tlak v pneu
Moderátor: Blue Lanos
Joska: No joo no....se hned tak necil...rad dam na Vase rady Taky mam jeste orig. gumy KUMHO a uz maji najeto 54000 km (jaro, leto, podzim, zima, furt ), ale asi mam spatnou geometrii, protoze se mi ve predu sjizdi nejvic venkovi strana...az budu menit, asi to necham spravit ,
BTW: Foukas vsechny ctyri na 2,5???
BTW: Foukas vsechny ctyri na 2,5???
- Reklama
Ja se necilim pisu jak mi ruce padaj po celodenni rachote na klavesnici , neni v tom nic vaznyho jen davam radu do placu
foukam vsechny 4 . a ta tva geom bude nejspis v poradku jen mas mekke gumy a ty se v zatacce hrnou na bok proto se ti sjizdi venkovni hrana pneu.Zkus to schvalne trochu prifouknout a uvidis.A na zimu je dobry taky foukat vic protoze pri mekky gume se vzorek vic stahne a ma mensi schopnost nabrat snih. V zadnem pripade tyto rady neberte jako ze sou od svetovyho odbornika pres gumy jsou to poze me poznatky
foukam vsechny 4 . a ta tva geom bude nejspis v poradku jen mas mekke gumy a ty se v zatacce hrnou na bok proto se ti sjizdi venkovni hrana pneu.Zkus to schvalne trochu prifouknout a uvidis.A na zimu je dobry taky foukat vic protoze pri mekky gume se vzorek vic stahne a ma mensi schopnost nabrat snih. V zadnem pripade tyto rady neberte jako ze sou od svetovyho odbornika pres gumy jsou to poze me poznatky
Joska Turnov SE 0,8 RED 1999
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
jakkoli souhlasim s 2,3 vsude (2,5 mozna vyjde nastejno nevim), tak bych taky upozornil, ze vic->lepe nefunguje donekonecna - spotreba mozna klesa (zrychleni mozna taky), ale stabilita jde postupne do kelu ...Joska píše:JJ vsechno suovisi se vsim. Vic nafoukla guma ma mensi valivy odpor a tim i mensi spotreba a "HROZNE" velke zrychleni
Jen tak pro zajímavost.Vy všichni kteří se tu přete o desetinky Atm,Pascalů a já nevím čeho ještě všeho.Pokud nemáte přesně ocejchován Váš měřák,tak někdo fouká na tolik a jiný zase na tolik,ale pravda je asi tak někde uprostřed.To znamená podle příručky a to je základ všeho.Pokud někdo fouká více,má menší spotřebu,ale i zároveň trochu víc pocítí nerovnosti.Když někdo jezdí po špatných silnicích,tak bych určitě volil doporučené tlaky v pneu.Když na dobrých silnicích a dálnicích tak klidně i oněch 2,5 atm.Já vše tlakuji na oněch 2,5 atm a nemám s tím žádný problém.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
tos to zase trosku pretah ne? - takhle, kdyz das do 2,3 vsude tak je to v pohode, tech 2,5 uz mi prijde dost - ja mam (pokud neuchazi ) 2,3 vsude - min nemuzu (nizka guma), vic taky ne (moc tvrde na uz tak nizke gume )Robert píše:Taaak...ufoukl jsem to tak, ze v predu mam 2,0 a vzadu 2,1 a jsem naprosto spokojenej
- Robert Znojmo
- Příspěvky: 67
- Registrován: stř říj 27, 2004 19:03
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Mates je jak motokara, ten po dvou moc nejezdi, ale je fakt ze prujezd zatackou trosku bokem je coooljakub píše:tak to uz bych videl bud na geometrii nebo bys mel zacit projizdet zatacky po ctyrech a ne bokem a po dvouzabijec píše:Já dávám 2,4 všude, když je ve předu míň tak jde ztuha řízení. Jo a i s tímhle tlakem se mi trošku sjíždí gumy po okrajích.
Už bez Matesa