Nubira cuká dál....
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Zkus zmenit benzinku.
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Reklama
Hele skus ty kabely změřit měly by mít něco kolem 20 kohm cokoli nad
50 kohm je v čudu a to s tou pumpou od miloše taky není špatný nápad.
A propo jaké svíčky s tam dal já tam měl obyč schampion a to byl skippy (klokan) jako hrom Ted jsem tam dal starší tříbodové brisky (ač brisk mi nic neříká) a pohoda. Mimochodem umyl jsem motor ač odpojená baterka maras
-dvouválcová nubira haha cus. mirek
50 kohm je v čudu a to s tou pumpou od miloše taky není špatný nápad.
A propo jaké svíčky s tam dal já tam měl obyč schampion a to byl skippy (klokan) jako hrom Ted jsem tam dal starší tříbodové brisky (ač brisk mi nic neříká) a pohoda. Mimochodem umyl jsem motor ač odpojená baterka maras
-dvouválcová nubira haha cus. mirek
Nubira I. Wagon 1.6 16v stříbrná ful výbava
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
a nema nahodou ten motorek 3 poly?Pepino_ píše:Ahoj borci,nevíte někdo jak rozpohybovat krokový motorek?Je sice vyčištěnýa ve vysunuté poloze a když mu dám 12V tak v něm jenom jemně cukne ale žádný pohyb kuželky nenastane.Po přpolovaní to stejné.Díky.
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
a co takhle vstřikovače na benzín? Když jezdíš na plyn...zkusit vyčistit, téma na to už tu bylo....hledej... a krokovej motorek jistíš tak, když ho normoš připojíš ale necháš venku a sepneš zapalování.... musí povyjet a vrátit se do původní polohy... a zkus to víckrát (mě to blblo, občas vyjel občas ne), každopádně ho chce rozhýbat, je tam převod, tak to jde docela těžko s tím hýbat...
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
Podívej se na olej, pokud máš velkou spotřebu, tak můžeš mít problém slambda sondou i novou zaneseš tak za 15 tis km a začne cukat znovu (je nutné udělat gufera u ventilů, nebo pístní kroužky). Pokud je olej vpořádku, tak projeť tak 400 km na benzín a je to OK (lambda sonda je otrávená z LPG). Já mám spotřebu oleje tak 1litr na 2500 km - tak se chystám na "GO MOTORU"
Franta
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
Podívej se co dělá olej, zda není velká spotřeba. Pokud jedeš na benzín, tak každý válec má vstřik a na vstřiku je konektor. Pokud budeš konektor odpojovat a postupovat po jednom válci, tak poznáš který válec nepálí.
Při odpojení se otáčky motoru nezmění.
Franta
Při odpojení se otáčky motoru nezmění.
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]