blok motora od oleja - stale niekde netesni

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Vikiman
Příspěvky: 10
Registrován: čtv kvě 11, 2006 16:03
Bydliště: Bratislava

blok motora od oleja - stale niekde netesni

Příspěvek od Vikiman »

Problemy s nedavno kupenou nexiou pokracuju...
Teraz unik oleja - rano pod autom par cca. 5-7cm olej. skvrn, tecie aj na vyfuk - citit spaleninu, zhora motor - veko vent. suche, rel. maly unik okolo rozdelovaca, trochu viac cca. 4cm skvrna napravo na spoji vyvuku a hlavy...ale zly pohlad zospodu - spredu (od strany chladica) je cely blok motora od hlavy dole od oleja, riedka vrstva (nie stara a zashnuta)... olej filter je tesny, odtial to nie je. Z druhej strany je blok rel. suchy. Behom 3 tyzdnov a asi 800km unik oleja na ryske nemeratelny (stale tak okolo 1/3 medzi ryskami) Chlad. kvapalina je nejaka tmava, nadobka znutra pokryta tmavym sajrajtom, ale nie je to nejake masne.
Chcem sa preto spytat skusenejsich, moze to byt aj nieco ine, ako netesnost ci zle tesnenie hlavy valcov? Mozno je netesna aj olej vana, ale vzlynal by potom olej po celom bloku az hore k hlave? Chlad. kvapalina je nejaka tmava, nadobka znutra pokryta tmavym sajrajtom, ale nie je to nejake masne.
Ak bude treba menit tes. pod hlavou, mozno zrovnat hlavu...to je pekna palka, moze niekto odporucit v Bratislave ci okoli na to vyhodny servis, a co to tak moze stat?
Olej je tam 5W-40 shel helix ultra.

pardon za mozno blbe otazky, iba sa zacinam ucit......ale jazdi sa v nexii dobre:-)
novacik v teme ... nexia 16V sedan (96, GLX, 86000km)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

no tak to vypada na tesneni pod hlavou, jeste se koukni na vicko od oleje jestli na opacnej strane nemas emulzi
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Slavek píše:no tak to vypada na tesneni pod hlavou, jeste se koukni na vicko od oleje jestli na opacnej strane nemas emulzi
souhlas a nebo vačková skříň či jak se tomu nadává... tam je to se mi zdá jen na tmelu...
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Vačková skříň je jen u 8mi ventilu.
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

ouuuu, sorry nevšiml jsem si spodního řádku a v něm 16V :oops:
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

olej

Příspěvek od Serpico »

Ahojka, žačni odshora těsnění víka ventilů tuším 300 Kč, následně vyměn gumový těsnění, kroužek na hřídeli rozdělovače. Označ si postavení rozdělovače, proti přírubě hlavy. Jinak si rozhodíš předstih.
Potom tě čeká těsnění pod vanou, pozor potřebuješ dvě, je tam plech odstřiku oleje. Je dobrý demontavat první díl výfuku, proto potřebuješ těsnění pod svod a před katalyzátor ( čtyrděrový, čtvercový ). Mimomoto si kup silikon jinak to tam nepověšíš, je to príma práce. Dáváš najednou tři věci. A pozor skontroluj si plechovou vanu, jestli ji nemáš vymačkanou okolo šroubů. To je taky možná příčina netěsnosti.
Je předpoklad, tam válčil někdo před tebou. Těsnění pod hlavou je nesmysl, pokud ti to nebere vodu ani jinak se neprojevuje, pára s výfuku, ztráta chlad. kapliny, ap.
Měj se fajn a neděs se není to tak hrozný.
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

...hmm ja som muto uz predcasom pisal do SZ.. :)
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no tak podle popisu je to zcela jasne-tesneni pod hlavou.je to uplne normalni.jelikoz je kanal tlaku oleje veden tesne u okraje bloku tak to tam tece.nemusi byt nic jineho spatne ale tohle je jasne.chce to pri sendani ,halvu rovnou srovnat nebo zkontrolovat rovinnost.(brousit se smi jen minimalne a to o 0,1mm.jinak budou problemy.)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“