Len, nepredavaj. Co budes robit vo svojom volnom case Mam taky dojem, ze patris medzi tych ludi, co ich bavi sa neustale hrabat v aute a nejak ho vylepsovat.ice.cube píše:presne ako so si myslel. Bol tam prerezany vodic. uz mi to funguje.
Kontrolka rezervy a pasu
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
Dnes som vyprazdnil nadrz mam tam asi 2 litre benzinu a nesvieti mi stale kontrolka rezervy.Tak som siel do garaza zdvihol auto a siel premerat kable co su na spodku auta pri nadrzi.Boli tam tri,cierny,cerveny a biely.Cierny je kostra pre obidva kable ten biely-kontrolka rezervy a cerveny-hladina benzinu.Ak som spojil cerveny kablik s ciernym a medzi to dal ziarovku tak svietila a aj hladina benzinu sa zdvihala!ak som spojil biely s ciernym a medzi to dal ziarovku cuduj sa svätu ziarovka svietila a aj na palubovke kontrolka rezervy lenze ked som to pozapajal spät do nadrze tak hladina benzinu kusok stupla ako bola predtym a kontrolka rezervy i tak nesvieti kontakty na nadrzi su krasne ciste vyblistane..si myslim ze ked mi spravne ukazuje hladinu benzinu tak musi potom zasvietit aj ta blba rezerva kontrolka ..nebude niekde chyba v nadrzi?dakujem
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
no kdyz pises ze tam mas jen 2 litry tak kontrolka by mela sviti, tezko rict, treba ti spatne ukazuje plovak a tim se dostatesne neponori a tim nesepne kontrolku.
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Snímač hladiny paliva pracuje na principu vyvážení el. můstku. V praxi to vypadá tak, že plovák s hladinou paliva stoupá nebo klesá a tím posunuje běžec potenciometru po odporové dráze.. Dostane-li se až na nastavenou mez, současně sepne i kontakt kontrolky paliva na palubní desce a ta se rozsvítí.
Často se stává a to z důvodu, že v této chvíli ,po rozsvícení kontrolky nejčastěji zajíždí majitel ke stojanu PHM, natankuje a "vrátí běžec zpět na dráhu" , že necistoty z odporové dráhy jsou "nahrnuty"bězcem těsně před kontakt kontrolky a ta pak v případě potřeby nemá ten správný "kontakt", nebo je spínací kontakt nečistotou odtlačen bez možnosti uzavřít obvod signální žárovky.
Rešení: Pokud je kontakt zvenčí opravdu v pořádku, nezbývá, než celou soustavu /i s plovákem/ opatrně vyjmout a vyčistit.Spínací kontakt bývá i dost zoxidovaný a možná i "uhnil". Musí se důkladně vyčistit jemným smirkem,umýt a na nakonzervování použít vaselinu A00s , nebo jiné v benzinu nerozpustné mazadlo. Není to složité,při troše opatrnosti se to jistě podaří. Nezapomeň si označit,kam který vodič patří!
Často se stává a to z důvodu, že v této chvíli ,po rozsvícení kontrolky nejčastěji zajíždí majitel ke stojanu PHM, natankuje a "vrátí běžec zpět na dráhu" , že necistoty z odporové dráhy jsou "nahrnuty"bězcem těsně před kontakt kontrolky a ta pak v případě potřeby nemá ten správný "kontakt", nebo je spínací kontakt nečistotou odtlačen bez možnosti uzavřít obvod signální žárovky.
Rešení: Pokud je kontakt zvenčí opravdu v pořádku, nezbývá, než celou soustavu /i s plovákem/ opatrně vyjmout a vyčistit.Spínací kontakt bývá i dost zoxidovaný a možná i "uhnil". Musí se důkladně vyčistit jemným smirkem,umýt a na nakonzervování použít vaselinu A00s , nebo jiné v benzinu nerozpustné mazadlo. Není to složité,při troše opatrnosti se to jistě podaří. Nezapomeň si označit,kam který vodič patří!
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
KALOS 1,2.,Klíma.
diky moc...vyberem to z nadrze a pozriem sa na to...chyba bude na 100% tam..ved uvidime potom sa ozvem maj saHynek píše:Snímač hladiny paliva pracuje na principu vyvážení el. můstku. V praxi to vypadá tak, že plovák s hladinou paliva stoupá nebo klesá a tím posunuje běžec potenciometru po odporové dráze.. Dostane-li se až na nastavenou mez, současně sepne i kontakt kontrolky paliva na palubní desce a ta se rozsvítí.
Často se stává a to z důvodu, že v této chvíli ,po rozsvícení kontrolky nejčastěji zajíždí majitel ke stojanu PHM, natankuje a "vrátí běžec zpět na dráhu" , že necistoty z odporové dráhy jsou "nahrnuty"bězcem těsně před kontakt kontrolky a ta pak v případě potřeby nemá ten správný "kontakt", nebo je spínací kontakt nečistotou odtlačen bez možnosti uzavřít obvod signální žárovky.
Rešení: Pokud je kontakt zvenčí opravdu v pořádku, nezbývá, než celou soustavu /i s plovákem/ opatrně vyjmout a vyčistit.Spínací kontakt bývá i dost zoxidovaný a možná i "uhnil". Musí se důkladně vyčistit jemným smirkem,umýt a na nakonzervování použít vaselinu A00s , nebo jiné v benzinu nerozpustné mazadlo. Není to složité,při troše opatrnosti se to jistě podaří. Nezapomeň si označit,kam který vodič patří!
No nedopadol som najlepsie ..skoncilo to takto...dal som dole zadnu sedacku otvoril veko to kruhove umelohmotne a odkrutil tie male srubky z tej nadrzky,odpojil som ten kabel co vedie k cerpadlu a problem nastal s hadickou na benzin od cerpadla co ide..povolil som ju a v tom zacal striekat benzin a neslo ju stiahnut dole s tej rurky asi je moc dlha ta rurka vykrivoval som to vselijak nevedel som si dat rady ako dole stiahnut s tej rurky tu hadicku..ak by som dal dole tu hadicku striekal by benzin dalej?alebo aspon tiekol?...alebo len do vtedy kym neklesne tlak benzinu..
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
ano presne tak todle co popisujes je cerpadlo a tudy se k plovaku nedostanes, jedine kdyby si tam strcil ruku a zkusil to ocistit primo vnadrzi ale mista tam bude tak tak
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
mozes to poslat na dark69@post.sk diki moc som zvedavy co to budeHynek píše:Hynek píše:Posílám ti obrázek, jak to tam vypadá i s popisem.
Je mi líto. ale links mi to nechce vzít,pošli email kam to mohu poslat. Hynek
jasne uz to je ok....len som to demontoval a i tak sa mi nepodarilo vybrat ten plavak..akurat sa mi podarilo nadychat benzinu ...no k veci---neslo to vonku... zvnutra pri tom plavaku*kusok som ho videl povytiahol som ho* bola uchytena nejaka hadica ktora isla zhora z nadrzi dole vedla plavaka a zo spodnej strany veka kde su tie kabliky tak pokracovala niekde po podvozku..tak neviemHynek píše:To DARK 69 : Už bys to tam měl mít. Doufám, že ti to pomůže.
Kontrolky na rezervu benzinu nesvítí z toho důvodu že máš zaoxidované kontakty ve spodu nádže. lehni pod auto a očisti je. Další nexia nemoc. Pak ti bude svítit oko jako blázen a palivoměr ti bude dobře ukazovat.
Kontrolku na pásy má i GL. má svítit a při zapnutí klíčku má i zapípat stejným zvukem jako když máš rozsvícené světla a otevřeš dveře.
Kontrolku na pásy má i GL. má svítit a při zapnutí klíčku má i zapípat stejným zvukem jako když máš rozsvícené světla a otevřeš dveře.