Znateľné zníženie výkonu pri zapnutej klíme

Moderátor: Blue Lanos

dj-andyl
Příspěvky: 9
Registrován: úte črc 26, 2005 19:05
Bydliště: Ostrava

Znateľné zníženie výkonu pri zapnutej klíme

Příspěvek od dj-andyl »

Je to možné mám kalose 1.2 načipovaného na 62kw ale když pustím klimu tak to auto vůbec nejede a když ji vypnu tak jde poznat veliký rozdíl výkonu je to možné že ta klima bere takový výkon???

Třeba ka křižovatce se rozjíždím s klimou a když ji vypnu tak to pořádně jde poznat
Reklama
 

Uživatelský avatar
mino
Příspěvky: 1471
Registrován: čtv pro 22, 2005 22:41
Bydliště: Rimavská Sobota

Příspěvek od mino »

A mal si to na brzde? Tých 62 sa mi zdá byť dosť veľa oproti pôvodným 53kW. Ja mám 1,4 má 69 kW a keď pustím klimu tak je to poznať hlavne pri rozbiehaní, ale ja ju aj tak skoro vôbec nepoužívam.
Škoda Roomster TSI
Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 406
Registrován: ned čer 05, 2005 14:09
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: prosím pomoc

Příspěvek od Mirek »

dj-andyl píše:Je to možné mám kalose 1.2 načipovaného na 62kw ale když pustím klimu tak to auto vůbec nejede a když ji vypnu tak jde poznat veliký rozdíl výkonu je to možné že ta klima bere takový výkon???

Třeba ka křižovatce se rozjíždím s klimou a když ji vypnu tak to pořádně jde poznat
Jo, je to možné. Mám 1,4 16V a hlavně při rozjezdech na křižovatce nebo do kopce je to hodně poznat. Když klimu vypnu, tak auto téměř poskočí, jak ožije.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 406
Registrován: ned čer 05, 2005 14:09
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od Mirek »

Pro dj-andyl: Zkus příště napsat trochu lepší název tématu. Po nějaké době pod "Prosím pomoc" bude asi těžko někdo hledat něco okolo klimatizace.

Jak moc máte hlučnou klimatizaci? Při jízdě městem, když není takový aerodynamický hluk, tak při zvyšování otáček klima docela hnusně hučí. A mám dojem, že to ze začátku nedělala, ale nejsem si jistý. Při rychlejší jízdě zřejmě taky hučí, ale to už není tolik slyšet kvůli ostatnímu hluku.
Kalos sedan 1,4 16V r. v. 2005
Vojta

Příspěvek od Vojta »

mino píše: Tých 62 sa mi zdá byť dosť veľa oproti pôvodným 53kW.
Mě se to zdá taky trochu moc. Benzínové motory čipují bez ohrožení motoru do plusu 10 - 15%, naftové motory až 30%.
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

je to mozne ze to straci vykon ponevac mas veci odber elekt. a nedela to jen tobe ale vsem kdo ma klimu vsechny auta po zapnuti straci vykon, disely o neco min, ale pokud vim tak pokud budes mit nacipovanou rj tak ti to sebere jen to co mas nacipovano, teda koniky navic a zustanes zase u toho originalu
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

Na benzin je to pekny zazrak to uz sa da fakt pekny vykon vytrieskat s tychto zazracnych motorov :?: :shock: :lol:

No AC bere dooost aj na 86HP to poznat ja klimu pouzivam teda a hlavne po rovine alebo s kopca ked brzim motorom tak to pekne pomaha hamovat a este aj setris palivo :lol: do kopca takmer mrtvy motor :(
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

já jí taaky doooost poznam. Obzvlášť třeba když se rozjíždim se studenym motorem do kopce, to mam potřebu to auto tlačit i vočima
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

KLima by sa mala ale pri plnom vykone (citaj plyn az na podlahe) vypnut. Aspon na espere by to podla manualu tak malo byt.

Inac ma sa vobec sancu klima vypnut sama? Napriklad ked uz dost natlakuje alebo ochladi okruh? Toto som v manuali nenasiel.
dj-andyl
Příspěvky: 9
Registrován: úte črc 26, 2005 19:05
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od dj-andyl »

mino píše:A mal si to na brzde? Tých 62 sa mi zdá byť dosť veľa oproti pôvodným 53kW. Ja mám 1,4 má 69 kW a keď pustím klimu tak je to poznať hlavne pri rozbiehaní, ale ja ju aj tak skoro vôbec nepoužívam.
Na brzdě sem nebyl ale podle toho co tam píšou tak bych měl mít 62kw, ale tež tomu moc nevěřím!
dj-andyl
Příspěvky: 9
Registrován: úte črc 26, 2005 19:05
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od dj-andyl »

Mirek píše:Pro dj-andyl: Zkus příště napsat trochu lepší název tématu. Po nějaké době pod "Prosím pomoc" bude asi těžko někdo hledat něco okolo klimatizace.

Jak moc máte hlučnou klimatizaci? Při jízdě městem, když není takový aerodynamický hluk, tak při zvyšování otáček klima docela hnusně hučí. A mám dojem, že to ze začátku nedělala, ale nejsem si jistý. Při rychlejší jízdě zřejmě taky hučí, ale to už není tolik slyšet kvůli ostatnímu hluku.
Mě se zdá klima celkem tichá až na ten větrák.
dj-andyl
Příspěvky: 9
Registrován: úte črc 26, 2005 19:05
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od dj-andyl »

Vojta píše:
mino píše: Tých 62 sa mi zdá byť dosť veľa oproti pôvodným 53kW.
Mě se to zdá taky trochu moc. Benzínové motory čipují bez ohrožení motoru do plusu 10 - 15%, naftové motory až 30%.
na stránkách http://www.daewoo-ostrava.cz/chiptuning.asp píšou, že bych měl mít z 53kw 62kw ale nevím jestli to není kec na brzdě sem nebyl!
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

nooo..
Klima bere vykon na dvoch miestach..
..jedno je kompresor, a druhe je elektrika, teda alternator..
takze neni divu..je to ubratie vykonu cca. od 2kW az do 5kW..
v zavislosti od motoru a vykonu klimy..

...je to uuuuplne normaalne.. sak je to vlastne "len dalsi zrut vykonu pre motor"...

TO ppp:
no klima v Espre ti nevypne, lebo nema automatiku...
..ked bezi kompresor, tak "v trubkach" je stale rovnaky..
..na to su v kompresore tlakove ventily..
..takze ani podla tlaku vypinat nebude..
...
mna napadlo spravit si termostat..
..a teda kupit neaky "univerzal teplomer"..
a namontovat ho "do serie" z vypinacom klimy..
..a to ci ju pri plnom plyne vypne ..mmm :?
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

V Nubiře když pořaduji plný výkon např. při předjíždění řídící jednotka klimu vypíná, myslím, že i při normálním běhu nejde pořád, když jí mám zapnutou a jedu s lehkou nohou na plynu cítím občas jakoby se něco zadrhlo, takový lehký poškubávání. Protože to dělá jen při zapnuté klimě, myslím že klima spíná podobně jako lednice - občas. I u 2,0 je znát když se zapne klima a u motoru co co má o nějakých 60 koní míň to musí být sakra znát :!:
Myslím, že i když nemám automatiku, tak nějaký termostat tam je a řídí klimu zapínáním a vypínáním
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

ppp píše:KLima by sa mala ale pri plnom vykone (citaj plyn az na podlahe) vypnut. Aspon na espere by to podla manualu tak malo byt.

Inac ma sa vobec sancu klima vypnut sama? Napriklad ked uz dost natlakuje alebo ochladi okruh? Toto som v manuali nenasiel.
pokud nemas automatickou tak se nevypne, proto tam mame ten cudlik na mackani :lol: automaticke maji jen pro nastaveni teploty
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Odpovědět

Zpět na „KALOS“