No nie je to ktovieco, velmi sa nepodobaju este snad ta 1.6 az na rozdelovac a sacie.
Tie sohc sa mi zdali pri zbeznom pohlade podobne, vsetkym bolo vidiet "hrnky". Tie 1.8/2 16v si neviem predstavit kam sa vosli obe vacky, alebo to ma len jednu?
No nic, az to moj motor odpiska pojdem do inej 1.5 alebo ineho auta.
Inac pocul som o pripade ked mal niekto v espere alebo nexii kruzky namontoane naopak, zralo to a neslo, az pri go motora zistili preco , ael to moj pripad asi nebude, ono to ide celkom slusne len ten olej keby nebolo treba dolievat takmer po kazdej jazde (350km).
Vymena motora Lanos 1350 vs 1500
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no miesto rozdelovaca je "multi" inducka, riadena ECU..ppp píše:No nie je to ktovieco, velmi sa nepodobaju este snad ta 1.6 az na rozdelovac a sacie.
Tie sohc sa mi zdali pri zbeznom pohlade podobne, vsetkym bolo vidiet "hrnky". Tie 1.8/2 16v si neviem predstavit kam sa vosli obe vacky, alebo to ma len jednu?
No nic, az to moj motor odpiska pojdem do inej 1.5 alebo ineho auta.
Inac pocul som o pripade ked mal niekto v espere alebo nexii kruzky namontoane naopak, zralo to a neslo, az pri go motora zistili preco , ael to moj pripad asi nebude, ono to ide celkom slusne len ten olej keby nebolo treba dolievat takmer po kazdej jazde (350km).
,,a sacie je tiez ine "lanosacke"..
,,ale tieto motory maju Nexie co sa teraz vyrabaju kdesi na ukrajine ci kde.. ci rumunsku..
..no finta "jako do tej uzkej hlavy na 1.8/2.0 dostali vacky" je ftom..
..ze saci ventil je k "zvislej osi valca" v 45st uhle..(teda tak jak na 16V NEX/ESP/LAN
ale vyfukovy je k osi v 0st. uhle..teda "subezne"...
..chlapci vo fabrike usetrili pekny kus hlinniku..ale motor ma o cca 20-30kW menej..
..oproti staremu HOLDENU..2.0DOHC ..( lebo tazssie dycha, a je to "ECOTEC" )
...cize uhol ventiilov na 16V 1.5/1.6 je 90st ..ale na "novych" 16V 1.8/2.0 len 45st..
(alebo je to 60..uz si nepamatam presne, takto bez tabuliek..)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no pri hladani "jednej veci f knizkach" ..som nasiel "inu vec"..
..
takze aby sme sa tu nesaaalili a nedohadovali o motore 1350 a 1500
..tak som vicital nasledovne parametre:
1.3L je Objem: 1349ccm, Priemer valca: 76.5mm, Zdvih: 73.4mm
1.5L je Objem: 1498ccm, Priemer valca: 76.5mm, Zdvih: 81.5mm
1.6L je Objem: 1598ccm, Priemer valca: 79.0mm, Zdvih: 81.5mm
..takze nieje to "prevrtane inym vrtakom" ako sme si mysleli, ale ma to iny zdvih..
..co znamena ze motor ma (asi iba) inu klukovu hriadel a ojnice ...
..
takze aby sme sa tu nesaaalili a nedohadovali o motore 1350 a 1500
..tak som vicital nasledovne parametre:
1.3L je Objem: 1349ccm, Priemer valca: 76.5mm, Zdvih: 73.4mm
1.5L je Objem: 1498ccm, Priemer valca: 76.5mm, Zdvih: 81.5mm
1.6L je Objem: 1598ccm, Priemer valca: 79.0mm, Zdvih: 81.5mm
..takze nieje to "prevrtane inym vrtakom" ako sme si mysleli, ale ma to iny zdvih..
..co znamena ze motor ma (asi iba) inu klukovu hriadel a ojnice ...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Mozno to bude vyzerat ze kecam ale hovoril som o tom s kolegom Edizonom co ma 1,4 motor a ten ma opravil, ze ma len nizsi zdvih ako pise JRD tak sa ospravedlnujem, ze som si to neopravil a Vas taktiez mystifikoval
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01