ne...
asi sa znova rozpustil nejaky ten sajrajt.. a znova sa to ucpalo...
skus dat dole aj ventil-dekel.. co tam bude za karamel ...
a chod si kupit tak pol litra petroleju ...
EDITED:
..uz som inac videl aj odrovnane olejove cerpadla..
skus vysledovat, ci v oleji niesu nejake piliny..
klepání v motoru
Moderátor: Blue Lanos
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: klepání v motoru
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Reklama
Re: klepání v motoru
Jak dopadla tahle story ? Začíná mě trápit něco podobnýho Zatím ještě nevím od kud to přesně jde , ale po studeném startu to začlo a do dvou minut stichlo. Při teplým motoru už to neudělá , tak zatím nevím.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: klepání v motoru
Ja si myslím že to môže byť čokoľvek, od hydrostely (zdvihatko) cez ložisko ojnice až po vodnú pumpu. Problém je v tom že ten zvuk môže vydávať ložisko (respektíve dva predmety ktoré o seba tru) a keďže búchanie prestane po zahriatí motoru (rozťažnosť materiálu) tento zvuk zaniká. Treba vždy vystopovať fonendoskopom (kľudne aj provizórny, nemusíte kradnúť od doktora ) treba zistiť odkiaľ ten zvuk ide a v tej lokalite sa snažiť skontrolovať čo by ten zvuk mohlo vydávať a keď tak postupne meniť. A to že rozvody majú životnosť npr. 2 roky a 65 tisíc kilometrov (je to len príklad, tak nech sa nikto nebúri ) ešte neznamená že sa nejaké ložisko nerozhodne dožiť skôr.
Daewoo Nubira 2.0 (X20SED) 1997 - Modrá metalíza (Moja Nubča)
Daewoo Evanda 2.0. (X20SED) 2003 - Zelená metalíza
Daewoo Matiz 1.0 (B10S) - Biely
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5qanlirrRWs[/youtube]
Daewoo Evanda 2.0. (X20SED) 2003 - Zelená metalíza
Daewoo Matiz 1.0 (B10S) - Biely
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5qanlirrRWs[/youtube]
Re: klepání v motoru
Když moje auto delší dobu stojí (dny, týdny), tak mi tohle udělá po studeném startu někdy taky, ale zmizí to do 2 sekund, ne minut. Tipuji hydroštely (nebo olej, než dopotuje, kam má).conpet píše:po studeném startu to začlo a do dvou minut stichlo. Při teplým motoru už to neudělá , tak zatím nevím.
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: klepání v motoru
Pokiaľ vyčistil olejovú vaňu (a za predpokladu že je čerpadlo oleja v poriadku a filter je priechodný a všetky kanáliky) môžeme olej vynechať. Mne sa stala taká vec že mi netlačilo dostatok oleja ale snímač bol pokazený. Našťastie som nato prišiel dosť skoro no už bolo o poznanie viacej počuť hydrostely. Treba skontrolovať tlak oleja od počiatku štartu.
https://www.youtube.com/watch?v=I8teB16U0LA
Princíp je jednotuchý, namiesto senzoru tlaku oleja tam pripojíte manometer. Netreba ani tú špecialnu sadu ako vo videu. Kutil si niečo bude vedieť vyrobiť aj sám len pozor na strnutie závitu v motori. Ak bude tlak v poriadku od samotného štartu (podľa tabulky o aute sa dá zistiť aký má mať tlak) sa dá vylúčiť olejové čerpadlo aj bez rozoverania. Potom už len treba kúpiť napríklad preplachovú sadu do oleja aby sa odopchali aj prípadné pozapchávané kanáliky. Dalej treba hladať vadu už len niekde v mechanike.
https://www.youtube.com/watch?v=I8teB16U0LA
Princíp je jednotuchý, namiesto senzoru tlaku oleja tam pripojíte manometer. Netreba ani tú špecialnu sadu ako vo videu. Kutil si niečo bude vedieť vyrobiť aj sám len pozor na strnutie závitu v motori. Ak bude tlak v poriadku od samotného štartu (podľa tabulky o aute sa dá zistiť aký má mať tlak) sa dá vylúčiť olejové čerpadlo aj bez rozoverania. Potom už len treba kúpiť napríklad preplachovú sadu do oleja aby sa odopchali aj prípadné pozapchávané kanáliky. Dalej treba hladať vadu už len niekde v mechanike.
Daewoo Nubira 2.0 (X20SED) 1997 - Modrá metalíza (Moja Nubča)
Daewoo Evanda 2.0. (X20SED) 2003 - Zelená metalíza
Daewoo Matiz 1.0 (B10S) - Biely
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5qanlirrRWs[/youtube]
Daewoo Evanda 2.0. (X20SED) 2003 - Zelená metalíza
Daewoo Matiz 1.0 (B10S) - Biely
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5qanlirrRWs[/youtube]
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon říj 23, 2017 20:58
Re: klepání v motoru
Taky jsem měl podobnou potíž při delším stání auta...