redukce na ISO
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
redukce na ISO
Nazdra chlapi.
Prosím nevíte kde bych mohl sehnat redukci konektorů z Daewoo radia na ISO? Když se ptám v normálním elektru, tak na mě čumí jak cirkulárka na hřebíky...
Prosím nevíte kde bych mohl sehnat redukci konektorů z Daewoo radia na ISO? Když se ptám v normálním elektru, tak na mě čumí jak cirkulárka na hřebíky...
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- Reklama
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Firma Autodíly Krč, označení: 21-133, cena: 190,-Kč
http://www.autodilykrc.cz/index.php?str ... O+autor%E1
http://www.autodilykrc.cz/index.php?str ... O+autor%E1
Daewoo Nubira kombi, 2.0 CDX, 2000, plná výbava
Já nakonec použil iso konektory, co byly k rádiu a ty originální jsem odcvakal a celé to spojil samosvornými wago svorkami. Nikde nic nevisí a nikde nehrozí, že se někde něco zkratne. Jediný problém, co mi tam vzniknul je to, že jsem otočil přední a zadní, takže když se nastavuje vyvážení, je třeba mít na paměti, že je to opačně. Už se mi to ale nechtělo rozebírat
Re: redukce na ISO
KDYBY SES KOUKNUL DO MÉHO AUTA NA SRAZU TAK JSEM JI TAM MĚLcubafire píše:Nazdra chlapi.
Prosím nevíte kde bych mohl sehnat redukci konektorů z Daewoo radia na ISO? Když se ptám v normálním elektru, tak na mě čumí jak cirkulárka na hřebíky...
A MÁM JI JEŠTĚ DNES -----TAK KDYBY NĚKDO POTŘEBOVAL ZA 150 JE VAŠE
ŘEZNÍK
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
presne uz sem to tu psal do 96 4 pin a po nem 8 pinpetrm píše:možná proto že nexie a espero má jiný než novější daewoo a možná to nevědí liší se jen v postavení těch podélných lištiček takže nejsou záměnný a jsou uváděný jako 97 a vejšHabron píše:Mě tam třeba ten konektor z Krče nešel.
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ISO/DAEWOO
Věnoval jsem dva dny shánění přechodky,abych zjistil že je buď už nemají. nebo tvrdí,že mají ale koncovka je pro lanos. Nakonec jsem se podíval na elektrické schéma a zapojil to bez přechodky sám. Autoradio mám Philips RC189. Zarazilo mě ,že podle dokumentace mají být piny 9(kostra) a 10(napájení při zapnutých světlech) černé,ale v reálu je černý kabel jenom jeden z nich (9) jakou barvu má ten druhý si nejsem úplně jistý protože konektor nebyl zapojený podle schématu. Podle toho který zbyl je 9 asi šedivá.Což mě dostává k hádance proč podle dokumentace má levá strana mínus žlutý vpředu i vzadu,ale pravá má mít vzadu modrobílý a vpředu hnědý... Taky mi přijde divný že na schématu nevede žádná spojnice k vodičům 15 nebo 15A.Tak nějak bych to očekával.
Nicméně tyhle hádanky naštěstí nemusím řešit protože mám v autě natahaný k reprákům jiný kabely. Takže jsem zapojil repráky ,a vyndal z konektoru černý,2 červenožlutý kabely.Změřil jsem si který dává šťávu pořád a který až po otočení klíčku.Zapojil jsem to podle nákresu na rádiu a hraje to prefektně.vyvážení pravá/levá taky funguje.
Co mě ale vrtá hlavou proč to hraje jen při zastrčeném klíčku(nemusí být nastartováno) a bez něj ne. Přitom na rádiu je nějaká blikající červená alarm-like dioda která vesele bliká pokud je klíč venku.Takže šťávu to má a proto si myslím že jsem memory a switch neprohodil.Jediné co jsem nezapojil na iso konektoru je podsvětlení a výsun antény. Předtím jsem měl kadetta a tam rádio hraje i bez klíčku .Tak jsem předpokládal, že u nexie to je stejný.
Chová se vám to stejně nebo jsem udělal někde chybu? Pokud mi někdo chytřejší poradí budu vděčný.
Nicméně tyhle hádanky naštěstí nemusím řešit protože mám v autě natahaný k reprákům jiný kabely. Takže jsem zapojil repráky ,a vyndal z konektoru černý,2 červenožlutý kabely.Změřil jsem si který dává šťávu pořád a který až po otočení klíčku.Zapojil jsem to podle nákresu na rádiu a hraje to prefektně.vyvážení pravá/levá taky funguje.
Co mě ale vrtá hlavou proč to hraje jen při zastrčeném klíčku(nemusí být nastartováno) a bez něj ne. Přitom na rádiu je nějaká blikající červená alarm-like dioda která vesele bliká pokud je klíč venku.Takže šťávu to má a proto si myslím že jsem memory a switch neprohodil.Jediné co jsem nezapojil na iso konektoru je podsvětlení a výsun antény. Předtím jsem měl kadetta a tam rádio hraje i bez klíčku .Tak jsem předpokládal, že u nexie to je stejný.
Chová se vám to stejně nebo jsem udělal někde chybu? Pokud mi někdo chytřejší poradí budu vděčný.
Redukci jsem objednával na www.Autoal.cz sdělil jsem jim že mám Nubi 1998 2,0 a poslali mi blbou (menší) jsou to někde i fotky. reklamoval jsem to a poslail mi druhou na Nubiru - Leganzu a ta už padla. cvak cvak a hraju. Ale taky jen s klíčkem v poloze 1. mě to nevadí, spíš mi vadí, že když např. dělám něco v garáži a chci poslouchat radio z auta nemůžu nechat otevřený dveře - bimbá to jak blázen
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502