Shell V-power
Moderátor: Blue Lanos
Shell V-power
Zdravim vsetkych!
Rozmyslam,ze by som do svojho Tica vyskusal natankovat Shell V-power 100 oktanov.....Skusal to uz niekto?Neublizi tolko oktanov motoru?Nerad by som si ho dokaslal....
Rozmyslam,ze by som do svojho Tica vyskusal natankovat Shell V-power 100 oktanov.....Skusal to uz niekto?Neublizi tolko oktanov motoru?Nerad by som si ho dokaslal....
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Neuškodí na 100%. Kromě pročištění ventilů a vnitřku motoru to nebude mít valného významu oproti VP95. Ovšem VP95 je např. v Matizu poznatelně lepší než běžný Natural 95. Snad i Ticu bude chtunat.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Ano VP95 ma oktanové číslo 95. S VPR100 nepoznáš rozdíl oproti VP95, kdežto s VP95 poznáš rozdíl oproti Nat.95. Tak. Nicméně pro rychlé pročištění motoru není na škodu VPR100 nataknovat. Pro dlouhodobé ježdění to narozdíl od VP95 nemá význam.MisoSz. píše:VP95?To ako ze ma 95 oktanov?Lebo ja tam chcem dat 100oktanovy....
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Zkušenosti má
Bud bez obav - MisoSz - Ondráš, má znás nejvíce zkušeností,ten co poradí
nebo doporučí je vždy na 100%. O tom se ještě na tomto foru přesvědčíš
naozaj osobně Zdraví- " Vazoun "
----------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20
nebo doporučí je vždy na 100%. O tom se ještě na tomto foru přesvědčíš
naozaj osobně Zdraví- " Vazoun "
----------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Tankuji do Matízka již jen výhradně VP95 a jsem s ním velice spokojen - s chodem motoru, výkonem takže na něj jezdíme pořád a ještě k tomu sbíráme bodíky
VP100 jsem nezkoušel tankovat, ale jak se zde píše, tak určitě neuškodí! Psal jsem ohledně toho i dotaz na Shell a ty mi toto potvrdili
VP100 jsem nezkoušel tankovat, ale jak se zde píše, tak určitě neuškodí! Psal jsem ohledně toho i dotaz na Shell a ty mi toto potvrdili
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Hned jak natankuješ a budeš mít první poznatky, tak je sem určitě napiš ať jsme zase o něco chytřejší!!!
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
no tak som natankoval VP ale ze by to dako o moc lepsie tahalo neviem,ani sa mi moc nezdalo.Mozno pre to,ze som tam mal este par litrov (nie moc) stareho benzinu a dalsie tankovanie som mal na Esse.Mozno keby som ho natankoval viac krat,ale takto sa mi dky moc velky rozdiel nezdal.....alebo mozno keby som natankoval VP raceing,tak by to daco robilo....no nic,aj ked som nepocitil velke zlepsenie,aj tak budem asi dalej tankovat VP.....a este som sa chcel spytat kolko oktanov ma VP?VP racening ma 100 a normalny VP ma kolko?
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Jmenuje se Shell V-Power 95, takže má oktanové číslo 95. Změny pocítíš pouze tehdy, kdy po 2-3 nádržích VP vemeš obyč...
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
"V-Power" = 95MisoSz. píše:praveze som tam to cislo 95 nikde nevidel a aj na nete maju len Shell V-power a Shell V-power racening,tak preto som sa pytal tu,ze kolko to ma oktanov....
"V-Power Racing" = 99+
...teda aspon ja to tak pochopil...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Teraz som pozeral Discovery a testovali rozne typy benzinov (klasicku 95tku, nejaky optimax od shellu /v-pover racing/ a nieco podobne od BP)na roznych typoch aut ... vysledky merali na brzde.
new CLIO výkon 81koni ... rovnaky u vsetkých typov benzinu
GOLF V GTI výkon s v power racingu vyssi asi o 4 kone
IMPREZA na v power a BP výkon asi o 9-11 koní vyssi a asi 20Nm viac pri nizsich otackach
vraj na obycajnom aute je rozdiel nepostrehnutelný
new CLIO výkon 81koni ... rovnaky u vsetkých typov benzinu
GOLF V GTI výkon s v power racingu vyssi asi o 4 kone
IMPREZA na v power a BP výkon asi o 9-11 koní vyssi a asi 20Nm viac pri nizsich otackach
vraj na obycajnom aute je rozdiel nepostrehnutelný
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006