Espero a defekt
Moderátor: Blue Lanos
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Co se týče kvality rezervy a jestli je letní/zimní/celoroční nebo směrová/nesměrová, tak to bych neřešil...já mám 16 let starou origoš rezervu KUMHO a doufám, že ji nikdy nebudu potřebovat, protože má na boku díru (ne skrz)...asi bych na ní ujel sotva kilometr...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
- Reklama
- PetrCBR
- Příspěvky: 102
- Registrován: stř srp 18, 2004 22:22
- Bydliště: Roznov pod Radhostem
- Kontaktovat uživatele:
No mas pravdu v tom, ze celorocni neni moc dobra na leto ani na zimu, ale v zime ma oproti klasicke letni jednu VELKOU vyhodu a tou je smes z ktere je vyrobena. Klasicka letni pres zimu ztvrdne, ale celorocni aspon ne a rozhodne lip odvadi vodu a snih.Takže, celoročne vhodná tzv. celoročná pneumatika neexistuje, je to len pneumatika s množstvom kompromisov a vlastne nie je vhodná ani na leto, ani na zimu (ale ako rezerva ujde)...
Ja mám rezervu M+S, čiže vhodnú na zimu, dokonca smerovú... Vôbec neriešim, na ktorej strane dostanem defekt. Je to REZERVA, aj keď u mňa úplne nová Good Year Ultra grip (číslo asi 5), dlho som si ju neobzeral, ale viem a to som aj rád, že nemá ešte prejdený ani meter
Smerová pneumatika, podľa odborníkov, má zaručené propagované vlastnosti len vtedy, ak sa namontuje v smere, na ktorý je NAVRHNUTÁ.
Nemôžeš ale nesprávnou montážou na vozidlo (nie disk) spôsobiť jej deštrukciu alebo niečo podobné, to som si istý! Pracoval som pre automobilový priemysel a tam sú iné bezpečnostné pravidlá.
Takže smerová nesmerová, je vhodná aj ako rezerva, ak nie je poškodená. V podstate je aj tak úplne iná, ako pneumatika na druhej strane nápravy a preto treba ísť čo najskôr do pneuservisu a nie premávať sa aj na rezerve, ako keby sa nič nedialo...
Daewoo Espero 2.0MPi, '97 (šmudla)
Kia Cee'd SW 1.6 CVVT, '08 (nový šmudla)
Kia Cee'd SW 1.6 CVVT, '08 (nový šmudla)
Stojím si za svojim...
Tzv. CELOROČNÁ je v lete moc MÄKKÁ a v zime moc TVRDÁ...
Dokonca aj zimné s tým majú problém a preto to teraz riešia SILICOU, či ako sa to volá...
ZIMA je tvrdá...
A neviem, prečo by mala mať lepší odvod vody, letné sú v tomto lepšie...
Celoročná má kompromisný aj dezén...
To všetko sa jednoducho nedá ofajčiť...
A preto sa vyrábajú špecializované gumy...
Ale k téme, REZERVA môže byť akákoľvek (nepoškodená), lebo by si mal ísť hneď do najbližšieho pneuservisu (otvoreného)...
A určite máš pravdu, keď dáš ako rezervu tzv. celoročnú a nie letnú, hlavne teda v zime.
Otázka je, aké máš ostatné...
Ja si v zime vozím aj reťaze, pre istotu...
Tzv. CELOROČNÁ je v lete moc MÄKKÁ a v zime moc TVRDÁ...
Dokonca aj zimné s tým majú problém a preto to teraz riešia SILICOU, či ako sa to volá...
ZIMA je tvrdá...
A neviem, prečo by mala mať lepší odvod vody, letné sú v tomto lepšie...
Celoročná má kompromisný aj dezén...
To všetko sa jednoducho nedá ofajčiť...
A preto sa vyrábajú špecializované gumy...
Ale k téme, REZERVA môže byť akákoľvek (nepoškodená), lebo by si mal ísť hneď do najbližšieho pneuservisu (otvoreného)...
A určite máš pravdu, keď dáš ako rezervu tzv. celoročnú a nie letnú, hlavne teda v zime.
Otázka je, aké máš ostatné...
Ja si v zime vozím aj reťaze, pre istotu...