Zadní pružiny
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
- djpsx
- Příspěvky: 697
- Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
- Bydliště: Pardubice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
To jo,a le nemají je na Daewoo...koneckonců, soudě podle té tabulky v ceníku, jsou na málo aut....a jetli má některé z nich stejné odpružení jako Nubira, tak to nevím...
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Tak sem tam dal tvrdsi pera a je to HODNE poznat. Obzvlaste gdyz se hodi do kufru dva pytle s cementem sedne ale zdaleka ne tolik. Novy pera byly sice vo centak a neco menci ale znatelne tlustsi. Nigde sem vod ty doby nedrhnul ani s plne nalozenym kufrem a 4 lidma na palube Akorat se mi zda ze to drobatko zacalo plavat gdyz jedu uplne prazdnej ale to se stejne moc casto nestava takze OK
Rozhodl jsem se exhumovat tohle tema, neb mi Nubca taky sedi a to tak ze dost.
Koukal jsem ted na MJAUTO http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=9& a tam maji jakesi "zesilene pruziny" pro zadni napravu Wagonu.
Nezkousel jste to nekdo poresit od ty doby co tohle tema zilo?
Cau, Tom
Koukal jsem ted na MJAUTO http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=9& a tam maji jakesi "zesilene pruziny" pro zadni napravu Wagonu.
Nezkousel jste to nekdo poresit od ty doby co tohle tema zilo?
Cau, Tom
NUBIRA Wagon 1.6 SX; r.v. 1999
zdar kluci tak já dal do zadních pružin takové gumové vložky ale nubira má dost vysoké stoupání tak to bylo na nic i když při plném naložení to až tak moc nesedlo je to k mání v tuningových prodejnách. spíš uvažuju ty pera nějak podložit a co vpředu? tam se mi to zase jeví vysoké nesnižovali jste to někdo?
Nubira I. Wagon 1.6 16v stříbrná ful výbava
až na něco přijdeš , dej vědět , já přemýšlel , že bych vyrobil podložku až nahoru , mezi celou pružící jednotku a kastli . Jinak teď jsem se vrátil z Chorvatska a jel jsem se zadkem dole pořád .palikx píše:no tak to mam stejnej problem.taky bych to rad nejak vyresil ale asi nejak vyrobim podlozky.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
otáčky
....to Richard ještě k otáčkám - pokud vyřadíš za jízdy rychlost - ECU řídící jednotka neví co má dělat - čidla jsou i na náhonu tachometru...proto 900 - 1 200 - pokud sundáš nohu z plynu " jáchym " zavře přívod benzínu a motor deceleruje...tedy setříš palivo při spadnutí otáček někam okolo 1 800 znova " ožije " sem taky starý pardál, co už něco pamatuje a my jsme vyhazovali rychlosti a šetřily...ale to už je dneska jinak....teď si jenom vzpomínám, ty máš LPG, tak to nevím jak to je řešený....domluv s palikxem to samý a taky v LPG...
Mějte se fajn
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
opravy
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Takže , včera jsem se do toho pustil . Zatím mám vystrojený kufr a dnes shodím jeden tlumič , pak vše pořádně změřím a nakreslím a zadám kamarádovi k vytočení podložky. Problém je v tom , že to bude dělat v práci a tak musím auto zase zprovoznit , jen ten kufr nastrojovat nebudu. Budu to postupně fotit .
Moje varianta je podložka mezi horní uložení tlumiče a karoserii. Je to podle mě nejlepší řešení , nezmění se tvrdost pera , ani dráha tlumiče, celá pružící jednotka bude mít stejnou charakteristiku , pouze zvednu karoserii . Proběhlo několik zvedacích měření ( pomocí heveru, vodováhy a šuplery) výsledek je 25 mm tlusté podložky .
Tak zase příště.
Moje varianta je podložka mezi horní uložení tlumiče a karoserii. Je to podle mě nejlepší řešení , nezmění se tvrdost pera , ani dráha tlumiče, celá pružící jednotka bude mít stejnou charakteristiku , pouze zvednu karoserii . Proběhlo několik zvedacích měření ( pomocí heveru, vodováhy a šuplery) výsledek je 25 mm tlusté podložky .
Tak zase příště.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e