
Spinačku zatim ne.
Když startoval servisak (kdyz auto nestartovalo) jiskru dávalo pri zkousce na konstrukci, pošuchal rozvadecovýma kabelama a po nekolikate nastartovalo.
Vzal jsem si auto k sobe a snazil se ocistit zaoxidovany kontakt.
Od te doby zase startuje/nestartuje, kdyz nestartuje tak se snazim, znovu ocistit kontakt, skrz že se špatne (ne)dostanu na rozvadeč, tak ten jsem ješte neočistil.
Pokud nestartuje, tak s očistľním, vždy na nekolikate nastartuje, vetsinou s 2-3 sec. zpozdenim - tak objednávam sadu zapaľovacích káblov.
At startuji jednim, nebo druhym klicem, studene nebo teple starty - nic nedava logiku, kdy ano, kdy ne. Jen kdyz nejde a stredovy kabel rozvadec/civka se snazim nehtem, nozem ocistit, tak nepravidelne nastartuje.
Kdyby byl vadny, nevypinal by motor behem jizdy? Nebo funguje pouze pri startovani/zapalovaní.
Opakuji: cely problem zacal (ale nemusi mít souvislost) kdyz zustalo stat a vymenila se rozpadla indukcni civka, ale predtim co servis zkousel, odmontoval, urcite neco s rozvadecem, nasel jsem tam rysky pro otaceni resp. vraceni na puvodni stav
A pokud ani tak, pak zkusim najit Martin/Zilina diagnostiku, kterou zatim nikdo nemel.
"Imobilizer máš priamo v kľúči alebo na prívesku zasúvací?
v druhom prípade sa dá imo odstrániť."
zadny privesek nemam, jen dva klice, mel jsem central na privesku.