tlak v pneu

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Joska: No joo no....se hned tak necil...rad dam na Vase rady :) Taky mam jeste orig. gumy KUMHO a uz maji najeto 54000 km (jaro, leto, podzim, zima, furt :)), ale asi mam spatnou geometrii, protoze se mi ve predu sjizdi nejvic venkovi strana...az budu menit, asi to necham spravit :),

BTW: Foukas vsechny ctyri na 2,5???
Reklama
 

Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 89
Registrován: sob zář 18, 2004 01:43
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Joska »

Ja se necilim :) pisu jak mi ruce padaj po celodenni rachote na klavesnici , neni v tom nic vaznyho jen davam radu do placu 8)
foukam vsechny 4 . a ta tva geom bude nejspis v poradku jen mas mekke gumy a ty se v zatacce hrnou na bok proto se ti sjizdi venkovni hrana pneu.Zkus to schvalne trochu prifouknout a uvidis.A na zimu je dobry taky foukat vic protoze pri mekky gume se vzorek vic stahne a ma mensi schopnost nabrat snih. V zadnem pripade tyto rady neberte jako ze sou od svetovyho odbornika pres gumy :o jsou to poze me poznatky :)
Joska Turnov SE 0,8 RED 1999
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Joska: O.K., dam na tvou radu a zitra nafoukam vsechny kola na 2,5. 8)

Treba to pak i rychleji pojede :lol:
Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 89
Registrován: sob zář 18, 2004 01:43
Bydliště: Turnov

Příspěvek od Joska »

JJ vsechno suovisi se vsim. Vic nafoukla guma ma mensi valivy odpor a tim i mensi spotreba a "HROZNE" velke zrychleni :D
Joska Turnov SE 0,8 RED 1999
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Joska píše:JJ vsechno suovisi se vsim. Vic nafoukla guma ma mensi valivy odpor a tim i mensi spotreba a "HROZNE" velke zrychleni :D
HROZNE???? Jeejda, to abych se zacal bat, co? :lol:
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Joska píše:JJ vsechno suovisi se vsim. Vic nafoukla guma ma mensi valivy odpor a tim i mensi spotreba a "HROZNE" velke zrychleni :D
jakkoli souhlasim s 2,3 vsude (2,5 mozna vyjde nastejno nevim), tak bych taky upozornil, ze vic->lepe nefunguje donekonecna - spotreba mozna klesa (zrychleni mozna taky), ale stabilita jde postupne do kelu ...
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Dneska jsem dofoukl gumy z 2,0 na tech 2,5 a myslel jsem, ze ulitnu....stabilita na ho..no :x Asi to ufouknu na 2,2 a snad to bude O.K.
Pravda je, ze se mi zda, ze to asi jede trosku lip, ale to bude nejspis subjektivni pocit :)
Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

Jen tak pro zajímavost.Vy všichni kteří se tu přete o desetinky Atm,Pascalů a já nevím čeho ještě všeho.Pokud nemáte přesně ocejchován Váš měřák,tak někdo fouká na tolik a jiný zase na tolik,ale pravda je asi tak někde uprostřed.To znamená podle příručky a to je základ všeho.Pokud někdo fouká více,má menší spotřebu,ale i zároveň trochu víc pocítí nerovnosti.Když někdo jezdí po špatných silnicích,tak bych určitě volil doporučené tlaky v pneu.Když na dobrých silnicích a dálnicích tak klidně i oněch 2,5 atm.Já vše tlakuji na oněch 2,5 atm a nemám s tím žádný problém.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Taaak...ufoukl jsem to tak, ze v predu mam 2,0 a vzadu 2,1 a jsem naprosto spokojenej 8)
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Robert píše:Taaak...ufoukl jsem to tak, ze v predu mam 2,0 a vzadu 2,1 a jsem naprosto spokojenej 8)
tos to zase trosku pretah ne? - takhle, kdyz das do 2,3 vsude tak je to v pohode, tech 2,5 uz mi prijde dost - ja mam (pokud neuchazi ;)) 2,3 vsude - min nemuzu (nizka guma), vic taky ne (moc tvrde na uz tak nizke gume ;))
Uživatelský avatar
Robert Znojmo
Příspěvky: 67
Registrován: stř říj 27, 2004 19:03
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert Znojmo »

Také foukám originální pneumatiky na 2,5 a bez problémů.
zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

Já dávám 2,4 všude, když je ve předu míň tak jde ztuha řízení. Jo a i s tímhle tlakem se mi trošku sjíždí gumy po okrajích.
Už bez Matesa
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

zabijec píše:Já dávám 2,4 všude, když je ve předu míň tak jde ztuha řízení. Jo a i s tímhle tlakem se mi trošku sjíždí gumy po okrajích.
tak to uz bych videl bud na geometrii nebo bys mel zacit projizdet zatacky po ctyrech a ne bokem a po dvou :lol: :lol:
zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

jakub píše:
zabijec píše:Já dávám 2,4 všude, když je ve předu míň tak jde ztuha řízení. Jo a i s tímhle tlakem se mi trošku sjíždí gumy po okrajích.
tak to uz bych videl bud na geometrii nebo bys mel zacit projizdet zatacky po ctyrech a ne bokem a po dvou :lol: :lol:
Mates je jak motokara, ten po dvou moc nejezdi, ale je fakt ze prujezd zatackou trosku bokem je coool :lol:
Už bez Matesa
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

zabijec píše:Mates je jak motokara, ten po dvou moc nejezdi, ale je fakt ze prujezd zatackou trosku bokem je coool :lol:
ted to tady jde vytecne, trosku ruckou a ... gumy sice dostanou zabrat, ale ja musim pristi rok jit stejne do novych, tak co ...
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“