Lacetti HB - diesel 2.0 - spotřeba :-(

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeS »

Slavek píše:to:PeS Nenaskakuje ti po kazdem startovani znacka klimy??? Nema to nahodou nezavisli topeni jako u peugetu, tam automat po kazdem nastartovani zapinal topeni kdyz zjistil ze neni prednastavena teplota, tim spotreba by taky mohla povyrust
No, mám automatickou klimatizacei, ale klimatizace nezapínala - to pak svítí symbol klimy, která ted nebyla zapotrebi. Když jsem ale byl ve Francii, tam jsem jezdil s klimou skoro porad a spotreba byla v podstate stejna nebo nizsi. Nezavisle topeni to nemá, to bych mel spotrebu přes 12 litrů :D Já teď zkouším jezdit bez tempomatu a když ani to nepomůže, tak se asidomluvím s Ivošem a zkusím navštívit servis v Hradci. A autoservise Dědek v Náchodě se sice chovají slušně a udělali ze mě polného vola a stejně tak se na mě i dívají. Jediný argument - my jsme jezdili za 4,8 :-(
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

Ivoš píše:prostě zkusil bych to VK Auto pana Červinku
Jenže p. Červinka už tam nedělá, jsme se dnes dozvěděl... :cry: Nemáte někdo zkušenost, jak to ve VK auto funguje teď?
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

V tom případě bych jel do CoreCar....pořád je tam servis Daewoo i když to nemají na cedulích....a před Manínským srazem táta mluvil s panem Kleinerem, jestli by se mohli členové´klubu obrátit v případě poruch (souviselo to s tématem Pomoc Daewáků na cestách, nebo tak nějak se to jmenovalo, jak jsme psali tel. a odkud jsme) a on říkal, že není problém, že na skladě mají ještě spoustu věcí na Daewoo včetně diagnostiky atd. atd.
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

bobpe píše:
Krtek píše:Buďto sem blbej nebo si kaskadér a jezdi sil s kýblem benzínu v autě a v něm měl natažený čerpadlo vyndaný z nádrže ?

ano, pochopil si to presne, kamarat tu bandasku držal a spravili sme to meranie na jeden krát, t.j. nejazdil som tak sám a nejaku dobu ale len niekoľko hodín. P.S. Nebolo to Lacetti....
Tak nejsem blbej, seš kaskadér :lol:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Příspěvek od Jura »

Jenže p. Červinka už tam nedělá, jsme se dnes dozvěděl... :cry: Nemáte někdo zkušenost, jak to ve VK auto funguje teď?
Ježíši a od kdy??????????????? Ještě asi řed 14 dny mi volal, že u něj mám CDčka, která v Maďarsku vymontovali z méh podělaného CD měniče! Jestli je to pravda, tak nevím, kam budu jezdit na ev. servis, tomuhle člověku dost věřím...
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2768
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Slam »

Ivoš píše:V tom případě bych jel do CoreCar...
No ja nevim, byl jsem tam jednou (jak me zlobila ta zanesena cidla na tlumicich) a nebylo to moc presvedcive - vubec nijak mi nepomohli, ani nebyla videt nejaka snaha pomoct, jen to napichli na diagnostiku (i kdyz jsem jim rikal, ze na diagnostice to uz ten den bylo - ve VK - a vim, co to bude hlasit). Pak jsem tam stravil 2,5 hodiny, nebot nejdrive to testovali programem na Legu s automatem a 2,2L motorem :roll: a pak mi nakonec za tisicovku rekli to same, co jsem vedel uz z VK AUTO a zadarmo! :roll: :roll: :roll: A navic to mam z ruky pres cely mesto, kdezto z/do VK dojdu v pohode pesky... :?


Jura píše:Ježíši a od kdy??????????????? Ještě asi řed 14 dny mi volal, že u něj mám CDčka, která v Maďarsku vymontovali z méh podělaného CD měniče! Jestli je to pravda, tak nevím, kam budu jezdit na ev. servis, tomuhle člověku dost věřím...
To nevim, od kdy, to jsem se radsi neptal. Proste kdyz jsem tam volal a chtel ho k telefonu, tak mi bylo receno, ze uz tam nedela... :cry:
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Uživatelský avatar
chevyman
Příspěvky: 86
Registrován: pát led 05, 2007 14:09
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chevyman »

Jura píše:
Jenže p. Červinka už tam nedělá, jsme se dnes dozvěděl... :cry: Nemáte někdo zkušenost, jak to ve VK auto funguje teď?
Ježíši a od kdy??????????????? Ještě asi řed 14 dny mi volal, že u něj mám CDčka, která v Maďarsku vymontovali z méh podělaného CD měniče! Jestli je to pravda, tak nevím, kam budu jezdit na ev. servis, tomuhle člověku dost věřím...
Dobrý den, zdravím Juru a jak koukám stále své Lacetti prohání, je to už doba co jsme se náhodou potkali u Makra v HK. Už doufám Ví o koho se jedná. Já jsem mu tehdy auto ve VK prodával. Se zaujetím jsem si přečetl toto vlákno. To já jsem najel s tím Lacetti TCDi tu spotřebu, při jízdě do servisu tam a zpět. Velice mě mrzí, že je to tu vykládáno, že jsem z někoho udělal "....". To měření jsem provedl na vlastní náklady z vlastní iniciativy. Myslím, že Jura ví co pro mě CHEVROLET znamená a co jsem pro něho udělal, dělám a ještě udělám. Jenom podotknu, že jsem to auto natankoval ráno u stojanu a docvakal pistolí do něho co se dalo. Večer než jsem auto vracel s tachometrem asi 101 km mě to vycvaklo na 3 litrech a docvakal jsem a to skutečně docvakal asi na těch 4,8 litru u stejné čerpací stanice a stejného stojanu. Už si přesně nepamatuju ty desetinný čísla. Myslím, že i kdyby tam byla nepřesnost může být zhruba 1 litr. Styl jízdy - striktní dodržování rychlostních limitů, jízda s vyřazením z kopce, při dodjíždění do vesnic. Skutečně jsem si pro mě chtěl vyzkoušet jaká spotřeba se s tím autem dá zajet. A jaká spotřeba se dá skutečně zajet s tímhle konkrétním autem, kde si Pes dlouhodobě stěžuje na spotřebu. Podotýkám ještě jednou, že mým záměrem nebylo z nikoho dělat .....
Aha proto, mě teď z VK každou chvilku volali s tím, že si neví s tím a tím rady.... už jim neberu telefon, nemám na ně čas...., nechápu vedení VK auta, jak zachází se zaměstnanci... Červinky je fakt škoda, dělal jsem s ním nějakou dobu přišel od Renaultu a fakt věděl o čem je řeč. Pamatuju si jeho větu po asi měsíci působení... "Když jsem sem přišel myslel jsem, že to jsou sračky, ale teď musím říct že Renault je sračka" Není to už asi doslovní, ale nějak tak to bylo. Julku jestli to někdy budeš číst... hodně štěstí v dalším působení - s tebou a s Petrou se tam dělalo dobře...

Juro, možná by Vás mohlo zajímat, že Autosalon Dědek staví dealerství v Rychnově nad Kněžnou a ještě letos by se mělo otvírat, jinak se na mě můžete obrátit v Náchodě, ale vím že to máte z ruky.
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeS »

chevyman píše:...Velice mě mrzí, že je to tu vykládáno, že jsem z někoho udělal "....".
Nemohu nereagovat na to, co jste napsal. Já si nestěžuji na přístup servisu. Myslím, že se snaží. Mohu Vám poskytnout vlákno, kde je k dispozici spotřeba za 15000 km. Vy s autem najedete 100 km a udáte spotřebu 4,8. Je mi 40 let, mám najeto milion kilometrů bez nehody, pracoval jsem jako řidič z povolání, než jsem se dostal k tomu, co dělám nyní. Možná neumím jezdit správně, ale - skutečně po 100 km jízdy je pro mne neprůkazná spotřeba 4,8. Po Vás jsem dotankoval - spotřeba 7,8. Nyní se ustálila na spotřeba kolem 7 litrů - nikdy nepřekračuji povolenou rychlost (kromě pitomých 30...).
Auto jsem kupoval s tím, že po zajetí dosáhne alespoň přibližně avizované spotřeby - ai jednou se to nestalo. Rád bych si tuto Vaši jízdu s Vámi (na mé náklady) zopakoval. Řídit budu já, a potom Vy. Pokud budete mít spotřebu 4,8, zaplatím Vám čas dle hodinové sazby u Vás v servise. Abyste neřekl, že Vás okrádám o čas. Ale s autem jezdím já a mě trápí dlouhodobá spotřeba - a znovu jen podotýkám, že jezdím velice klidně - s kopce nikoli na neutrál, ale se zařazenou rychlostí - což je spotřeba 0l/100km.
Já jsem skutečně očekával spíše něco konkrétního, než při předání auta sdělení, že jste měl spotřebu 4,8 - jinými slovy jste mi sdělil, že problém je u mne. Možná ano. Navrhněte mi, kdy a jak uděláme tuto jízdu. Jsem ochoten si na to vzít volno a s Vámi těch 200 km absolvovat.

P.S.: 99% jízd jsem v autě sám bez nákladu...
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Uživatelský avatar
chevyman
Příspěvky: 86
Registrován: pát led 05, 2007 14:09
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chevyman »

Pokud jde o mě - můžeme to zkusit i ve volném čase třeba o víkendu - třeba i dneska - pokud se domluvíme a bude se nám to hodit a sejdeme se s časem. Ještě chci podotknout, že netvrdím, že kdybych to auto měl já, že bych s ním jezdil dlouhodobě za 4,8. Spíš jsem si i pro sebe chtěl dokázat za kolik to auto dokáže jet. Protože jste tvrdil, že pod tuším 7 se nedostanete. Ještě se zeptám - kdo Vám řekl, že když vyhodíte rychlost je spotřeba 0??? Zkoušel jsem mnoho jízd a nízkých spotřeb vždy dosahují právě s jízdou na volnoběh. Měl jsem například půjčenou od p. Dědka EPICU, která má ten samý motor ve 150 PS variantě a vracel jsem mu jí na palubáku s 5.1 l spotřeby a on dodneška nemůže pochopit, jak jsem to dokázal :shock: . U něho to můžu doložit fotkou, protože jsem si ten údaj vyfotil telefonem. Jinak příští týden bych měl jet na setkání vedoucích prodeje a měl bych to absolvovat s novým CHEVROLET HHR 2.4 ECOTEC VVT 170 koní a chci taky zkusit co se s tím dá zajet za spotřebu. Jinak ještě podotknu, že jsem už taky vyzkoušel spoustu aut a najetých km mám taky hodně, ale nikdy jsem nedokázal zajíždět nízké spotřeby s maloobjemovými motory.
Obrázek
Naposledy upravil(a) chevyman dne ned bře 30, 2008 15:26, celkem upraveno 2 x.
Předváděcí vozy CHEVROLET. V rodině a po příbuzenstvu aktuálně: 1xCHEVROLET ORLANDO 1.8 LTZ, 2xCHEVROLET CRUZE 1.8 LTZ, 1x CHEVROLET AVEO III SDN 1.6 LTZ, 2xCHEVROLET AVEO II HB5 1.4 LT
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeS »

chevyman píše:Pokud jde o mě - můžeme to zkusit i ve volném čase třeba o víkendu - třeba i dneska - pokud se domluvíme a bude se nám to hodit a sejdeme se s časem. Ještě chci podotknout, že netvrdím, že kdybych to auto měl já, že bych s ním jezdil dlouhodobě za 4,8. Spíš jsem si i pro sebe chtěl dokázat za kolik to auto dokáže jet. Protože jste tvrdil, že pod tuším 7 se nedostanete. Ještě se zeptám - kdo Vám řekl, že když vyhodíte rychlost je spotřeba 0??? Zkoušel jsem mnoho jízd a nízkých spotřeb vždy dosahují právě s jízdou na volnoběh. Měl jsem například půjčenou od p. Dědka EPICU, která má ten samý motor ve 150 PS variantě a vracel jsem mu jí na palubáku s 5.1 l spotřeby a on dodneška nemůže pochopit, jak jsem to dokázal :shock: . U něho to můžu doložit fotkou, protože jsem si ten údaj vyfotil telefonem. Jinak příští týden bych měl jet na setkání vedoucích prodeje a měl bych to absolvovat s HHR 2.4 ECOTEC VVT 170 koní a chci taky zkusit co se s tím dá zajet za spotřebu. Jinak ještě podotknu, že jsem už taky vyzkoušel spoustu aut a najetých km mám taky hodně, ale nikdy jsem nedokázal zajíždět nízké spotřeby s maloobjemovými motory.
U motorů s řídící jednotkou při tzv. "brzdění motorem" je uzavřen přívod paliva - tedy je spotřeba 0. Je lepší z kopce jet se zařazenou rychlostí, třeba na 5 rychlostní stupeň, než na volnoběh. jinými slovy, nižší spotřeby se dosáhne, když se brzdí motorem, než na volnoběh. To platí i pro jízdu z kopce.
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
KE
Příspěvky: 183
Registrován: pát lis 09, 2007 10:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KE »

uz sa to tu myslim rozoberalo a nieje to tak
Racer 1.5 8V
Obrázek
Uživatelský avatar
chevyman
Příspěvky: 86
Registrován: pát led 05, 2007 14:09
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chevyman »

Tak děkuji za vysvětlení a poučítím o tom techniky ve školícím středisku GM.... aby nás začali školit o motoru TCDi podle Vaší teorie.... ale pokud budeme zkoušet znovu tu spotřebu můžu doufám jet podle sebe né podle Vás nerad bych zajel 7 litrů...
Předváděcí vozy CHEVROLET. V rodině a po příbuzenstvu aktuálně: 1xCHEVROLET ORLANDO 1.8 LTZ, 2xCHEVROLET CRUZE 1.8 LTZ, 1x CHEVROLET AVEO III SDN 1.6 LTZ, 2xCHEVROLET AVEO II HB5 1.4 LT
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeS »

Peter_KE píše:uz sa to tu myslim rozoberalo a nieje to tak
A jak to tedy je? Tohle jsem dostal jako vysvětlení od člověka, který pracuje na motorech ve Škodovce. Nepředpokládám, že by zas tak velký rozdíl v motorech byl. Já nejsem odborník, a tak co jsem napsal, je ze zdroje, kterému důvěřuju. Možná má motor od Chevy jiné parametry, jinými soovy - je tedy jedno, zda mám zařazenou rychlost nebo je lepší neutrál?

To chevyman:
Jen jsem odpovídsal na Váš dotaz z předchozího, netušil jsem, že byl ironický... :roll:
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Uživatelský avatar
PeS
Příspěvky: 209
Registrován: úte zář 25, 2007 12:32
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PeS »

chevyman píše:Tak děkuji za vysvětlení a poučítím o tom techniky ve školícím středisku GM.... aby nás začali školit o motoru TCDi podle Vaší teorie.... ale pokud budeme zkoušet znovu tu spotřebu můžu doufám jet podle sebe né podle Vás nerad bych zajel 7 litrů...
No, vzhledem k tomu, že raději tuhle komunikaci ukončím, necháme to plavat. Tyhle výpady nepotřebuji a věřím, že nemusím číst mezi řádky nic ví, než bylo napsáno...
Lacetti 5 dvř. CDX Platinum 2,0 16V 120k/1991cm3 DIESEL s auto. klimatizací. (PRODÁNO)
Obrázek
Uživatelský avatar
chevyman
Příspěvky: 86
Registrován: pát led 05, 2007 14:09
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chevyman »

Nemusíte číst nic mezi řádky.... beru to tu jako internetovou diskuzi a bavím se tu s Vámi jako kdejaký uživatel a příznivec těchto aut - tohoto fora a tak to tu beru.... chtěl jsem tu do toho vnést možná trochu vtipu... nevystupuji tady jako zaměstnanec Autosalonu Dědek.... Takže to prosím neberte jako výpady.... jenom prostě nerozumím tomu, že když Vám nastíním způsob jízdy, vy mě začnete přesvědčovat o teorii 0 spotřeby při jízdě z kopce se zařazeným rychlostním stupněm. Bohužel v tu chvíli ze mě nikdo nevymaže 10 let práce kolem těchto aut a zkušeností a znalostí ze školení..... Vy s Vaší teoríí jezdíte za 7-8 l já s tím zajel 4,8l

Krom toho jsem Vám nabídl to měření ve svém volném čase bez nároků na jakékoliv peníze. Protože i když jste psal, že by jste to zaplatil Autosalonu Dědek, vězte, že kdyby Vám naučtovali mé 2-3 hodiny práce tak by jste je platit nechtěl.
Předváděcí vozy CHEVROLET. V rodině a po příbuzenstvu aktuálně: 1xCHEVROLET ORLANDO 1.8 LTZ, 2xCHEVROLET CRUZE 1.8 LTZ, 1x CHEVROLET AVEO III SDN 1.6 LTZ, 2xCHEVROLET AVEO II HB5 1.4 LT
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“