a simerinky poloos.jinak tezko rict.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil